II. Évad 32. rész 03/02 B

.:: Zoe Szemszöge ::.

Reggel ahogy kinyílt a szemem már keltem is fel. Kivettem egy ruhát a bőröndből, majd bementem a zuhany alá. Ahogy a fürdőbe léptem megakadt a szeme a két napja a padlón heverő gyertyákon. Felszedtem őket, majd beálltam a víz alá. Míg vártam, hogy a víz felmelegedjen, addig felkontyoltam a hajam.
Jól eset a forró víz. Ahogy bent álltam alatta, hirtelen megcsapott a hideg. Azonnal oda fordultam, de nem láttam semmi. Vissza fordultam, majd kiengedtem a hajam, hogy megtudjam mosni. Teljesen bele merültem a só kimosásába. Megfordított a derekamnál fogva, majd adott egy gyors csókot. Utána elkezdte végig csókolni az egész arcom.
 Louis elég  fogtam meg az arcát, miközben mosolyogtam, sőt nevettem. Hiába mondtam neki folytatta.
 Még egyszer ott hagysz egyedül reggel?  kérdezte, majd folytatta.
 Nem. Csak hagyd abba  toltam el magamtól.
 Már nem is szeretsz  konyult lefelé a szája.
 Szeretlek, de had zuhanyozzak le. Só szaga van a hajamnak.
 Nem is.
 Pedig én érzem  fordítottam neki hátat.
Nem ment ki hanem elzárta a vizet, megmosta a hátam, majd hagyta, hogy végre megmossam a hajam. Lecsutakoltam magam, majd kiszálltam, ő még bent maradt. Addig én kimentem és felvettem fürdőruhám, meg egy nyári ruhát rá.
 Mi lesz ma?  kérdezte miközben kivett egy bokszer.
 Csoki masszás meg szauna.
Szállodában volt a szauna meg a masszás termek is.
Először a szaunába mentünk be. Ott rajtunk kívül nem volt senki. Louis kis is használta az alkalmat és megismételte a reggeli akcióját. Csak a szemem forgattam. Leterítettem a törölközött, majd hasra feküdtem. Louis végig húzta a kezét a fenekemen, majd a lábamat a feltette az ölébe és birizgálta.
Mikor meguntam óvatosan feltámaszkodtam, majd megfordultam. Figyeltem arra, hogy ne esek le, vagy ne érjek az érzékeny pontjához, ezeket a szempontokat betartva elég nehéz volt.
Bent átbeszéltük, hogy mi vár ránk, amikor vissza megyünk. Nyugtunk mikor lesz? Soha. Mondtam neki, hogy tegnap Leila megkért, hogy kísérjem el az interjúra, mert egyedül nem akar majd ott leni.
Mikor kijöttünk a szaunából be akartam menni a hideg vízbe, de Louis megakadályozta, mert bele lökött.
 Ezt a tegnapiért  mondta ördögi vigyorral.
 Rettegj  csaptam hátra a hajam.
Ő megindult én meg utána. Amikor vissza felé tartott sikerült beelőznöm és ő is a vízben kötött ki. Sajnos én is mert a derekamnál fogva magával rántott.
Mikor kipancsoltunk magunkat mentünk, mert 10 percünk van oda érni a masszásra.
Egy szobába két ágy volt. Az egyikre Louis a másikra meg én feküdtem fel.
Két fiatal nő jött be az ajtón. Volt közöttük úgy pár másodperces néma vita, hogy ki masszíroz kitt. Szőke nyert így ő ment Louishoz a barna meg hozzám.
Louis folyamatosan beszélt, mivel a csaj egy pillanatra sem hagyta abba a kérdezést. Nehéz volt kizárni a külvilágot, amikor egy dallamos hang folyamatosan beszélt.
 Igen a nászutaslakosztályba vagyok a feleségemmel  mondta, mire a kis csaj nem kérdezett többet.
Istenem, csak nem legyen rajongó. Kérlek. Hallgasd meg imáim most az egyszer, könyörgöm.
Így már teljes figyelmem a kedvenc édességemnek tudtam szentelni. 
Amikor kimentünk vissza mentünk a házunkhoz, majd összepakoltunk mindent.
Kimentem és felültem a nyugágyra. Néztem a tájat, amikor mellém két párna érkezett. Louis megágyazott, majd engem is oda lehúzott.
 Nem akarok haza menni  sóhajtottam fel.
 Én sem  ölelt magához.
 Jó éjt.
 Neked is  adtam egy puszit a szájára.

2 megjegyzés:

  1. Szia!:DDDDDDD
    A rész!*-* Tökéletes!! Sok sikert a túl éléshez holnapra, nekem nem lesz suli!:P
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. Szupppppppppppppppppppppppppppiiiiiiiiii Remélem sietsz a következő részben :)

    VálaszTörlés