II. Évad 3. rész 02/15 H

.:: Zoe Szemszöge ::.

 Miért nem jönnél vissza?  nézett rám Louis, csodálkozva.
 Nem az én világom. Hillsideben sem maradok, mert itt is ismernek. Egy olyan hely kell ahol nem tudják, hogy ki vagyok.
 Ezt te sem gondolhatod komolyan  fogta meg a kezem, majd összekulcsolta az ujjainkat.
 Még nem tudom mi lesz.
 Gyere velem vissza.
 Nem tudom  hajtottam a fejem a mellkasának.
 Mikor fogod tudni?  simogatta a hajam, majd egy tincset az ujjára tekert.
 Idő kell, végig kell gondolnom minden. Annyi mindent történt Londonba. Jó és rossz is – sóhajtottam fel.
 Jó  hajtotta le a fejét.
 Louis el kell mondanom valamit  sóhajtottam fel.
 Mit?  nézett rám, kicsit talán félelemet is megpillantottam benne.
 Hazudtam neked.
 Miről?  tolt el magától, és láttam rajta, a kétségbe esést. 
 Arról, hogy valójában mire emlékszem.
 Miről beszélsz nem értek semmit – rázta meg a fejét.
 Azt mondtam neked, hogy nem emlékszem az estére. A műtét előtti estére.
 Várj. Te végig emlékeztél?  nézett rám döbbenten.
 Igen  hajtottam le a fejem bűnbánóan.
Kár volt titkolnom, mert ezzel csak rontok a helyzetemen. Ha akkor elmondom és nem hazudok, akkor lehet hogy minden másképp történt volna. Akkor most nem itt ülnénk hanem Londonba. Vagy éppen akkor találkoztunk volna utoljára. Vagy ott pusztulok bele a műtétbe. Akármi megtörténhetett volna.
 Igazán elmondhattad volna – adott egy puszit az arcomra. 
 Nem tudtam. Először csak azt hittem hogy álmodtam az egészet, és ezért. Amikor meg tudatosult bennem, hogy mi is történt addigra, már némát kellett játszanom.
 Álmodni? Talán volt már rá példa, hogy azt álmodtad?  emelte fel a szemöldökét, közben mosolygott.
Én elfordítottam a tekintettem és az eget kezdtem el kémleli. Nagyon szép kék volt. Meg szépek voltak a felhők. Közben még fütyültem is.
 Szerinted is szép kék az ég?  tereltem a témát. Nem sokat értem, majd maga felé fordította az arcomat.
 Ne tereld a témát. Válaszolj!  mondta komolyan de a szeme mellett ott voltak a nevető ráncok.
 Nem terelem a témát, csak az égről beszélek.
 Hányszor álmodtál ilyet?  fogta meg a kezem.
 Hetedik után nem számoltam  vontam meg a vállam.
Louis hangosan nevetett, közben egy percre sem engedte el a kezem. Még szerencse, mert különben leesett volna az ágyról.
 Kérdezhetek tőled valamit?  tudakozta miközben letörölte a könnyeit a szeméről.
 Igen  ittam bele az italomba, ezzel próbáltam leplezni mennyire elegem volt már belőle.
 El jössz velem Bora Borára?
 Igen, de mikor akarsz menni?
 Az esküvő után.
 Jaj az esküvő. Koszorús lánynak kell lennem.
 Engem meg melléd osztottak be, csak még nem mondták.
 Akkor legalább nem egyedül kell meglógnom.
 Nem az ifjú pár szokott megszökni? 
 Most én fogok. Nem szeretem az esküvőt.
 Te biztos lány vagy? Lehet hogy beteg vagy  tette a kezét a homlokomra.
 Igen lány vagyok, de ezt te is tudod, és nem vagyok beteg. Az esküvőről meg annyit, hogy nem szeretem a felhajtás, meg a sok fidret-fodrot. Soha nem voltam az az igazi lányos lány.
 És én ezt, szeretem benned  csókolt meg, ma már sokadjára. Ha számolni akarnám sem sikerülne.

8 megjegyzés: