I. Évad 67. rész 12/24 N

.:: Harry szemszöge::.

Mindenki elvonult a szobájára. Nem tudom Louis elmondja-e Zoenak, hogy mit érez valójában iránta, de van egy olyan érzésem, hogy nem fogja megtenni. Inkább csendben fekszik és gyötrődik. Még az is kinézem belőle, hogy a kanapén alszik.
A gondolataimat egy gyönyörű lány zavarta meg. Egy pólóban jött ki ami alig takarta a formás fenekét. Nem vagyok fából, szóval nagyon tetszett amit láttam. Egy szerencsém volt, mivel ültem és a derekamon volt egy pokróc így nem látszódott hogy mennyire is tetszik a látvány. Jobb ha lenyugodok vagy itt helyben leteperem.
 Mi az Styles?  ült le mellém.
 Nem bírom ki  vettem mély levegőt.
 Mit nem bírsz Harry?  kérdezte miközben teljesen felém fordult.
 Azt, hogy ezt ne tegyem meg  húztam közelebb magamhoz és megcsókoltam. Nem taszított el magától, sőt vissza csókolt. Az apró kezeit a hajamba vezette, és egy kicsit meghúzta, mire én bele mosolyogtam a csókunkba. Belehúztam az ölembe és úgy faltam tovább az ajkait.
 Ezt miért? Csak...  kezdte bele Grace.
 Azért mert bele estem a mosolyodba, meg a barna szemeidbe. Azért mert nem adod magad könnyen és kihívás téged megszerezni. Azért mert amikor először csókolóztunk, már akkor tudtam, hogy különleges vagy. Bele estem azokba a macska fülekbe a jelmez bálon, azokba a rózsaszín eper illatú fürtökbe. Imádlak, de te észre sem vettél. Azért mert féltékeny voltál Zoere amikor ő csak nekem segített megszerezni a szívem hölgyét  mondtam el egy szuszra, majd újra megkóstoltam édes ajkait.
 Akkor nem véletlen volt, hogy Jake rossz zuhanyzóba ment be.
 Semmi nem történik véletlenül  mondtam miközben neki dőltettem a homlokom az övének.
 Ki ötlete volt?
 Én itt voltam.
 Zoe, mire nem képes, és még közben nekem is segített  mondta majd egy puszit nyomott a számra.
 Grace Genna Gilbert lennél a barátnőm?
 Igen. De honnan tudod a teljes nevem?  kérdezte.
 Egy makacs vörös csíkos hajú lány csiripelte  nevettem.
 Neki mindig csak a szája jár  mosolygott rám.
 Ez igaz, de néha nagyon is jó  csókoltam meg.
Csókolózás közben eldöntöttem a kanapén.
Egy apró puszit nyomtam az orrára, majd felhúztam és megindultunk az ágy felé.
 Mire készülsz?  kérdezte.
 Én aludni, de ha gondolod változtatok rajta  csíptem bele a fenekébe.
 Ne befog lilulni  fogta meg a fájó pontját.
 Legalább látják, hogy az enyém vagy.
 Ja, meg majd nem tudok leülni  lökött meg, így az ágyon kötöttem ki.
 Óó szóval te szeretsz felül lenni?  kérdeztem kaján vigyorral.
 Másra nem tudsz gondolni.
 De rád  húztam le magam mellé, hogy megtudjam csókolni.
 Jó éjt Styles  mondta miután elváltak az ajkaink.
 Neked is cica  suttogtam a fülébe, miközben szorosan magamhoz öleltem.
 Meow.
Magunkra terítettem a takarót  majd az arcom a hajába fúrtam. Gyorsan el aludtam a szeretett lánnyal a karjaimba. Sokat vártam rá, de megérte.

8 megjegyzés: