I. Évad 65. rész 12/24 N

.:: Louis szemszöge::.

 Nem  mondtam ki pedig legszívesebben vissza tuszkoltam volna őket, hogy Zoeval tudjak kettesbe beszélgetni. Nem baj, majd este, akkor csak nem fog minket senki sem megzavarni.
Vissza mentünk a hotelbe. Mindenki a lakosztályban volt. A fiúk rendeltek italt. Nekem nem volt kedvem inni.
 Nem kérek  adta vissza Zoe az üveget Harrynek.
 Ne legyél már a móka elrontója  nyújtotta vissza neki.
 Maradok józan  tette le az asztalra a piát.
Senki nem ivott annyit, hogy ne emlékezzen arra, amit csinált. Sőt Leila hozzá sem nyúlt a piához. Grace és Harry elvonultak és ott beszélgettek. Leila és Niall meg valahova eltűntek. Amy, Liam meg a konyhában ügyködtek. Soffy és Zayn páros meg a kanapén tévéztek. Mi vissza mentünk a saját szobánkba és letelepedtünk a Tv elé.
Éppen Zoe felé akartam fordulni amikor az órájára nézet.
 A rohadt életbe  ugrott fel és már ment is az ajtó felé.
 Mi az?  követtem.
 Öt óra  mondta, majd bement a fürdőbe.
Idegesít, hogy nem tudom hova siet. Talán randija volt. Nem tudok róla semmit és a titkos New Yorki életéről. Idegesít, hogy nem vesz észre mint pasi, meg még az is, hogy Harryvel olyan jóban volt. Van egy közös titkuk és senki nem tudta. Tervet szőntek, hogy Harry, hogy kaparintsa meg Gracet. Bármit teszek csak barátként tekint rám Zoe. Bele fogok őrölni, hogy ha nem tudhatom barátnőmnek.
Az önmarcangolásomat kopogás zavarta meg. Amikor kinyitottam a recepciós állt egy ruhával.
 Zoe itt van?  kérdezte.
 Igen, éppen fürdik.
 Jó megvárom.
 Nem kell majd én adom neki a ruhát.
 Arra kért, hogy a kezébe adjam.
 Köszönöm Steven  jött ki Zoe egy száll törölközőbe.
 Szívesen, a kocsit mikorra kérjem.
 Fél óra múlva kész leszek.
 Rendben, viszlát  ment el.
Zoe felakasztotta a ruhát, majd vissza ment a fürdőbe. Hajtott a kíváncsiság, hogy milyen ruha lehet. Egy hosszú vörös és különböző árnyalatai színű, szív kivágású ruha. Kiemelte a festett haját, meg az alakját.
A kíváncsiságomnak Zoe vetett véget amikor megjelent egy melltartóba, meg egy bugyiba. Ha tudnék szemmel vetkőztetni, már nem lenne rajta semmi.
 Mielőtt kiesik a szemed, segítesz  jött oda, hogy húzzam fel a cipzárját.
 Hova mész?  simítottam meg a vállát.
 Egy bálra.
 Oda nem kellenek kísérők?  fordítottam magammal szembe.
 Kellene, majd ott találkozok az enyémmel  vette fel a táskáját.
Nem mondott többet, csak elment. Követtem, a recepción feltartották, én kimentem a kocsihoz.
Kicsit meglepődött amikor velem találta magát szembe.
 Mit szeretnél?  kérdezte mikor megállt pontosan előttem.
 Kivel mész?
 Egy barátommal.
 Mi van köztetek?  kérdeztem és közben imádkoztam, hogy semmi komoly ne legyen
 Még semmi komoly, de ha nem haragszol, akkor megyek. Boldog Szülinapot  puszilta meg az arcom, majd kikerült és beült a kocsiba.
Teljesen kiment a fejemből, hogy huszonnegyedike volt. Még szerencse, hogy a karácsonyi ajándékokat régen megvettem. Letörve mentem vissza a szobámba. Nem volt ott senki csak Whisky. Átmentem a lakosztályba. Ott filmet néztek.
 Zoe?  kérdezte Leila.
 Valami bálra ment.
 Akkor, hogy tarjuk meg a szülinapod?  kérdezte Harry.
 Nem tudom  ráztam meg a fejem.
 Nem mondta, hogy mikor jön?
 Nem mondott semmit, csak felköszöntött, meg hogy párja lesz.
 Óóó, akkor már tudom miért vagy ennyire letört  mondta Liam.
 Hagyatok nincs semmihez kedvem.
 Jó akkor várjuk meg, hogy Zoe haza jöjjön és akkor átadjuk az ajándékod  mondta Leila.
 Nekem mindegy  vontam meg a vállam.
 Jaj hős szerelmes, legyél már vidám hisz ma van a szülinapod  lökött meg egy kicsit Zayn.
 Nehéz, hogy ha nincs miért.
 Azzal, hogy sóvárogsz utána nem szerzed meg  mondta Leila.
 Ugyan, hogy szerezem meg, csak barátként tekint rám?
 Egy pillanat ki kell mennem  mondta Harry és mint a villám ment is a mosdóba.
 Vele meg mi van?  kérdeztem.
 Nem tudom, igáig nem volt semmi baja  vonta meg a vállát Grace.
 Hogy szerezhetném meg?  tettem fel a költői kérdést.
 Add önmagad és légy vele figyelmes  ajánlotta Soffy.
 Hogy legyek vele figyelmes, amikor azt sem tudom, hogy hol van vagy éppen kivel van  akadtam ki.
 Senki nem tudja, mert nem mondja még el. De légy leleményes szerezd meg és szed ki belőle – mondta Grace.
 Tényleg senki nem tudja, a titkát?  fordultam körbe.
 Még én sem  mondta Leila.
Harry visszajött vörös szemekkel, mint aki sírt volna.
 Mi a baj?  kérdezte Grace.
 Semmi meg vagyok  mondta, miközben leült.
Éjfélig film maratont tartottunk. Éppen vége lett egy horrornak amikor kopogtak. Én mentem ajtót nyitni, mert lelöktek.
Amikor kinyitottam az ajtót egy tortával találtam magam szembe, amit Zoe tartotta, abba a ruhában volt amiben elment. 
 Boldog szülinapot  mondta, majd feljebb emelte, hogy eltudjam fújni. A tortán huszonegy gyertya volt.
 Kívánj valamit  mondta mosolyogva.
Azt kívánom, hogy az enyém légy örökre. Gondoltam majd elfújtam a gyertyákat.
 Louis mi tart ilyen sokáig?  jött ki Niall.  Torta!  kiabálta el magát és megindult a süti felé.
 Nem te vagy a szülinapos  mondta majd arrébb lépet, így Niall kiesett a folyósora.
 Milyen torta?  jött ki Harry.  Szia Zoe. Milyen volt a buli?
 Pont ugyan olyan unalmas mint a többi szokott lenni, de kötelező ott lenni, ezért egy szóval szar. Inkább lettem volna veletek  ahogy mondta nekem akaratlanul is felfelé görbült a szám.
Felszeltem a tortát, majd szétosztottam, a maradékot meg Niall eltüntette minden nagyobb gond nélkül.
 Boldog Szülinapot  mondták egyszerre és egy kis dobozt nyújtották át.
 Fiúktól és tőlem kapod  mondta Harry. A dobozba két repülőjegy volt Bora Borára.  Egyedül nem jó utazni, valakit majd magaddal vihetsz egy hétre  mondta Harry.
Tudtam, hogy ő tervelte ki. És azt is tudja, hogy kit viszek magammal.
 Tortát, meg ezt a meglepit meg lányoktól  mondta Leila. A dobozba egy plüss Kevin volt. Mikor kinyitottam elnevettem magam. Ahogy jól laktunk úgy vonult vissza mindenki a szobájába.
 Segítesz  emelte fel a haját, már a szobánkba Zoe.
 Persze  húztam le a cipzárt.
Levette magáról, majd beakasztotta a többi közé. Rengeteg ruha volt ott. Csoda, hogy elférnek.
 Minek ennyi ruha?  kérdeztem miközben neki dőltem a gardrób ajtajának.
 Ezt még én sem tudom.
Háttal állt nekem és a szekrénybe turkált. Hirtelen kivett valamit. A melltartóját kikapcsoltam, ledobta a földre, majd felhúzta a hálóinget. Nem sok kellet, hogy ne menjek oda és támadjam le. Férfiból vagyok, ezt ő is nagyon jól tudta még is képes volt előttem vetkőzni. Kiszedte a hajából a csatokat, a cipőt a helyére rakta.
 Ott alszol vagy jössz is?  kérdezte miközben letetet a macskát. Befészkelte magát a takaró alá, majd felemelte, hogy én is menjek. Habozás nélkül befeküdtem mellé. Szembe fordultam vele.
 Úgy nem tudok aludni, hogyha néznek  mondta csukott szemmel.
 Én csak akkor tudok aludni, hogy ha befelé fordulok  motyogtam a fél igazságot.
 Szeptemberbe még tudtál fal felé is  nyitotta ki az egyik szemét
 Nem akkor is befelé.
 Nincs erőm vitatkozni  fúrta bele az arcát a párnába.
 Ugyan mi volt azon a bálon?  kérdeztem.
 Jó pofizni kellett, olyanokkal ment Richard  forgolódott, majd végül megint felém fordult.
 Nem is olyan vészes Richard  mondtam.
 Mert még nektek nem mutatta ki a foga fehérjét. 
 Mert neked igen?
 Nem, de tudom mire képes  jelentette ki –, félek attól, hogy tönkre teszi a bandát.
 Miért tenné tönkre?  kérdeztem rá.
 Niallt ki akarja tenni.
 De mi nem hagyjuk, meg a rajonok sem.
 Mindenbe bele üti az orrát. Nincs magán életetek  emelte fel a fejét.
 Nem Richard mondja meg, meg hogy mit tehetek és mit nem  magabiztosan.
 Én hiszek neked, de majd a többit holnap megbeszéljük  tette az arcát a párnába.
 Édes álmokat  mondtam neki.
 Neked is  motyogta a párnájába.
Figyeltem ahogy aludt. Annyira nyugodt és békés, de csak ilyenkor. Amikor ébren van teljesen kiszámíthatatlan és rengeteg meglepetést tud okozni. Az egyenletes szuszogása engem is álomba ringatott. 

6 megjegyzés: