II. Évad 31. rész 03/01 B

.:: Louis szemszöge ::.

Ahogy kezdtem magamhoz térni, szörnyű fájdalmat éreztem a nyakam jobb oldalán. Oda nyúltam a kezemmel és megnyomta a fájó pontot. Sokkal rosszabb lett.
Zoe este jól kiszívta a nyakam. Kinyújtottam a kezem, hogy megtaláljam az elkövetőt, de sehol nem volt. Nagy nehezen fel ültem. Körül néztem, de a szobában sem volt. Felvettem egy bokszert, majd megindultam felfelé.
A kanapén feküdt és a pulcsim volt rajta. A ruhanyak az álláig fel volt húzva.
 Nem hiszem el, hogy nincs meleged  mondta az egyik lány.
 Melltartóban csak nem ülhetek a gép előtt.
 Minket nem zavar  mondta Grace.
Oda mentem Zoe mögé, majd a kezem a szemére tettem.
 Ki vagyok? – suttogtam a fülébe.
 Az egyik pasim  lenéztem a kamerára és láttam, hogy folyamatosan mosolyog.
 Melyik?  ha ő is akkor én is.
 Josh?
 Nem.
 Tom?
 Nem.
 Alex?
 Nem.
 David?
 Nem.
 Lucas?
 Majdnem.
 Fel adom nem tudom  sóhajtott fel színészien.
 Gondolkozz.
 Marcel.
 Nem.
 Meg van Louis.
 Pontosan  vettem le a kezem a szeme elől.
Letette a gépet, majd fel állt a kanapéra. Jóval nagyobb volt tőlem. Szinte egy fejjel.
 Mindjárt megyek, menj be a fürdőbe  adott az arcomra egy puszit, közben lejjebb csúszott a pulcsim. Láttam a nyakán a foltokat amiket én hagytam. Megigazította a ruhát, majd visszaült.
Magukra hagytam őket. Lementem felvettem a gatyámat. Meg felhúztam egy pólót.
 Gyere  fogta meg a kezem Zoe. Behúzott a fürdőbe, majd megállított magával szembe. Mennyire fáj?  kérdezte miközben valami kis táskát vett elő.
 Mi?
 A nyakadon a méretes lila folt   adott rá egy puszit. Ahogy elment onnan látta a szép lila foltot, néhol benne egy kis zöld meg fekete árnyalattal. Mintha agyon ütöttek volna. Oda vágtak volna egy kalapácsot, meg egy téglát majd egy kocsit. Rendesen helyben hagyott az asszony, de átkozottul jó volt a tegnap.
 Ja, hogy az. Egy kicsit  vontam meg a vállam.
Elővett a táskából valamit, majd rákente a nyakamra. Még valami csinálta rajta, majd amikor ellépett alig látszódott valami. Talán csak egy kicsivel sötétebb volt ott a bőröm.
 Nem fog lejönni a vízbe?
 Nem. Vízálló. Szerinted minek tenném fel, hogy utána 20 perc múlva lejöjjön.
 Igaz.
Megcsinálta a saját nyakát is, majd kitessékelt.
 Ne már  nyöszörögtem az ajtóba.
Mikor ki jött teljesen fel volt öltözve és a foltok eltűntek a nyakáról. Egy egyszerű fehér egybe ruha volt rajta, ami a combjáig ért csak.
 Mehetünk?  kérdeztem miközben elővettem a szörf ruhámat.
 Igen.
Összeszedtük pár cuccot, bezártunk és már mentünk is. Kerestünk egy part szakaszt ahol lehet szörfözni. Zoe elment deszkát bérelni én meg átöltöztem.
 Tényleg igaz mondta miközben oda adta a deszkát.
 Mi?  néztem értelmetlenül.
 Mindegy  legyintett.
 Ne már mond  állítottam meg.
 Nem  került ki.
Ráhagytam. Megpróbáltam neki elmagyarázni és megmutatni az alapokat. Minél jobban próbáltam annál értelmetlenebb képet vágott.
Végén egyszerűen felfeküdt és evezte magát, majd mikor megunta felfeküdt rá.
Én élveztem a vizet. Utoljára Liammel szörföztem, akkor is végig szenvedtük az egészet.
Ahogy próbáltam megtartani magam a vízen megakadt a szemem Zoe és azonnal leestem a deszkáról. Megvártam míg az új pasija elmegy. Vagy barátnője. Messziről nem tudom megkülönböztetni, de még közelről sem.
 Szóval ő ki volt?  eveztem mellé, majd felültem.
 Nem mutatkozott be  vonta meg a vállát.
 Felháborító a mai teknősök nem tanulnak illemet.
 Az, majd mondom Liamnek.
Kiültem a deszka szélére, mire ő is. Megfogtam a lábát és közelebb hoztam magamhoz, majd adtam az ajkára egy szenvedélyed csókot.
Hirtelen elkezdett dőlni, mivel fogott így én is a vízbe kötöttem ki.
 Ez azért mert tegnap össze vizezted a hajam  mondta, miközben feljöttem a víz alá.
 Te okoztál nekem egy nagy lila foltot.
 És el is tüntettem.
 Attól még ott van.
 Sőt egy darabig ott is lesz  húzta gonosz vigyorra a száját.
Vissza másztunk a szörfdeszkáinkra. Ő hanyatt vágta magát és napozott, én meg vissza mentem.
Estig kint voltunk. Haza felé beugrottunk egy étterembe. Ahogy vissza értünk a házba Zoe már el is tűnt az ágyba. Én még lezuhanyoztam, majd mellé feküdtem.

2 megjegyzés: