II. Évad 19. rész 02/22 L

.:: Zoe szemszöge ::.

Arra ébredtem, hogy Louis csókolgassa a nyakam, majd lejjebb húzza a pizsamámat és végig csókolta a vállam. Majd add egy cuppanós puszit az arcomra.
 Éledj, hamarosan betörnek ide  suttogta a fülembe.
 Mi van ma?
 Neked iskola, nekem próba meg koncert. Meg lehet, hogy ma lesz a ruha igazítás.
 Milyen ruha?  ültem fel.
 Esküvőre  kopogtatta meg a fejem.
 Anyám borogass. Mond a többieknek, hogy meghaltam.
 Majd te megmondod nekik  ült fel.
Kinéztem az ablakból és csodáltam ahogy esik a hó, kísérteties mennyire meg tud változni az idő járás az egyik napról a másikra. Tegnap kellemes volt, ma meg szar. 
 Imádom a londoni időjárást  sóhajtottam fel.
 Már megint esik ez a szar  jött mögém Louis.
 Igen  dőltem neki a mellkasának.  Mikor mondjuk el nekik?
 Bora Bora után?  ölelte át a derekam.
 Nekem tökéletes.
 Nekem is  csókolta meg a nyakam.  Alig várom, hogy a tengerparton süttettessük magunkat. Szállodai ágyat is fel kell majd avatni  suttogta a fülembe.
Ahogy mondta én csak mosolyogtam rajta. Ott hagytam és elmentem felöltözni.  Elhanyagolhatatlan fekete farmert vettem fel, hozzá egy barna fekete csíkos pulcsit, leakasztottam a hosszított barna kabátom, de azt csak a fekete táskára tettem rá, majd így akasztottam a vállamra. Louis is felvett egy pólót meg farmert, és erre húzott egy pulcsit.
 Van három másodpercetek eltüntetni a jeleket, hogy mit csináltatok este  mondta Harry.
 Siess Louis nem ágyaztunk be  ugrattam őket.
 Most szépen elmondjátok, hogy mit csináltatok este  ült le Harry.
 Louis meséld el te.
 Miután bezártatok és megettük a kaját. Először Zoe, majd én mentem el zuhanyozni. Ahogy megfürödtünk befeküdtünk az ágyba és aludtunk. Majd reggel nem tudtam aludni, ezért felkeltettem Zoe, mert tudtam, hogy hamarosan valaki beront.
 Egyszerűen lehetetlenek vagytok  sóhajtott fel, majd kiment.
Belecsaptam Louis kezébe, majd  előtte mentem le a konyhába. Ott nem várt semmi reggeli csak egy szerencsétlenkedő bagázs.
Elkezdtem tojás rántottát csinálni 10 fő részére. Hamar meglettem, majd mindenki csenden ette meg a kajáját.
 Lányok!  kelt fel Grace.  Megyünk. Még a ruhák nincsenek teljesen kész. Az utolsó simításhoz ti is kellettek  csapta össze a kezét.
Louisnak dobtam a kulcsot, majd követtem a lányokat.
Mire oda értünk a vőlegény húga is megérkezett. Velünk egy idős.
Mivel megoszlottam a vélemények a színről, így három fajta lett csináltatva. Grace és Emma – vőlegény húga  halvány rózsaszínt húzták fel. Amy és Soffy meg a sötét zöldet. Leila meg én a lilát kaptuk. Ránk igazították a ruhát, majd mentünk is.
Én megörültem, hogy mehetek haza, de kibasztak velem, mert az iskolánál tett ki minket Leila, ő meg haza ment. Engem meg itt hagyott a börtönbe. Kedves nővér mondhatom.
Az első két óráról sajnálatosan késtünk, így a harmadikra mentem be, ami irodalom. Végig aludtam az órát és irány haza. Nem zavart, hogy szakadt az eső, csak minél messzebb Bradtől. Ahogy haza értem vettem egy forró fürdőt, miközben áztattam magam olvastam.
Mivel Louis ragaszkodott hozzá, hogy menjek el egy a koncertjükre, én meg hogy nem megyek, mert minek. Volt egy kisebb vita, de végül rávett, hogy menjek el. Mivel este lesz nem tudom hol azért felültem az ablakba egy száll fehérneműbe és folytattam az olvasást, ahol abba hagytam.

14 megjegyzés:

  1. Kár, hogy ilyen rövid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a következő lesz ilyen rövid utána meg meg lehet unni a hossza miatt

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!!! Mint mindig! :))) Már várom a Bora Borás részt/részeket! :DD Meg amikor megtudják a többiek az igazságot! :))

    VálaszTörlés
  3. Uristen nagyon jo... Siess es kar higy ilyen rovid... Varom a kovi reszeket!

    VálaszTörlés
  4. Naaaaaaaaaaaaaaaaaagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó és egyáltalán nem baj, hogy rövid mert tudjuk hogy a rövid részek után jön egy hosszúúúúúúúúúúúúúúú :P

    VálaszTörlés
  5. Szia!!!
    Nagyon jó, imádom!!! Ès szegény Zoe most újra járhat suli.:// Már várom a következő részt!
    Rose X

    VálaszTörlés
  6. Imádom és remélem hamar hozod a kövi részt.
    Pusz.: *Helen*

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyoooon jóó lett, és nem baj, hogy rövid mert lesz utána hosszúúúú rész! :)
    Várom a következő részt!
    Puszillak!
    Adri x

    VálaszTörlés