I. Évad 61. rész 12/17 L-N

.:: Zoe Szemszöge ::.
*December 17*

Reggel felkeltem majd lementem a Niallt hiányoló barátnőmhöz. Nem nagy meglepetésemre mindenki itt volt. Grace szakított a barátjával. Nem is tudom miért. Ugyan. Nekem semmi közöm hozzá, teljesen ártatlan vagyok ezzel az üggyel kapcsolatban.
 Sziasztok  köszöntem miközben arrébb húztam a bőröndöt.
 Helló  mondta Grace, közben élettelenül nézett a bőröndömre.
 Hiányzik Niall  sóhajtott fel Leila.
 Nekem meg Zayn  panaszkodott Soffy.
 Liamet akarom  dőlt el a kanapén Amy.
 Nem tudom, hogy egyedül merjelek titeket hagyni, de én nekem el kell menni. New Yorkban találkozunk.
 Jó  mondták, de szerintem ide sem figyelnek.
Kiléptem és leintettem egy taxist. Kivitettem magam a reptérre. 
Utálok repülőn utazni. Felfordult tőle a gyomrom. De nem tehetek mást, hisz köt az ígéret. Átúszni meg nem fogom a Csendes óceánt. Hajót meg rég elvetettem. Az utat végig aludtam, jót tett nekem ez a több mint tíz óra alvás.
Felvettem a csomagjaimat, majd a szállodába mentem. Lepakoltam, majd bekapcsoltam a telefonom. 5 nem fogadott hívás és 13 üzenet.
Éppen el akartam olvasni amikor hívtak.
 Szia  köszöntem a Gracenek.
 Hol vagy? Talán átsétáltam Hillsidere, hogy még nem értél haza  kért számon.
 Nem csak a taxiig sétáltam, az vitt a repülőhöz.
 Minek mentél a reptérre?  kérdezte.
 Nem fogom átúszni az óceánt, hogy New Yorkba jöjjek.
 Mit keres ez New Yorkba? – hallottam meg távolabb Leila hangját.
 Van egy elintézni valóm.
 De egy héttel később nem tudtad volna elintézni, hogy együtt menjünk  akadt ki Grace.
 Nem. Egy hét alatt elintézem és nem kell titeket bele rángatnom.
 Ennyire bízol bennünk?
 Sajnálom, de nem mondhatom el miért jöttem.
 Kösz. Azt hittem barátok vagyunk – hallottam a hangján, hogy csalódott, de ez ellen nem tudtam mit tenni, ettől nem fog semmi megváltozni.
 Egyszer talán el mondom.
 Nem kell itt jártatni a szádat, tudom, hogy Harryhez mentél.
 Tényleg, ugyan minek? – ezen a kijelentésen azért még is is meglepődtem.
 Mert a testvéred vagy csak az ágyasa vagy.
 Nem a testvérem, nem a szeretőm, nem az apám, és nem a pasim. Csak a barátom.
 Persze.
 Ez az igazság. De leteszlek. Szia.
 Szia  nyomtam ki a telefon. Nem kellett sok idő – vettem egy levegőt  és már megint rá kezdett a Green Day-tól a Basket Case.
 Szia  néztem meg a kijelzőt, mikor csak csámcsogást hallottam –, Soffy. Mit csinálsz?
 Eszek.
 Többiek?
 Amy a telefonját szorongatna, téged hív, issza a vodkát is siránkozik, hogy elhagyta a legjobb barátnéja Leila meg Gracet próbálja nyugtatni. Amúgy, hogy telt az út?
 Köszi jól, de nem értem miért vannak kiakadva, szóltam.
 Szerinted figyeltünk? Éppen sajnáltattuk magunkat.
 Leteszlek, még beszélek a többiekkel és utána rólam márt csak 24.-én hallotok.
 Jó, szia.
 Pá  bontottam a kapcsolatot.
El sem vettem a fülemtől a telefont, de már csöngött. Soha nem voltam ennyire kapós, dagadt is a mellem ettől a sok figyelemtől.
 Szia, Leila  köszöntem.
 Mit keresel New Yorkba?
 Denishez jöttem megígértem neki valamit.
 Milyen ígéret?
 Mondtam már valakinek valakinek.
 Harrynek?
 Nem neki, de nem fogom elmondani, hogy mi, mert megígértem Denisnek.
 Mi olyan amit nekünk sem mondasz el? Várj Harry tuti tud róla?
 Nem. Csak anyáék. Nem véletlenül nem megyek haza ünnepekre.
 Mi az amiről ők tudhatnak mi meg nem?
 Ők az egészet tudják de nem olyan rég óta.
 Nem értem minek kell titkolózni, nem bízol bennem?
 De bízok, de nem tudom elmondani sajnálom. De egyszer mindenféleképpen megtudod, úgy ahogy a többiek is, remélhetőleg még ebben az évben, de ezt nem tudom még.
 Jó, majd találkozunk. Szia.
 Szia  tettem le a telefont. Elterültem az ágyon, majd felvettem a csörgő telefonomat.
 Szia Amy.
 Liam ott van melletted?  csuklott.
 Igen, meztelenül.
 Tudtam, mond meg neki, hogy üdvözlöm.
 Ha találkozok vele akkor át adom.
 Oké, amúgy milyen Párizs.
 Biztos szép csak nem ott vagyok, egy tipp. Menj aludjál.
 Nem vagyok álmos anya.
 Van melletted aki józan.
 Persze, adom.
 Hy, bárki is vagy.
 Lucifer kekszet akar  láttam a szemeim előtt ahogy bólogat.
 Kérjél Soffytől ő add is.
 Jó.
Vonal másik végén halk szuszogást hallottam, vagy Amy bealudt vagy elájult. Bontottam a vonalat, majd indultam meg megbeszélt helyre.

2 megjegyzés: