II. Évad 24. rész 02/24 L


.:: Zoe Szemszöge ::.

 Megcsókolhatja a menyasszonyt  mondta a pap.
Tapsvihar közepette elcsattant az ifjú pár első csókja, mint férj és feleség. Grace még könnyezte ezt a megható pillanatot.
Mindenki a templom elé ment. Ott az ifjú párt dobálták rizzsel, meg aki a környékén volt. Én gyorsan elmentem. Nem szerettem volna egy kiló rizzsel a nyakamba haza menni.
Hirtelen minden nő, lány, kislány össze gyűlt a menyasszony mögött. Én a lehető legmesszebb mentem.
 Te nem mész oda?  jött mellém Louis.
 Eltaláltad. Jó vagyok én itt.
Louis rátette a kezét a derekamra, majd magéhoz húzott. A homlokát az enyémnek támasztotta.
 Mit tudtak meg?  kérdezte halkan.
 Annyit, hogy utánam jöttél. Fiúk?  suttogtam.
 Szint úgy.
 Köszönöm a nyakláncot, de mikor tetted fel?
 Reggel míg aludtál.
Átlépte a minimális távolságot, majd megcsókolt. A csókunknak az vetett véget, hogy valami a fejemnek repült. Megfogtam és ijedtem hátra ugrottam, még egy aprót sikítottam is, és eldobtam, neki Louisnak.
 Már a férjed is meg van!  kiabálta az egyik nő.
Mikor észhez tértem a sokkból addigra a többiek is oda jöttek. Louis vissza adta a rózsa csokrot. Én ívesen el akartam hajítani a picsába, de Grace megfogta a kezem.
 Ez nem jelent semmi, csak babona.
 Nem a mi családunkba  szagoltam bele. Csak hatalmas fejű mélyvörös rózsák alkották, annyi volt rajta még a díszítés, hogy a szirmokra gyöngyök voltak ragasztva.
 Mert?  kérdezte Soffy.
 Anya és apa családjába is végig az házasodott, aki elkapta a csokrot. Anyáék esküvőjén apa testvére kapta el. Négy hónap múlva ott volt a lagzi.
 Akkor ezért álltál olyan mesze?  kérdezte Harry.
 Igen. Jobb félni mint megijedne, de most nem jött be.
 Én tervezem az esküvőt  mondta Grace.
 Ne álmodj  tettem fel a kezem.
Fintorgott egyet, majd elment. Harry utána ment, biztos fel akarta vidítani, mert tönkre törtem az álmait, nem annyira hatott meg. Ha lesz is esküvőm én fogom csinálni, úgy ahogy én akarom, nekem senki nem szóljon bele. Talán a jövendőbelimnek megengedem. 
 Milyen az illata?  kérdezte Amy.
 Édes és butító  mondtam. Felhúzták a szemöldöküket és úgy néztek rám.
 Jól vagy?  kérdezte Leila.
 Nem  vontam meg a vállam.
Louis fél karral átölelt, majd adott a fejemre egy puszit és mentünk a következő megállóhoz. Onnan már nem mentünk sehova. Ott lesz a torta, ezt az egyet szeretem, az esküvőkbe.
Viszonylag józan mindenki, nem egy kört ittunk az ifjú pár boldogságára. Amy akarta a legjobban elfejteni, mert ő nem szarozott a pohárral, hanem az üvegből nyakalta. Az anyja nem nézte jól szemmel, de a férje nem engedte, hogy tönkre tegye a boldogságát. Én kaptam egy vázát a csokornak, hogy mindig a szemem előtt legyen, kedvesek.
Éppen a menyasszony húzták be középre, hogy táncoljon amikor csörgött a telefonom. Nagy nehezen előkerestem a táskából, közben mindent az asztalra borítottam.
Ahogy megláttam, hogy kikeres oldalra fordítottam a fejem.
 Louis?  böktem meg.
 Igen.
 Miért hívsz?  mutattam fel neki a telefont ahol egy olyan kép volt róla. amit egy óvatlan pillanatban kaptam le.
 Jó kép.
 Tudom, de miért hívsz?
 Vedd fel. Lehet, hogy fontos dolgot akarok  vonta meg a vállát.
 Ne igyál többet.
 Jó.
Kinyomtam a telefont. Oldalra fordítottam és figyeltem a kezdődő balhét.

24 megjegyzés:

  1. Jó lett!! :DD Akkor készítsük fel magunkat lelkileg a leánykérésre! :DDD Várom a kövit! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ne a lánykérésre készülj, hanem a balhéra ami lesz!!!!!! (Jót akarok <3)

      Törlés
    2. TE EMBER EZ HADI TITOK VOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés
    3. Én csak felkészítettem őket. Nem akarunk senkit kórházba juttatni!!!

      Törlés
    4. Hát készitsd fel őket, mert ha így haladunk akkor nem fogja senki meg élni a következő részt

      Törlés
    5. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Majd megkapod amit szeretnél!!!

      Törlés
    6. Szerintem nem fog sikerülni. Így alakul akkor itt lesz a vége.

      Törlés
  2. Imádom! Hamar a kövit!
    Pusz.:*Helen*

    VálaszTörlés
  3. Imádoom... Gyorsaan kövit! *.* <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó és nem tudom mit hisztizel ezen!! Nem kaptál valakitől kommentet na és? Nem értem sokan mondják, hogy jól írsz és tényleg jobban mint én. De ha hisztizni akarsz legyen. Akkor én sem teszek fel új részt és kész befejeztem én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De neked nem kell naponta hallgatni, hogy soha nem lesz meg a tehetséged ahhoz, hogy írj.

      Törlés
    2. Nem-e? Ebben kételkednék. Nem is tudom kinek a fogalmazására írták rá, hogy "PONTOSABBAN FOGALMAZZ!" Mert egy biztos nem a tiédre!

      Törlés
    3. Az a tanár semmit nem tud. Meg nem egy Arany János mondja meg hogy tudsz írni vagy nem.

      Törlés
  5. Nagyon jó a blogod egyszerűen szuper nem csak szerintem és tesssék nem csak én írtam hogy: JÓ!!!de ha abba hagyod akkor: A JÓ KURVA ANYÁDAT!!!!és én is ugyan azon a véleményen vagyok mint Robin!!!ha te is én is!!!ja és csak úgy mellékesen miattad kezdtem el blogolni és te vagy a példaképem!!!!!Ennyi. Zsoo(látod nem kapsz:xoxo-t)(rohadtul haragszom rád)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy a példa képed lehettem, de én is elvesztettem az enyémet. Meg én hallgatom, hogy soha nem érek el semmit azzal, hogy írok. Ez van mást nem tudok tenni. Kell a támasz.

      Törlés
  6. Szia,Huuuh nagyon jó lett! Így tovább! ;)

    Adri x

    VálaszTörlés
  7. Nagyoon jó a blog! Imádom! Csak így tovább... :) *.*

    VálaszTörlés
  8. ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRÜÜLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLJJJJJJJÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGY A MAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSZHNÁÁÁÁLLLLLLLLLLLLLLT KKKK:::BBBBBBBBBBBBBBB...

    VálaszTörlés
  9. Gratulálni tudok, de nem értem mit szeretnél

    VálaszTörlés