II. Évad 23. rész 02/24 L

 .:: Zoe szemszöge ::.

 Jó reggelt. Jobban jársz ha fel kelsz, mert még tudom magam türtőztetni, de nem sokáig. Nem mindig látlak vizes ruhába, főleg, hogy nincs rajtad melltartó  suttogta lágy hangon Louis.
Nem akartam felkeni. A hátamra fordultam, és próbáltam visszaaludni. Miközben forgolódtam észrevettem, hogy vizes az ágy. Jól mélyed aludhattam.
 Jobb ha felkelsz, vagy kirángatlak az ágyból  suttogta a fülembe. Felnevettem, de nem kellek fel.
 Olyat teszek amit egy életre megbánok. Addig ébredj fel, amíg nem hozom a forró csokit. Kicsim ébred. Hasadra süt a nap  suttogta a fülembe, majd a lábaimat levette az ágyról. Adott az orromra egy puszit.
Azt hittem, hogy végre fel adta, de tévedtem. Megfogta a derekam, majd megcsókolt. Csók közben felhúzott ülő helyzetbe. Megigazítottam a hajam, közben végig a száját rágó Louis néztem. Oda hajolt és hosszasan megcsókolta, közben felhúzott, ülő helyzetbe.
 Nem akarok felkelni  akartam vissza dőlni, de Louis elkapta csípőm.
 Gyere, mert mindenki a mester fodrászra várja.
 Tudnak egyedül is fésülködni  hunytam le a szemem és rá dőltem a vállára.
 Tudod, hogy itt vannak a szobába?  suttogta.
 Attól tudok aludni  mondtam, mire felnevetett.
 Nem fogják hagyni. Hidd el  adott a fejem búbjára egy puszit, majd lazított a szorításán.  Eléggé csúnyán néznek ránk  suttogta.
Elengedtem Louis majd szembe néztem a négy gyilkossal plusz a négy őrjöngőnek.
 Nagyon jó fiúk ti menjetek akárhova, csak kifelé  mondta nekik Leila.
 Ne már akkor nem tudjuk meg mi van köztük  nyavalygott Niall.
 Mert szerinted Louis marad?
 Ja. Akkor pápá csajok  húzta ki Louist az ajtón.
 Most elmész. Varázsolsz magadra valami elfogadható külsőt, felveszed a ruhát, miközben meg a hajakat csinálod elmeséled, hogy mi is van most pontosan  mondta Amy.
 Igen is  mentem be a fürdőbe.
Gyorsan lezuhanyoztam, majd felvettem a fehérneműmet, meg egy köntöst rá. A hajamat meg hagytam, had száradjon meg.
 Ki lesz az első?  nyitottam ki az ajtót.
 Majd én  mondta Grace, majd helyet foglalt a széken amit behozott.
Kimentem és hoztam be pár könyvet, mert túl alacsonyan volt.
 Szóval mi óta is vagy te rózsaszín?  fogtam a kezem közé a haját.
 Tegnap este mentem le fodrászhoz és ő csinálta.
 Megcsaltál?  háborodtam fel, majd két részletbe szedtem a haját, és elkezdtem befonni.
 Szerintem nem értér rá este.
 Miért mit csináltam?
 Nem volt itt Louis.
 Nem.
 Végre a témánál vagyok. Szóval hallgatlak  mondta Amy.
 Mit mondjak?  fordítottam meg Gracet, hogy elől is megigazítsam a tincseit, majd a tegnap elhúzott virágos csatot bele tettem a hajába.
 Az igazsággal beelégszek  mondta Leila.
 Könnyebbet nem tudtok kérdezni?  dobtam le a könyveket a földre és a székbe be ült Soffy.
 Mi olyan nehéz az igazságba?
 Akár mit mondok szarul jövök ki  kezdtem fonni a szőke haját.
 Nem hiszem  tette karba a kezeit Grace.
 Én meg tudom.
 Zoe, így nem lesz jó, fel kellett volna kontyolni  mondta Grace.
 Előbb nem tudtad volna mondani?  kezdtem el szétszedni.
 Te, meg hogy össze jöttetek?  vágta rá Leila.
 Meddig fogtok ezen lovagolni? – fogtam egybe a haját, majd lent megkötöttem, és elkezdtem tincsenként felcsavarni az ujjaimra, majd úgy oda tűzni.
 Sokáig  vágták rá egyszerre.
 Miért jönnék ki szarul, hogy ha elmondod, mikor jöttetek össze? - kérdezte Soffy.
 Mert hazudni nem akarok az igazságot meg nem tudom – húztam ki pár szálat, hogy rendezetlen legyen, majd neki is tettem a csatot.
 Ennyire feledékeny te sem lehetsz  húzta fel a szemöldökét Grace.
- Nem feledékeny vagyok, de éppen nem naptárral a kezemen rohangálok – végeztem el a szőke tincseknél az utolsó simításokat is.
 Van a telefon  mondta Amy.
 Ami lemerült  fújtam lakkot a kontyra.
Soffy fel állt és Leila ült le a helyére. Elővettem az ollót, majd annak is neki estem, még tegnap mondta, hogy vágni kell a végéből, mert nagyon töredezik, és nem akart a fodrásznál senkivel találkozni ezért megkért, hogy én csináljam meg.
 Tudod mit azt mond el hogy jöttetek össze  ajánlotta Grace.
– Igen.
– Hogy kíváncsiskodott Soffy.
 Szépen  fejeztem be Leila haját.
 Nem akarlak elkeseríteni, de úgy beszéltük meg, hogy göndörnek kellene lennie  mondta Grace.
 Mély levegő – dugtam vissza a hajvasalót, majd minden tincsen újra átmentem, de úgy, hogy őfelsége kívánságát teljesítsem.
 Azon kívül, hogy szépen még hogy.
 Utánam jött és Lucifernek hála elmondta,a hogy mit érez. Pont.
 Hova ment utánad?  nézett éretlenül Soffy.
 Amikor eltűntem, akkor haza mentem. Louis meg eljött.
 Várjál egy perce  tette fel a kezét Leila.
 Várok.
Leila miközben vadul gondolkodott addig Amy vette át a helyét.
 Milyen legyen?
 Fonott  mondta Grace.
 Nem akarsz véletlenül esküvő szervezőnek elmenni?  ugrattam.
 Megfordult a fejembe.
 Szóval  jött oda Leila. – Louis azt hazudta nekünk, hogy otthon van, de az anyja is elismerte, sőt még a húgi is ujjongtak, hogy ott van. De végig veled volt.
 Nem  vágtam rá.
 Fel adtam. Várom a magyarázatot.
 Valameddig Hillsideban voltunk, majd onnan átmentünk  Doncasterbe.
 Nem mondták volna, hogy ott van valaki.
 Mert megkértük rá őket.
 A nyakláncot mikor kaptad?  kérdezte Soffy.
 Milyen nyaklánc?  néztem értetlenül.
 Ami a nyakadban lóg.
Elvégeztem az utolsó simítást, majd oda kaptam a nyakamhoz. Az ujjaim beakadtak egy lánca. Feljebb emeltem, hogy megnézzem, mi volt rajta. Egy ezüst fél szív volt és egy L betű volt bele gravírozva.
 Szóval mikor kaptad?  kérdezte Amy.
 Este amikor lefeküdtem még nem volt rajtam. Sőt reggel amikor Louis át jött akkor sem.
 Miért reggel jött át?  nézett furcsán Grace.
 Az urad smssel keltett fel, én meg Louist, és átjött.
 Többit később, most öltözz, mert így is késésben vagyunk.
Felvettem a ruhát, majd a cipőt is. A táskámat a vállamra kaptam és indulásra készen voltam.
 Akkor ki részegedik le velem?  kérdeztem a fiúktól.
 Én  mondta Harry és Louis egyszerre.
 Senki, ez esküvő nem kocsma.
 Átmegyünk  vágta rá Louis.
 Nem  rontotta el a kedvünket Grace.
Beszálltunk a kocsikba, majd a megbeszélt helyre hajtottunk. Mindenki ott volt. Annak ellenére, hogy egy óra múlva kezdődik. Gyorsan letelt az idő, majd Louisba karolva mentem a menyasszony után. Akinek sellő fazonú ruhája volt, ami szerintem eszméletlenül ronda volt.

9 megjegyzés: