II. évad 20. rész 02/23 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

A koncertet a fiúk végig énekelték és hülyülték, én meg végig kiabáltam. Nem szurkoltam vagy lelkesítettem őket, hanem Richardnak mondtam a magamét, meg ő nekem. Végül arra a következtetésre jutottunk, hogy megtűrjük egymást. Én nem szólok be neki. Ő nem szól be nekem. Még köszöni sem köszönünk nehogy kísértést érezünk, hogy valami csípős megjegyzést mondjunk. Neki és nekem is tetszett az ötlet. Vajon meddig bírjuk? A koncert és a "békülés" hamar lement. Utána jött a buli. Leila és Liam próbálták a részeg bandát haza vinni. Sikerült nekik, mert fiúk közös házába keltem reggel Louis szobájába.
 Hogy kerültünk ide?  kérdeztem a mellettem fekvőtől.
 Liam és Leila haza hozott, majd valami volt. Nem tudom nem emlékszem  fogta a fejét.
 Én meg arra emlékszem, hogy megint vitatkoztam Richarddal, majd megbeszéltük, hogy úgy csinálunk mintha idegenek lennénk. Hátha akkor valami rendeződik.
Fel akartam ülni, de valami hiányoltam magamról. A ruhámat. Csak egy bugyi volt rajtan. Ahogy oda fordulta Louishoz akkor állt fel az ágyról és nekem háttal volt. Rajta semmi sem volt. Felvett egy boxert, majd oda adta az egyik pólóját.
 Mi volt este?  kérdezte.
 Nem tudom – törtem a fejem, ami a cselekedettől csak jobban fájt.
Némán bámultunk ki és vártuk, hogy az isteni szikra megjöjjön és megmondja, hogy mi is volt valójában. Még egy-egy fájdalom csillapított is bevettük, hátha segít.
Louis elment lezuhanyozni, majd egy magára csavart törölközőben jött ki. Kényelmesen felöltözött, majd miközben a pulcsija gallérját igazgatta beugrott minden.
" Magatokra lehet titeket hagyni?  kérdezte Leila, miközben leültetett Louis ágyára.
 Igen  vágta rá Louis, majd lement, hogy hozzon fel fájdalom csillapított reggelre.
 Ha rosszul vagytok szóljatok  ment ki a szobából, majd becsukta az ajtót.
 Szóval mit csinálunk?  kérdezte Louis, miközben levette a fél ruha tárát. Oda jött hozzám, majd elkezdett csókolgatni, meg lehúzta rólam az sötétkék egybe ruhámat és a földön landolt.
 Hagyj aludjak, Nagyon fáradt vagyok  néztem kölyök kutya szemekkel.
 De csak mert én is  fogta meg a derekam, és magára húzott. Mivel kényelmetlen volt melltartóban aludni azért kikapcsoltam és egy laza csuktó mozdulattal ledobtam. Rátettem egy párnát a mellkasára, majd úgy próbáltam elaludni, de a zene még mindig dörömbölt a fülembe."
Megnyugodtam, hogy nem volt semmi. Louistól kunyeráltam egy melegítő nadrágot, meg egy pólót, azért nem akarok koktél ruhában reggelizni. Gyorsan lezuhanyoztam majd felvettem a fehérneműmet és rá a ruhát és irány a konyha.
Mire leértünk már a többség lent volt. Valamennyien az asztalon könyököltek és várták, hogy hasson a fájdalom csillapító. Az asztalon péksütit sorakoztak és isteni illatok szálltak minden felé. A csapat hiányzó tagjai is lejöttek. Csendben reggeliztünk, majd szétváltunk. Mindenki ment haza, és lelkiekben készült a holnapi esküvőre.
Lehordtam mindennek. Szerencse, hogy senki nem volt itt, de volt  egy valaki.
 Nem hiszem le hogy nekem kell tettetnem a szépet  akadtam ki.
 Tettetni  mondta hűséges idegesítőm Lucifer.
 Fogd be, mert véged.
 Véged.
 Hülye madár.
 Okos madár.
Ott zártam ki a szobámból egészen le a nappaliig. Ott Molly figyelte a fekete képernyőt. Legalább lesz társasága. Vissza mentem a szobámba majd próbáltam megnyugodni.
Én úgy készültem, hogy kiolvastam egy trilógia utolsó részét. Hajnali háromkor csuktam be a könyvet, de teljesen a hatása alatt voltam, így aludni nem tudtam. Egy óra forgolódás után végre elaludtam.

9 megjegyzés:

  1. NAaaaaagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó mint mindig :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!:D
    Nagyon jó! Jujuj, majdnem lebuktak a szerelmesek!:'D Várom a folytatást,
    Rose X

    VálaszTörlés
  3. Imádom nagyon imádom. Hamar a kövit.
    Pusz:. *Helen*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett,Várom a következőt.
    Mikor buknak le? (:
    Adri x

    VálaszTörlés