I. Évad 77. rész 12/28 N

.:: Zoe szemszöge ::.

Még hátra voltunk mi. Nem tudtam mi okozta a szünetet, mert nem volt benne a tervbe, de örülök neki. Volt egy kis időm gondolkozni. Bementem az öltözőbe és ledőltem a kanapéra.
 Zoe elszeretnék valamit mondani...
 Hallgatlak  néztem fel rá.
 Már rég elszerettem volna mondani, hogy valójában mit is érzek irántad. Már öt éve emésztem magam, hogy megmondjam valójában mit is érzek irántad. Szeretlek Zoe Samantha Goldenwin – mondta ki mire teljesen lefagytam.
Két okból. Utálom ha a teljes nevemen hívnak a másik meg most vallottak nekem szerelmet.
– Tudod, hogy én csak barátomként tekintek rád, mást szeretek  keltem fel és kezdtem el járkálni.
 Ugyan kit?  háborodott fel.
Nem válaszoltam, így is le voltam sokkolva, de amit mondott, az szinte kiütött.
 A dalos pacsirták egyikét?  kérdezte, mire felnéztem.
 Tudtam, miért nem mondtam el hamarabb  háborodott fel.
Hirtelen elém lépett és megfogta a kezem az arcával közeledett az enyém felé. Majdnem megcsókoltam amikor tudatosult velem, hogy ki is ő valójában. Az utolsó milliméternél ellöktem magamtól és hátat fordítottam neki.
 Kérlek Zoe próbáljuk meg  simította meg a kezem.
 Nem Denis nem érted, hogy mást szeretek  hajtottam le a fejem.
Becsuktam a szemem és azt kívántam, hogy bárcsak ne történt volna meg az előbb. Bűntudatom volt, de miért. Louissal nem járok, hogy azért, bár nem tagadtam rengetegszer játszottam el a gondolattal, hogy milyen lenne mellette végig sétálni. Mindenki tudná, hogy mi egy pár vagyunk. Túl szép álmok rengeteg kockázattal, de nem adtam fel.
Amikor kinyitottam a szemem két zokni nélküli lábat pillantottam meg. Hallottam, hogy becsapódik az ajtó. Denis elment.
 Mennyit láttál?  kérdeztem miközben tanulmányoztam a cipőmet.
 Eleget  ölelt magához, majd felemelte a fejem, hogy bele tudjon nézni a szemembe.
 Idegesít ez az álarc  mondta nevetve.
 Egyszer talán leveszem.
 Le fogod, ráadásul most  mondta majd elkezdett matatni a zsebébe.  Lehet egy kérésem  vett elő egy dobozt a zsebéből.
 Attól függ mi.
 Ne vegyél fel többször magassarkút  mondta.
 Miért is?
 Mert egy magas vagy velem és kisebbségi érzetem van.
 Kérsz magassarkút még van  mutattam a szekrény felé.
 Köszi nem  nyitotta ki a dobozt.
Egy csodaszép nyaklánc volt benne.
 Ajánlok egy cserét  mondta miközben a kezébe vette.
 Vegyem le a maszkot.
 Pontosan  sétált mögém.
Arrébb lökte a hajam, majd a nyakamba akasztotta, amikor fent volt kibontotta a szalagot, ami a fejemen tartotta a maszkot.
 Így sokkal gyönyörűbb vagy  puszilta meg a homlokom.
 Nem merek így kimenni  nyúltam a maszk után.
 Ezt már nem kapod vissza, de gyere, már tuti kezdetek  fogta meg a kezem és elkezdett kifelé rángatni.
Igaza lett, márt az ellenfelek a színpadon voltak Denis is ott állt. Rajta fent  volt a maszk.
 Nyertek ez felől nincs kétségem, mondjuk én nem értek hozzá  mondta nevetve.
Magamra hagyott, majd leült a helyére, a maszkkal a kezébe végig engem figyelt, hogy mikor lépek ki a színpadra. Összeszedtem az erőmet és kiléptem emelt fejjel. Egyszer úgy is ki fog derülni jobb minél hamarabb letudni.
Mikor kiléptem maszk nélkül minden szempár rám szegeződött, Louis meg csak még jobban elkezdett mosolyogni. Ahogy Denis meglátta, hogy felfedtem magam ő is levette az álarcot, majd oda adta a műsorvezetőnek.
Bemutatunk, hogy mit tudtunk. Az ellenfeleink is nagyon jók voltak. Én meg próbáltam nem arra gondolni, hogy nincs rajtam a maszk. Hanem csak a zenére figyeltem és magával ragadott a ritmus.
 A nyertes – tartott egy kis hatás szünetet –, nem más mint az – újabb hatás vadász szünet, ami már átkozottul idegesített  Álarcos páros, akit már tudunk, hogy kik is valójában. Egy nevet, hogy ki viszi haza először az öt éves vándor kupát.
 Zoe Samantha Goldenwin  mutatott be Denis mire meghajoltam.
 Denis Adam Redway  mutattam be mire ő is követte a példám.
 Mik a tervetek a jövővel kapcsolatba?  kérdezte a műsorvezető.
 Végleg kiszállunk a versenyből, átadjuk a helyünket  mondtam.
 Miért szálltok ki a mikor a csúcson vagytok?
 Egyszerű, ha akkor szálunk ki amikor legtetején vagyunk, akkor megmarad a "hírnevünk"  rajzolt idéző jelet Denis a kezével.
Utána még rengetek kérdést tettek fel. Bejelentettük, hogy ez volt az utolsó fellépésünk. Végleg kiszállunk. Ahogy lementünk a színpadról és már mentem is a hotel felé. Louis is csatlakozott hozzám, a többiek meg valahol lemaradtak.

8 megjegyzés:

  1. Gyerüüüünk.Nagyon ügyi vagy!!!!!Példakép!!!de itt abbahagyni?! xoxo,Zsoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogadj meg egy tanácsot ott hagyj abba ahol a legizgalmasabb, hogy kicsavarj az emberekből pár komit

      Törlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁ hát ez valami fantasztikus lett! Imádom ezt a blogot!!!!!!! Egyik kedvenc!<3:)) Kiváncsi vagyok a többieknek a reakciójára, hogy mit szólnak Zoé-hoz. Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó résszel ajándékoztál meg minket! ;) Csak így tovább. :) Vár nálam rás egy meglepiiiii! :DD http://christywith1d.blogspot.com/2013/08/ujabb-dij-es-egy-kis-infomorzsaaa-d.html
    Kriszti xx

    VálaszTörlés
  4. Mikoooooooooooor?????????????? xoxo,Zsoo

    VálaszTörlés