I. Évad 72. rész 12/27 N

.:: Louis szemszöge ::.

26.-a eseménytelenül telt. Ha azt nem nézzük, hogy Soffy próbálta elmagyarázni, hogy milyen fajta táncok vannak – még videókat is mutatott nekem , a végén fel adta. Mivel én csak a rúd táncot jegyeztem meg.
Ma reggel amikor fel keltem, nem volt a szobába senki. Átmentem a többiekhez, de Zoet ott sem találtam.
 Zoe?  kérdezte Harry, miközben kikapcsolta a TVt.
 Nem tudom, őt keresem  vontam meg a vállam.
 Biztos elment a rokonához  mondta Grace, miközben befészkelte magát Harry mellé.
 Ahhoz a Denis kölyökhöz.
 Óóó, már neve is van  nevetett fel Harry.
 Nem vicces  morogtam, majd magukra hagytam őket és bementem a szobába.
Ott Whisky fogadott, ahogy simogattam a nyakörvénél valamibe bele akadt a kezem. Egy papír volt rajta.
Elmentem, nem akartalak felkeneti titeket, ma még látjuk egymás, sokszor. Z
Ez meg mit akar jelenteni? Nem értettem belőle semmit. Mindegy jobb ha elkezdek készülődni vagy leharapja a fejem Richard. Asszem igaza lett Zoenak, még nem mutatta ki a foga fehérjét.
Ahogy készletem már meg is jelent. A Hotel előtt szerencsére nem volt egyetlen rajongó sem. Így gondtalanul tudtunk elmenni.
 Ki tud valamit Zoe-ról?  kérdezte Leila, miközben eltette a telefonját.
 Én találtam egy üzenetet Whiskyn  mondtam.
– Már reggel iszol?  kérdezte Leila.
 Nem. A nyakán volt.
 Minek iszol reggel?  kíváncsiskodott Soffy.
A fiúk meg én értetlenül nézzük, hogy mit nem értenek azon, hogy a macska nyakán volt az üzenet, ez teljesen egyértelmű. 
 Basszus, ők nem tudják  csapta fejbe magát Liam.
 Mit nem tudunk?  akadt ki Amy.
 Azt, hogy ki az a Whisky  mondta Niall.
 Na ki az?  font össze a kézét a mellkasa előtt Soffy.
 Egy macska  mondtam nevetve.
 Zoe és a macskák, nem szereti őket – vágta rá azonnal Leila.
 A részegeket igen  mondta Harry.
Végül elmagyaráztuk neki, mire csak a fejüket fogták. A lányok azt hitték, hogy iszok reggel, mert nem akarok a táncon zsűritag lenni. Mondjuk ez igaz. Jobban átgondolva miért is nem csináltam?
Egy hatalmas csarnokba volt megrendezve ez az egész. Leültettek a zsűriasztalhoz, ahol egy velem egy idős nő ült meg két öregebb férfi, akik árgus szemekkel nézték az ajtót, hogy kijöjjön az első táncos.
 Szia, Candice Morgan vagyok  mutatkozott be a mellettem ülő fiatal szőke mosolygó nő.
 Helló Louis Tomlinson  csak a formaiság kedvéért mutatkoztam be.
 Mit tudsz a táncról?  kérdezte.
 Őszintén, semmit  válaszoltam őszintén, mire felnevetett.
 Akkor meg figyeld az összhangot a párok között. Meg hogy mennyire szeretik csinálni.
 Az talán menni fog  gondolkoztam hangosan.
 Show Time  dőlt hátra.
A szememmel a fiúkat kerestem és meg is találtam legelöl őket. Soffy izgatottan nézte a műsorvezetőt vagy kit. Minden szavát leste és értelmezte, vagy is az arcáról ezt tudtam elolvasni.
Az egész úgy zajlott le, hogy 27.-én mindenki fellépett és másnap csak a kategória két legjobbja. Azok fognak majd meg küzdeni a kupáért. Ezt is ezért tudtam, mert mellettem Candi súgta.
Végül is a végére belejöttem. Csak idáig az volt a baj, hogy azt mondták, hogy a párok közötti harmóniára figyeljek, de ha egyedül lépnek fel akkor mit nézzek. Magát jól tudja irányítani, és jó is az összhang.
Az utolsó kategória jött. Amikor bejelentették, hogy a társas táncosok jönnek Soffy fel ugrott és úgy figyelt. Mivel volt pár perc szünet, addig oda mentem a többiekhez.
 Kedves zsűri, hogy megy?  veregette meg a vállam Harry.
 Nagyon jó  húztam ki magam.
 Mikor jönnek már a társas táncosok?  kérdezte Soffy.
 Pár perc és kezdenek  mondtam.
 Az sok idő  fújta ki a levegőt, majd lehuppant a székre.
 Mit tud az a páros, hogy ennyire szereted őket?  kérdeztem.
 Majd megtudod.
 Nehéz lenne elmondani?  kérdeztem.
 Nem lehet elmondani, csak nézni kell.
Ott hagytam őket és leültem a helyre, összefontam a kezem, hátra dőltem és várakoztam mikor kezdődik már nagyon érdekelt mit tud ez a titokzatos pár.
 Most jöjjön az utolsó fellépőnk és egyben a legesélyesebbek. A vándor kupát négy éve senki nem tudta elnyerni tülök, ha most nyernek akkor örökre az övék. Nagy tapssal és sikongatással köszöntsük az álarcos párost.
Ahogy kimondta már indult is a zene. Valami csodás táncot mutattak be. Még szerintem is pedig semmit nem tudtam erről az egészről.
 Csodás volt  mondta az egyik férfi.
 Nem csalódtam bennetek  mondta mellette lévő.
 A ruha valami eszméletlen és hajad is passzol hozzá. Még mindig le tudsz nyűgözni. Mi van még a tarsolyodba?  áradozott Candice.
 Egy maszk levétel, valamikor  mondta a lány, aki furcsán ismerős volt számomra.
 Én nem találok szavakat, csak egy kérdés, honnan ismerlek  Nagyon ismerős vagy nekem  mondtam miközben felkönyököltem és figyeltem a lányt.
 Nem tudhatod, hogy ki vagyok, amíg én nem akarom. Köszönöm – hajolt meg és lementek a párjával.
Kihirdették, hogy holnap kinek kell megmérkőzni. Nem volt csoda, hogy az álarcos páros is bejutott. Senki nem lepődött meg.

32 megjegyzés:

  1. Most azonnal a folytatást!!!!:DD

    VálaszTörlés
  2. Imádom!! Nagyon jó lett ez a rész! KÖVIT!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gonoszságból, de minden író szadista???

      Törlés
    2. Ha kapok valami kecsegtető ajánlatot akkor még hétfőn is hozok részt. Meg vannak írva. Csak egy kattintásra várnak.

      Törlés
    3. Jó, alkudozzunk!
      Milyen számodra egy kecsegtető ajánlat? Meglátjuk mit tehetünk az ügy érdekében! ;)

      Törlés
    4. Az alkudozást úgy szokták csinálni, hogy egyik fél sem rejtőzik el a nyilvánosság elől főleg, ha az mindenkit érinthet egyébként jó lett a rész és nekem van egy jó ajánlatom, ami talán meggyőzhet :)

      Törlés
    5. Hallgatlak.
      Az egyik alkum az, hogy felfeded ki vagy. Akkor ma felteszem a következő rész. A hétfőin még elgondolkodok

      Törlés
    6. A hétfőire pedig én adok okot, megkapjátok a 69.rész (te tudod miről van szó). Na?

      Törlés
    7. Megfontolandó alku. Még végig gondolom.

      Törlés
    8. Így jó? Eddig a jelszavaimmal szenvedtem, de összejött.

      Törlés
    9. De egyébként érdekes amit mondasz mert nem hisze, hogy neked Robin Peterson az igazi neved...

      Törlés
    10. Hozom a részt, sőt hétfőn is jelentkezek egy újabbal.

      Törlés
    11. Csak azért nem az igazi nevem van beállítva, mert volt egy-két hisztiriázás egy hülye ismerősömmel. De ha nagyon szeretnéd elárulom neked az igazi nevemet.

      Törlés
    12. attól, hogy te nem tudod mi az igazi neve, Zoe még tudja....

      Törlés
    13. Kööööööszönjük szépen!

      Törlés
    14. AZ olvasóknak mindent, de csak mértékkel.

      Törlés
  3. Ennél jobb partyban sosem voolt részem, thanks mum :)

    VálaszTörlés
  4. Oké... Rendben. A névtelen kommentáló eltűnt. És igen Leila, gondolom csak én hiányoztam. :D
    Zoe, vagy ajánlatom,de csak neked. Ha kapják a rész ok? ;) Tudom, hogy belefogsz menni.
    Egyébként se Robin-nak, se Zoe-nak, se Leila-nak se nekem ez az igazi nevem. De írói álnévenek tökéletes és legalább ne teljes homály :) A rész meg olyan, mint mind TÖKÉLY.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen JAzz, te hiányoztál :D. Pontosan :P

      Törlés
    2. A névtelen kommentáló én voltam és tudom hogy hülye érv de elfelejtettem a jelszavam... De ha a neveknél tartunk neked se hiszem, hogy ez az eredeti...

      Törlés
    3. Ha nevek akkor nekem Molnár Dóra az igazi. A többiek akkor mondják el amikor akarják.

      Törlés
    4. Az enyém Marosi Nikolett. Ha így nyugodtabban fogsz aludni.

      Törlés
    5. Nikolett, köszönöm kérdésed szerintem jól fogok, de félreértés ne essék én ezt az egészet nem rosszindulatból/csesztetésből írtam, csak miután ti is kérdezgettétek a nevemet bennem is felmerült a név kérdés...

      Törlés
    6. A név kérdés onnan jött, hogy szeretném tudni, hogy ki olvassa a blogot és hányan kb. Mert hamarosan vége, de ha akarják akkor meg folytatom.

      Törlés
  5. Boszis-ba szeptember 3.-ige felpakolom? nos?

    VálaszTörlés
  6. Egyébként Magyar Éva vagyok, de írtam is, hogy nem az igazi :)

    VálaszTörlés