II. Évad 26. rész 02/25 L

.:: Zoe szemszöge ::.

Reggel kibújtam Louis öleléséből, majd felvettem egy kényelmes ruha össze állítást. Szakadt világos farmert, egy fekete háromnegyed ujjú pólót húztam fel, pulcsi helyet meg egy bőrdzsekit vettem magamra.
 Kelj  bökdöstem a hétalvót.
 Még öt percet anya.
 Őt meggyőzheted, de engem nem. Kelj. Sűrű napunk lesz  ültem rá a csípőjére. Csókolgattam a nyakát.
Rátette a kezét a csípőmre, majd alatta teremtem.
 Biztos, hogy fel kell kelnünk?  suttogta a fülembe.
 Igen, mivel ma megyünk.
 Jó  tápászkodott fel.
Felugrottam, majd adtam neki egy gyors csókot és kimentem, hogy csináljak valami reggelit. Megnézetem, hogy Molly meg a két kölyke jól van-e. Adtam nekik friss vizet, meg Mollynak vittem az ágyához kaját. Whisky meg a konyhába rontotta a levegőt kaja után kutakodva. Adtam neki is friss vizet, meg macska tápot, mire gyilkos pillantásokat küldött felé. Lucifer is megleptem a reggelijével. Majd míg ők falatoztak én betámadtam a konyhát.
Neki kezdtem a palacsinta bekeverésének, majd rendeltem a sarki bolttól péksüteményt. Sütöttem szalonnát, majd hozzá még rántottát, meg csináltam pirítóst is. Feltettem a kávét főni. Magamnak csináltam forró csokit, majd Leilanak kapucsínót, többieknek meg ott kávé.
 Mit csinálsz?  ölelte át a derekam Louis.
 Reggelit  fordultam felé.
Átöleltem a nyakát, ő felemelt és adott az ajkamra egy forró csókot.
Reggel olyan gyorsan ott hagytál  duruzsolta a fülembe.
 Sajnálom  biggyesztettem le a szájam.
 Megbocsátott  tett le a földre.
 Van péksüti, palacsinta, szalonna, rántotta, kávé, kapucsínó meg forró csoki  soroltam.
 Pirítós nincs?
 De  vettem ki a sütőből.
Elvett egy pirítóst, majd fel ült a konyha pultra, és maga mellé húzott. Felvettem egy csokis kroaszant és azon rágódtam miközben neki dőltem Louis mellkasának.
Hirtelen Molly jött be az ajtón és hatalmas szemekkel figyelte a kajámat. Letörtem neki egy darabot, majd a levegőben elkapta. Szinte azonnal megette is követelte a következőt. Ami a kezembe volt mind oda adtam neki.
 Szóval hánykor indulunk?  fordultam felé, miközben Molly fejét simogattam.
 Hosszú az út, 11-kor indul a gép és akkor oda érünk estére.
 Jó, akkor verjük fel a többieket.
 Benne vagyok.
 Várj!  állítottam meg.
 Igen.
 Mondtad nekik, hogy megyünk?
 Én nem, te?
 Én sem.
 Bajban vagyunk  húzta a száját.
 Abba  értettem vele egyet.
Elsőnek a nappaliban lévőket akartuk felverni, végül is így jöttek sorban a szobák.
 Styles, Malik ébredjetek itt vannak a rajongók  kiabáltam.
 Soffy egy husky van az utcán  mondta Louis.
 Grace kikopott a festék a hajadból  húztam meg .az egyiket.
Azonnal felugrottak és össze-vissza kapkodták a fejüket. Értelmetlenség sem ült ki rajuk, mert annyira fáradtak voltak, hogy azt sem tudták hol vannak.
 Reggeli az asztalon  mondtam nekik, majd tovább mentem. Felmentünk a szobákhoz.
 Én rontok be Amyhez, te meg Leilahoz  mondtam neki, miközben már a kilincset feküdtem.
 Rendben.
 Ébresztő  kiabálta, mire Amy is fel ugrott az ágyról.
 Irány reggeli. Amy egyedül leszel itthon egy hétig, nincs se buli se szex se pia se bagó. Az én házamba senki nem gyújthat rá.
 Mi van?  kelt fel.
 Reggeli mellett mindent elmondok.
Ott hagytam őket, majd megindultunk lefelé. Louis és én is felültünk a pultra és vártunk, hogy szállingózzanak le az éhes népek. Pár perc és mindenki ott ült az asztalnál.
 Mi lesz ma?  kérdezte Soffy.
 Mi megyünk Bora Borára. Ti meg az ebédre.
 Hova mentek?  akadt ki Soffy.
 Bora Bora.
 Miért is?  kérdezte Zayn.
 Baszus  csapta fejbe magát Harry.  Teljesen kiment a fejemből.
 Igen. Te mondtad, hogy erre az időpontra kérjek.
 Mikor indultok?  kérdezte Leila.
 11-kor  néztem az órára.
 Legalább most szóltál, hogy elmész  mondta Grace.
 Hé akkor is mondtam, hogy elmegyek. Csak ti éppen szerelmi bánatban voltatok  vágtam vissza.
 Mi az, hogy szerelmi bánat?  emelte fel az egyik szemöldökét Soffy.
 Az. Jaj mi van Zaynnal? Niall éppen most mit csinál? Szar szinglinek lenni. Liam hol lehet most? Ezeket meg hasonlókat én hallgattam, szóval higgy nekem.
 A hangsúly azon van, hogy az egész ház az enyém  örült meg Amy.
 Jó hogy mondod. Nincs buli, a szobám tiltott terület. Neked kell Whiskyről. Luciferről, Mollyről, meg Luckyről, meg Lusyról. És örülnék neki, hogy ha egyben maradna a ház. Ja meg pia készlet maradjon meg, vagy ha el is isszátok akkor meg töltsétek fel.
 Hol a pia?  nézett körbe Harry.
 Titkos helyen, de ha megtaláljátok akkor töltsétek fel. Ja és Soffy lennél Amy szárny segédje?
 Persze  mondta két falat között.
 Mi megyünk csomagolni  mondta Louis.
Mivel az ő cuccaik a fiúkkal közös házukba voltak így ő oda ment. Én meg fel az emeltre. Poton egy óra alatt kész lettem. Egy hétre elegendő ruhával. Lehúztam a 2 bőröndömet, majd oda állítottam őket az ajtó mellé. Louis is megérkezett, mivel volt még 2 óránk indulásig. Leültünk a kanapéra és többiek is ott telepedtek le. Annyira elhúzódott a búcsúzkodás, hogy csak fél óránk marad a felszállásig. Harry elvállalta, hogy elvisz minket.
 Egy hét és jövünk  öleltem meg.
 Mi itt leszünk  nyomott össze.
Becsekkoltunk, majd beszálltunk. Elfoglaltuk a helyünket. Sikeresen felszálltunk. Én betettem a füles és akartam zenét hallgatni. Élveztem a fülembe lüktető ritmust, amikor Louis megcsókolta a vállam. Kivettem az egyik fülemből.
 Kaphatok?  nézett rám kis kutya szemekkel.
Oda adtam neki a füles felém, majd rádőltem a vállára.

9 megjegyzés:

  1. Köszöööööönöm szépen remélem elég erőt küldtem neked a porszívózáshoz. :)))

    VálaszTörlés
  2. Jó lett a rész!! :) Ja! És Boldog Szülinapot Robin!! :)
    Ui,: Az erő legyen veled Jedi lovag!!

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!:DD
    FANTASZTIKUS!!!:DDD Imádom!:DD
    Robin itt is BOLDOG SZÜLINAPOT!!!:DD
    És Zoe küldök energiát a porszívózáshoz!:DD
    Rose X

    VálaszTörlés
  4. Imádom. Hamar a kövit. Robin happy birthday!!!
    Pussz.:*Helen*

    VálaszTörlés