II. Évad 30. rész 02/28 B

.:: Zoe Szemszöge ::.
(+18)

Reggel magamtól ébredtem, forogtam egy kicsit, egészen addig meg mellettem Louis fel nem ébredt.
 Jó reggelt  mosolygott Louis.
 Neked is adtam egy puszit a szájára.
 Mit csinálunk ma?
 Nem tudom.
 Nekem van egy ötletem  csókolta meg a nyakam.
 Mit szólnál, hogy ha reggeli után sétálnánk. Majd az egész délután a minénk?  söpörtem ki a szememből a hajam.
 Benne vagyok.
Louis felment a reggeliért, amit le is hozott. Megkönnyebbültem amikor nem tengeri herkentyű volt rajta. Egy egyszerű reggeli semmi flancolás. Tojás, szalonna, pirítós és narancslé.
Amint végeztünk és már mentem is zuhanyozni. Fél óra alatt készletem, míg Louis áztatta magát addig én felöltöztem.
 Biztos, hogy nem maradunk?  kérdezte Louis miközben kijött a fürdőből.
 Igen  fordultam felé.
Ahogy egy szál törölközőben állt hirtelen én sem akartam megnézni, hogy mi is volt a szigeten. A perverz gondolataimat az szakította meg, hogy ott hagyott és elment felöltözni.
Ahogy kész lett már indultunk is.
Csodás volt az sziget. Nem voltunk mindenhol, de amennyit láttunk belőle az elvarázsolt. Nem sok ember rohangált ilyenkor itt. Tiszták voltak a partok így semmi nem rondított bele a természet csodáiba.
Vissza felé a trédig érő vízben sétáltunk. Ahogy jöttünk találtunk egy kiálló sziklát. Felültünk rá, a lábunkat meg lógattuk.
 Holnap megtanítalak szörfözni  ölelt át, majd adott egy puszit az arcomra.
 Sok szerencsét hozzá.
Még egy kicsit lógattuk a lábainkat, majd lassan megindultunk vissza felé. Vettünk magunknak pizzat, az ebédet előre lemondtuk mikor megláttuk hogy megint hal.
Ahogy beléptünk Louis már zárta is be az ajtót. Amint elfordult a zártól én neki nyomta a falnak és le is vettem a pólóját.
 Lassíts  motyogta a fülembe.
Ahogy mentünk le a lépcső egy pillanatra sem váltak el az ajkaink egymástól. Ahogy oda értünk az ágyhoz, rálöktem. Meglepődött, a hirtelen mozdulatomtól. 
Elkapta a karom, majd magára húzott. Miközben vadul fajta az ajkaim a ruhám cipzárját kereste. Hiába húzta le az övet nem engedte, hogy az anyag lecsússzon rólam.
Kikapcsoltam az övét, közben meg fel álltam. Kiléptem a ruhából, majd vissza másztam Louisra. Végig csókoltam a nyakát, majd áttértem a felső testére.
Fordított a helyzetünkön. Ő volt felül. Miközben végig csókolta a nyakam, addig én kigomboltam a nadrágját. Lerúgta magáról. A keze végig vándorolt a testemen, majd kikapcsolta a melltartómat. Masszíroztat szívta a melleimet, ezután a hasamat lepte el puszikkal. Közben én bokszeren keresztül simogattam a büszkeségét. Lehúzta rólam a bugyimat, majd vissza jött és a nyakam szívta. Megszabadítottam az utolsó ruha darabtól.
Elment a bőröndhöz, majd egy eldugott zsebéből elő vett egy kotont. Visszajött, majd felgörgettem a férfiasságára.
Fejem fölött össze kulcsolta a kezünket, majd lassan belém hatolt. Egy apró sóhaj hagyta el a számat.
Egyenletesen mozgott. Amikor érintette a G-pontom megszorítottam a kezét, vagy a nyakát szívtam.
Az egyenletes mozgása hamar a csúcsra juttatott.
 Louis!  suttogtam a nevét.
Ahogy kimondtam úgy élvezett a gumi köré. Még lökött párat, majd kiszállt belőlem és kidobta a gumit.
 Csodás voltál  suttogta a fülembe.
Adtam egy csókot, neki, majd fel ültem.
 Maradj itt  mondta miközben adott a fejemre egy csókot, majd eltűnt a fürdőbe.
10 perc múlva kijött, majd megfogta a kezem és befelé húzott. Szorosan mögém állt, majd a kezeit a szemem elé tette.
 Most nyisd ki  suttogta a fülembe.
Fürdő kád tele volt vörös rózsaszirmokkal, meg gyertyákkal. Louis beszállt, majd én is óvatosan bele léptem.
 Mehet a második menet?  kérdezte szemtelen mosollyal.
Mondani akart valami, de én lefröcsköltem.
Oda húzott magához, majd a hajamba törölte az arcát.
 Ne vizes lesz!
 Sajnállak. Van hajszárító.
Délután többi részét kettesben töltöttünk, nagyon közel egymáshoz, minden ruha nélkül.

6 megjegyzés:

  1. Jó lett! ;)) Imádtam. :DDD Már nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Szia!:D
    Jaj a kis szerelmes pár! Hihetetlenül aranyosak!
    Rose X

    VálaszTörlés
  3. Imádom. Hamar a kövit.
    Pussz.:*Helen*

    VálaszTörlés
  4. Jujj, ez nagyon jó volt. Írj még ilyen részeket... :$$

    VálaszTörlés
  5. Siess a kövivel!!! Nagyon jó!!*.*
    Loulu

    VálaszTörlés