I. Évad 90. rész 01/06 N

.:: Zoe szemszöge::.

 Kelj, mert megyünk  bökdösött Louis.
Megráztam a fejem, majd magamra húztam még jobban a takarót.
 Te akartad  mondta Louis és egy könnyed mozdulattal a vállára kapott. Ütögettem a hátát, de nem akart el engedni. Takaró közben végig nálam maradt. Végig cipelt a folyóson, meg az előtéren. Majd beültetett egy taxiba. Kiabálni akartam, csak nem volt hangom. Ahogy beszállt mellém, és lediktálta a címet fejbe csaptam.
 Szépen kértelek, hogy kell fel, de nem csináltad. Szóval ne nézz így te nem fogadtál szót.
„Azért megvárhattad volna, hogy felöltözzek”  ilyenkor kár, hogy nem tud szájról olvasni. Tél volt. Én meg egy száll pizsamába, ami egy hosszabb póló meg egy térdemig érő nadrág. De a póló nagyon cuki, mert P.S. I Love You-s. Még az a szerencsém, hogy egy papucsot felvett mielőtt kiléptünk az ajtón. Magam köré tekertem a takarót.
 Fogalmam sincs, hogy mit mondtál  mondta, amit én már rég tudtam.
Megforgattam a szemem, majd neki dőltem és próbáltam vissza aludni, ami sikerült is.

 Jó reggelt Zoe  mosolygott Louis.
 Hol vagyok?  mondtam annyira halkan, meg rekedten, hogy még én sem értettem.
 A szobába, de öltözz, mert lehet, hogy neked is ugyan az a bajod, mint Harrynek. Meg ne erőltesd, mert csak rosszabb lesz.
Fel ültem és tudatosult velem, hogy az előbbi csak egy álom volt. Még szerencse, akkor tuti, hogy még jobban megfázok. De a pizsama stimmelt. Louis felhúzott az ágyból, majd megindultam, hogy vegyek egy frissítő reggeli zuhanyt. Mire kész lettem Louis hozatott fel reggelit.
 Délután megyünk vissza. Addigra összepakolnak a többiek neked is mi meg meglátogatjuk az orvost.
Felkaptam a ruháimat, majd megettem a reggeleit. Mire végeztem Louis már fuvart is szerzet. 
Amikor megpillantottam a kórházat kirázott a hideg. Mint ha pizsamába lettem volna. Nem akartam kiszállni a kocsiból, de Louis egyszerűen kivett és behúzott maga utána.
 Lo...  próbáltam meg beszélni, de vinnyogásnak hangzott.
 Írd bele a telefonba, de a hangod ne erőltesd – vette ki a zsebéből a készüléket és oda adta nekem.
NEM MEGYEK ORVOSHOZ. Írtam le szépen és tömören a véleményem.
 Jössz és kész  kulcsolta rá az ujjait a kezemre, és úgy tartott, még véletlenül se tudjak meglógni.
Végig húzott a folyóson, majd egy ajtó előtt meg állt. Bekopogott, az ajtó kitárult. Én megindulta a másik irányba. Sajnos Louis volt az erősebb.
 Jó napot  köszönt az orvos, majd helyet foglalt a hatalmas székébe.  Mi a panasza?
 Pár napja elment a hangja, utána még kiabált is rá. Meg a torka is fáj  mondta Louis, miközben leültet az orvossal szembe.
Megvizsgált, és közben erős késztetést éreztem arra, hogy megharapjam, szerintem ha Louis nem fogta volna a kezem, akkor biztos, hogy hagyok rajta egy talán két fognyomot.
 Fertőző torok gyulladás, a hangszálai is begyulladtak. Nincs csókolózás, még puszi se. Minimum két hétig. Jobb ha kerülik egymást, az a biztos. Szexet is jobb lenne a levennék a közös időtöltés listájáról. A vad esti partikat, amin részegre issza magát. Azokat is elfelejtheti. Kb. három de jobb lenne ha négy hétig nem szólalna meg és bevenne ebből minden nap egy szeme.
Louis elvette a gyógyszer. Én meg szellőztettem a torkom.
 Köszönjük, de nem vagyunk együtt  mondta.
 Persze, persze  legyintett.  Csak az utasításokat tartsák be, vagy meg kell műteni. Ha még sem javulna, akkor majd mindenféleképpen menjenek orvoshoz  nyitotta ki az ajtót.
Louis kihúzott rajta, majd felkapott az ölébe, mert a döbbenettől nem tudtam mozogni. Legszívesebben sikítottam volna. Én ugyan be nem fekszek egy kés alá sem. Még a végén teljesen néma leszek.
Beültünk a kocsiba, de Louis nem indította el. Várta a reakciómat.
" Mit képzel magától azt hiszi, hogy járunk. Jó és személy szerint szeretném, mert beléd zúgtam. De attól még ne mondj meg nekem kivel mikor mit csináljak. Meg a műtét. A jó kurva anyát műtse ne engem. Még ha fizetnének sem feküdnék be egy kés alá, hogy megritkítsák a hangszálaimat."
 Jobb?  kérdezte Louis, majd fél karral át ölelt.
Vadul elkezdtem bólogatni, majd vissza dőltem az ülésre és figyeltem az utat. Ahogy megérkeztünk a szálláshoz, már a bőröndök lett vártak. Paul pakolta be őket a kocsiba. Elbúcsúztam papíron Steventől, majd beültem a többiek mellé a kocsiba. Elég szűkösen de elfértünk.
 Mit mondott az orvos?  kérdezte Louistól Leila.
 Hanyagolja a pasikat két hétig és négy hétig ne beszeljen  ismertette velük a történetet Louis.
Többiek jót röhögtek. Én meg Louis csak a szemünket forgattunk.
 Milyen nagy az összhang köztettek  mondta Soffy.
"Össze voltam vele zárva egy szobába. Valami rám ragad, abból amit csinált."
Repülőn mindenki ki dőlt, és átadta magát az álom világnak.

6 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Legyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Én nagyon szeretnék!:DDD És a rész fantasztikus!!!:DDDDD
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. Na figyuka te fogsz kés alá fekudni ha nem lesz második évad!!!!!!!! érted????? siess mert nagyon jó!!! xoxo, Zsoo

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon jó lett a rész! Nagyot röhögtem mikor magában kiosztotta az orvost meg mikor legszivesebben megharapta volna! :D Szerintem is legyen 2.évad hisz nagyon jó a blog.

    Puszi: Dorka

    VálaszTörlés