I. Évad 62. rész 12/18 N

.:: Harry szemszöge ::.

 Na jó Harry add ide azt a telefont  jött közelebb hozzám Louis.
 Nem adom  vágtam a zsebemre.
 Még mindig a telefonját nézi?  kérdezte Zayn.
 Igen, nem tudom milyen csaj van a dologba, de tuti, hogy nem Taylor  nevetett Louis.
 Te se szólalj meg  nem tudtam befejezni mert kopogtak az ajtón.
 Niall te rendeltél kaját?  kérdezte Louis miközben megindult az ajtó felé.
 Én nem  kiabált ki.
 Akkor ki keres?  tette fel a költői kérdést, majd ment ajtót nyitni.
 Inkább melyik ex  nevetett Zayn, figyelmen kívül hagyva a többieket.
 Én is örülök neked, de engedj el  sipákolt valaki az ajtóba –, nem kapok levegőt!
 Nézzétek kit hoztam  jött be Louis hátán egy lánnyal.
 Tudod drága Louis fáj a lábam, de attól tudok járni  mondta Zoe.
 Zoe. Azt hittem, hogy soha nem érsz ide  mondtam majd oda mentem, Louis letette és szorosan megöleltem.
 Te tudtál róla, hogy hamarabb jön?  kérdezte Louis.
 Amikor is arról beszélgetettek, hogy Harry a bátyám, akkor említettem neki, de nektek is mondtam csak éppen siránkoztatok.
 Tényleg mondta, hogy jön  gondolkozott hangosan Liam.
 Mi szél hozott New Yorkba?  kérdezte Louis.
 Leilaval mi van?  kérdezte Niall.
 Amy, hogy van?  támadta le Liam.
 Soffy él még?  ugort elé Zayn.
Zoe elbicegett a kanapéig, kényelembe helyezte magát. Lábát feltette az asztalra és hátra dőlt a kezeit meg összekulcsolta a nyaka mögött.
 Nem mondom miért jöttem, az titok. Soffy nyugodt, Amy részeg ha nem másnapos, Leila meg nyugtatja Gracet.
 Miért ideges?  kérdeztem.
 Amikor eljöttem éppen siránkoztak, én mondtam nekik, hogy hol találkozunk mikor, de nem fogták fel, csak akkor esett le nekik amikor a gépen ültem. Már most aggodnak értem, hogy valami bajom esik. Csak fölöslegesen, mert öt éve majd nem minden negyedik hónapot itt töltöm. Már névről ismernek a hotelba, sőt meg van a saját szobám is. Pont a szemközti.
 Tényleg, de miért jársz ide öt éve folyamatosan?  kérdezte Louis.
 Ha elmondtam meg kell, hogy öljelek titeket.
 Ugyan nekünk elmondhatod, hogy milyen pasi van a dologba  cukkolta Zayn.
 Nem pasi, de nem fogom elmondani, a lányok is faggattak, ők sem tudják.
Értetlenül néztünk rá mind az öten. Mi az a titok amit még a lányoknak sem mond el? Talán van egy gyereke? Ezen kívül nincs semmi tippem, hogy mit titkolt ennyire. 
 Azért ennyire nem kell meglepődni, anyáék sem voltak teljesen beavatva, csak annyira amennyire kellett.
 Négy évig úgy jártál, hogy nem tudták, hogy mit csinálsz?  döbbentem le.
 Jó vagyok mi  húzta ki magát.
 Kísérteties  szólalt meg Louis.
 Én tudom titkolni, hol vagyok, de ti?
 Detektívek a rajongók  vonta meg a vállát Zayn.
 Nagyon jó, de én megyek mert várnak rám a szobámba  akart fel kelni, csak Louis megfogta a kezét.
 Ki vár?  kérdezte.
 Whisky  mosolygott.
 Az meg ki?  kérdezte Zayn.
 Áthívjam?  görbült felfelé szúnyin a szája.
 Igen  vágtam rá.
Felkelt és bicegve megindult.
 Nem kelen orvoshoz menni  kérdezte aggódva Louis.
 Nem már hozzá szoktam, figyelmetlen voltam, holnapra semmi bajom. Nem ez az első esett  mondta és már el is tűnt. Nem kellett sok és egy kiscicával tért vissza.  Bemutatom Whiskyt  mondta majd letette. 
Megindult majd eldőlt. Amikor újra fel állt görbén ment. Mint egy részeg, találó nevet adott neki.
 Honnan kapta a nevét?  kérdeztem miközben felvettem.
 Egy Whiskys üveget nyalogatott. Nem vagyok oda a macskákért, de egy alkoholista társamat nem hagyhatom ott  nevetett, miközben vissza ült a kanapéra.
Estig beszélgetünk mind az öten. Faggattuk hogy mi történt még oda voltunk. Zayn meg Liam hamar kidőlt mert fáradtak voltak. Niall is velük tartott.
 Ne mond azt, hogy nem vagyok király  mondta Zoe miközben kihúzta magát.
 Mit csináltál?  kérdezte Louis.
 Menjünk át hozzám, ott nyugodtam tudom beszélgetni  mondta Zoe.
 Vigyelek?  kérdezte Louis miközben felhúzta Zoet, majd felvette mint ha a menyasszonya lenne.
 Tudok járni  mondta, de Louis nem tette le. Felvettem Whiskyt majd követtem őket.
Ahogy beléptünk egy tipikus lány szoba fogadott, rengeteg ruha volt, sok attól is több.
 Ez mind a te ruhád?
 Igen, sokat vagyok itt, ez a szoba csak az enyém. Két okból jó. Nem kell előre bejelentkezni, meg nem kell sokat cipelnem.
 Jaj te szegény.
 Gondolj bele minimum 5 bőröndöt kellene hoznom és tuti valami otthon maradna. Ez a legjobb megoldás.
 Minek öt bőrönd?  kérdeztem.
 Ruháknak, de mondhatom, hogy milyen ügyes vagyok?
 Mond, remélem valami jó hírrel állsz elő.
 Sikerült a tervem. Neked?
 Mindkettő  mosolyogtam.
 Akkor mesélem, hogy valósítottam meg  dörzsölte össze a tenyerét.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! ;))) Csak így tovább és hamar köviiiit!! :DD

    Kriszti xx

    VálaszTörlés
  2. Kedves drága ha mégtöbbet könyörögsz felkeltelek egy vödőr vízzel, egyébként szeretlek és nagyon jó Whisky for ever and I am love milk ;)

    VálaszTörlés
  3. Amiért olyan jó kislány voltál,kapsz egy díjat! ;)) http://christywith1d.blogspot.hu/2013/07/az-elso-dijam-3.html

    Kriszti xx

    VálaszTörlés