II. Évad 27. rész 02/25 B


.:: Zoe Szemszöge ::.

 Ébred, itt volt a légiutas kísérő  adott egy puszit az arcomra.
Nyújtózkodtam egyet, majd kinéztem az ablakon. Csodás volt a táj, vagy víz.
Ahogy leszálltunk, mi voltunk az elsők akik elhagyták a gépet. Felvettük a csomagunkat, majd gyalog megindultunk a szálloda felé, vagy házak felé, fogalmam sincs ez minek minősül.
Ahogy lesétáltunk a három percet. Oda értünk a szállodába, nem házakhoz soha nem fogom megérteni.
 Jó napot Goldenwin néven nem foglalás  mentem oda a recepcióhoz.
 Még szerencse, hogy magammal hoztalak. A végén nem jutok be  ölelte át a derekam Louis.
 De, mert akkor átíratom a nevet.
Aláírtuk a papírokat, majd megkaptuk a ház kulcsát. Ahogy benyitottunk, az állunk leesett. A döbbenettől.
 Miért van két egy személyes ágy bent?  kérdezte Louis.
 Két perc és nem lesz  zártam vissza.
 Én megyek  vette el tőlem a kulcsot, majd ott hagyott a csomagokkal.
Küldtem a többieknek egy smst, hogy épségben megérkeztünk. Mire végig mentem mindenkin addigra Louis is vissza ért.
 Miénk a nászutas lakosztály  forgatta a kulcsot az ujján.
 Hogy harcoltad ki?
 Egyszerűen azt mondtam, hogy tegnap volt az esküvőnk.
 Gratulálok  veregettem vállba.
Kinyitotta az ajtót, majd előre engedett. Nagy szép nappaliba léptünk be. Minden csodás volt, csak egy valami hiányzott.
 Hol az ágy?  kérdezte Louis.
 Nem itt lakom, nem tudom  tettem le a csomagokat.
Körbe jártam a helyett, majd találtam egy lépcsőt ami lefelé vezetett. A lépcsőnek antik hangulata volt a sötét fa borítástól meg a fa falakba beépített apró égőktől.
 Zoe?  kiabált Louis.
 Mindjárt.
A lépcső végén egy fa ajtóba ütköztem. Koppant is a fejem. Kinyitottam és megtaláltam háló szobát.
Leültem az ágyra és figyeltem a halakat, meg a rájákat. Nagyon megnyugtató volt nézni, ahogy nem csináltak semmi. Színek egyszerűek voltak, nagyon feldobta a szobának a hangulatát, hogy az egyik fala akvárium volt, ami mögött a csodálatos kékségben színes halak uszkáltak. A szobába semmi sem volt csak az ágy, meg a lámpák. Meg egy ajtó ami szinte elveszett a falba. Mögötte volt a fürdő.
Visszamentem az földszintre ahol Louis éppen a kanapén helyezte magát kényelembe és kapcsolgatta a tévét. Mögé mentem és elkezdtem a vállát masszírozni.
 Mit találtál?  kérdezte.
 A hálót.
 Ott lent?
 Igen.
 Ezt megnézem  ugrott fel és teljes gőzzel megindult lefelé.
Kikapcsoltam a tévét majd megindultam utána. Tátot szájjal nézte a halakat.
 Szerinted meg lehet őket simogatni?  fordult felém.
 Nem, rája farkában méreg van. A halak elúsznak, a cápák meg megesznek. Ha halakat akarsz simogatni akkor vegyél a kisállat kereskedésbe  aranyhalat és otthon simogathatod őket.
Kár, pedig olyan aranyosak, meg akartam őket simogatni.
Szétterült az ágyon, hassal előre. Felhúztam a pólóját, majd a fejére akasztottam. Óvatosan elkezdtem masszírozni a hátát, majd egyre erősebben. Mire végeztem elaludt. Oda feküdtem mellé, és puszikat adtam az arcára, vagy éppen a nyakára.
 Hé, ébredj.
 Hol vagyok?  nyitotta ki az egyik szemét.
 Bora Borán a nászutas lakosztályon az ágyba.
 Jó  ült fel. Megfordult, majd befeküdt az ágyba. Nyakik magára húzta a takarót.
Felmentem a bőröndjeimért. Lehoztam, majd kivettem belőle a pizsamámat. A fürdőben a barna különböző árnyalatai domináltak. De a szemem azonnal megakadt a hatalmas kádon a sarokba.
Gyorsan lezuhanyoztam. Felvettem a piszimet ami egy pólót volt, amit még Louistól csórtam be. Lekapcsolgattam a villanyokat, majd én is kényelembe helyeztem magam az ágyba. Teljes figyelmemet a falnak szenteltem és néztem ahogy egyre több és több hal fajta jelenik meg rajta. Talán a legjobb az volt amikor közel jött egy hatalmas rája. A halak bámulása közben be aludtam.
Álomba egy hatalmas rája meg egy cápa kergetett a földön.

4 megjegyzés:

  1. Jó lett. :)) Milyen gyorsan összeházasodtak. xDDD Várom a kövit. :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom. Hamar a kövit.
    Pussz.:*Helen*

    VálaszTörlés
  3. Szia!:D
    Bora Bora!!! *-* Úgy érzem izgalmas részek lesznek! Már várom őket!:DD
    Rose X

    VálaszTörlés
  4. Nagyoon jó! Siess a kövivel! Bora Bora... Izgi lehet! :)

    VálaszTörlés