II. Évad 21. rész 02/24 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Kivágom azt az ember aki kitalálta a telefont. Meg azt a hülyét is aki hajnali hatkor ír egy smst. Nagy nehezen megkerestem a telefont a vak sötétben elég nehéz volt. Mikor meg képernyő fénye kiégette a szemem pöttyöket láttam magam előtt. Sokat pislogtam, majd visszanyertem a látásom.
Szia, eltudnál jönni, fontos dolgot kell mondanom, nem várhat reggelig. XxX Louis.
Kikerestem a telefon számát és vártam, hogy felvegye, el tudja mondani telefonba is.
 Igen?  kérdezte álmos hangon.
 Mit szeretnél mondani ami nem ér rá reggelig?  tértem a lényegre
 Én semmit.
 Akkor miért kaptam smst?
 Tőlem nem. Miért gondoltad, hogy én küldtem.
 Szia, eltudnál jönni, fontos dolgot kell mondanom, nem várhat reggelig. XxX Louis  olvastam fel.
 Akkor valaki a nevembe akart veled beszélni  hallottam ahogy csukódik egy ajtó.
 Jó éjt  nyomtam ki a telefont.
Visszadőltem az ágyba és figyeltem a fekete semmiséget. Nagyon megnyugtató volt, de nem altató.
Vajon ki akart velem beszélni Louis nevébe, vagy ki akarta, hogy beszéljek Louissal? Lányok azok elráncigáltak volna hozzá nem üzeneteket küldözgetnének a nevébe, hogy menjek. Sőt inkább Louisnak mondanák, hogy menj már. Akkor meg csak a fiúk maradtak. De melyik találta ki, hogy beszéljünk? Niall teljesen el volt havazva a gyerekkel. Zayn meg ilyenkor alszudt. Liamnél meg ott van Amy, lelki támogatást kap, mint hogy ha ő házasodna. Harryt megkértem hogy ne avatkozzon bele. Szóval meg is van ki a hunyó.
Elővettem a telefont. Kikerestem a gyanúsított számát, ahogy megnyomtam a zöld gombot a fülemhez vettem.
 Mi az?  szólt bele álmod hangon Grace.
 Add az urad  mondtam kicsit sem nyugodtan.
 Alszik.
 Akkor keltsd fel.
 Jó  halottam, hogy Harry nyöszörög.
 Mit akarsz?  kérdezte, hallottam hogy egy ajtó csukódik.
 Mit beszéltünk meg? Nem avatkozol bele.
 Ha én nem avatkozok bele akkor soha nem beszéltek  láttam a szemem előtt ahogy megrázza a fejét.
 Szoktunk beszélni.
 Jó, akkor másképp fogalmazok. Mind a ketten annyira makacsak vagytok, hogy soha az életbe nem mondjátok el egymásnak, hogy mit is éreztek.
 Miért vagy ebbe olyan biztos?
 Mert mind a kettőtöket ismerlek azért. Most leteszem és te átmész és beszélsz vele, vagy ő megy át, nekem mindegy, csak ne kelljen a hisztiteket hallgatnom.
 Nem. Jó éjt  tettem le a telefont.
Visszadőltem az ágyba és vártam, de hogy mire azt nem tudtam. Ha egyszer be alszok akkor innen csak erőszakkal tudnak vagy azzal sem kirángatni az ágyból.
 Jó reggelt  ugrott be valaki az ágyamba.
 Alszok  húztam a fejemre a takarót.
 Akkor aludjunk együtt  ölelt magához.
 Mit keresel itt?  fordultam felé.
 Gondoltam átugrok. Nincs senki sem, aki le tud buktatni.
 De én  szólalt meg Lucifer.
 Repülsz ha egy rossz szót is szólsz  vágtam hozzá egy párnát.
 Nem tudom miről van szó  csukta be a kalitkája ajtaját.
 Szerintem is  fordultam vissza Louis felé.
 Mit csináltál este, hogy nem aludtál?  húzott magára.
 Jó pasikat nézegettem a neten.
 Találtál valaki?
 Igen, valami bandában énekel és Williamnak hívják.
 Ki az?  tolt el magától.
 Te  bújtam vissza hozzá.
 Már megijedtem, hogy találtál valaki mást.
 Attól nem kell tartanod. Kérdezhetek valamit?
 Akármit  ölelte át a derekam.
 Mikor kezdődik az esküvő?
 Kettőkor, nekünk egyre ott kell lenni.
 Tökély, de miért is?
 Koszorús lány vagy, én meg a kiserőd.
 Tényleg  csaptam magam fejbe.
 Aludj, majd ha hallom, hogy jönnek átmegyek a másik szobába.
 Jó éjt.
Louis karjai közt gyorsan elnyomott az álom, remélem azért fel tudok kelni reggel anélkül hogy egy hulla módjára járkáljak.

58 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó, már várom mikor közlik a többiekkel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis Vilmossal úton vagyunk. Remélem nem rám haragudtál meg. Szerető lányod

      Törlés
    2. Nem egy másik ember sértette meg a becsületem.

      Törlés
    3. Mennyi papírzsepit vigyünk? Sé kajlózs kanápa?
      √(cos2x+sin2 π/3= 3/4+cosx×cos π/6)

      Törlés
    4. Milyen jó matekos vagy. Taníts mester

      Törlés
    5. hagyjál úgy volt ma hogy jon a szomszéd matekozni, de messze lakok ezért nem jött át.

      Törlés
    6. Hány köpésre lakik? Akarod, hogy szóljak egy lámának aki szívesen leméri nektek

      Törlés
    7. Mert tőletek messzebb van mint ha a szomszédtól méred? O.o

      Törlés
    8. nem de ha a falon akarok átköpni az nem fog sikerülni

      Törlés
    9. Előttem nincs akadály!!! Plusz egy Cortezes bögre csodákra képes!!

      Törlés
    10. ittam forró csókit és már lávát köpök vagy mi?

      Törlés
    11. Én tudod mit tudok hogy a magyarok amikor letelepedtek pipipi meg nyönyöz tek

      Törlés
    12. Prof. Dr. Lenzser Olivér tanított téged is? Szerintem jó tanárunk van akkor.

      Törlés
    13. Hát igen tudok mindent a béres cseprőtl......hol vút hulnem vút ahol a krta farkú áááá

      Törlés
    14. Hol vút holnem itt voltam legalább a mamádnak tudod ajánlani a béres cseppet

      Törlés
    15. A levédiai magyarság a kazárt birodalom biztonságában élt soha nem félt egyenlőséget remélt itt megismerkedhetett a letelepedett életmód néhány gazdasági elemével ( ez nem is rímelt)

      Törlés
    16. Köszönöm a töri órát Miss Goldenwin beállhat Mr Tomlinson mellé (épp az előbb olvastam egy blogot ahol beállt tanárnak)

      Törlés
    17. igen egy terembe van ahol ő az egyetlen pasi és rajta kívül még van vagy 50 csaj ha valamelyikhez hozzáér megszabadul a férfiasságától

      Törlés
    18. Hát egyhez tuti hozzá fog érni

      Törlés
    19. Csak jöjjön haza. Meg mutatom neki, hogy ki hordja a nadrágot ebbe a kapcsolatba.

      Törlés
    20. Olvastad, hogy 2 évig nem volt kit dugnia (csak ha titokba hazament )

      Törlés
    21. Na látod ezért nem olvastam el. Amúgy ha a billentyűzet a fejed elé tartod még látlak, nem vagyok vak. Szóval vigyáz mert lávát köpök

      Törlés
    22. Ha nem szóltál volna észre sem vettem volna, hogy tettek ki új részt szóval ez a te hibád, hogy most megkattantam

      Törlés
    23. Liam üzen jó mélyen és vastagon

      Törlés
    24. Jöjjön ide és mondja a szemembe

      Törlés
    25. Látod hogy milyen dühös vagyok, ne táncolj a húrokon, TE LÁNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés
    26. Ajánlom is, mert oda megyek és vérengzést tartok az unokám előtt

      Törlés
    27. Szegény még túl kicsi, hogy azt végig nézze

      Törlés
    28. Majd a nagy füleivel el takarja a szemét

      Törlés
    29. Nincsenek is nagy fülei. kikéri magának és én is.

      Törlés
    30. Jöjjön ide és billegtesse ő a billentyűzetet

      Törlés
    31. Mi bajod van a gépelési módszeremmel. Nagyon hatásos

      Törlés
    32. én sokkal hatásosabbat találtam ki

      Törlés
    33. Igazad van a fejeden sokkal jobb helyen van

      Törlés
    34. Pontosan ott legalább nem esik le, mert írok vele

      Törlés
    35. Akkor írd meg a következő részt

      Törlés
    36. Összefutsz egy dzsinnel aki felajánl neked egy kívánságot. Mi volna az?

      Törlés
    37. Egy jóképű pasi, sikeres értségi (mindegyik ötös) jól fizető állás

      Törlés
    38. még jó, hogy egyről beszéltem de ahogy gondolod

      Törlés
    39. Matek faktos vagyok megengedett a kerekítés

      Törlés
    40. bocsánat, hogy én a Szauternél tanulom a matekot

      Törlés
    41. Én meg az Ónidinál aki kávéval kínál

      Törlés
    42. Good Night, Sweat Dreams and good sex with Liam

      Törlés
  2. Jó rész lett!! :) Várom már, hogy mikor tájékoztatják a többieket is. Tök cuki ahogy segíteni akarnak!! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én inkább az idegesítő jelzőt akasztanám a nyakukba.

      Törlés
  3. sajnálom hogy nem tudtam írni de nincs netem telóról meg csak nehezen tudok.. ez a rész is szupi úgy mint a többi kíváncsi vagyok mikor buknak le.xoxo,Zsoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, csak már aggódtam, hogy valami történt veled.

      Törlés
  4. Szia,sajnálom, hogy szünetelsz, de még jobban hogy valami baj van.Kitartás! :)
    Puszillak!
    Adri x

    VálaszTörlés
  5. IMÁDOM!!! Sajnálom, hogy rossz kedved van :( , remélem azért hamar hozod a kövi részt.
    Pusz.:*Helen*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szomorú vagyok hanem inkább csalódott. De szombaton tuti, hogy lesz rész.

      Törlés