II. Évad 1. rész 02/15 L-H

.:: Louis szemszöge ::.

Ahogy mindenki elhagyta a házat, úgy ment ki az élet is. Buli után akartam Zoenak megmondani amit már szeptemberben közölnöm kellet volna vele. De mindig keresztbe húzta a számításaim. Összehozott a volt barátnőmmel. Össze boronálta magát Harryvel. Kiderült, hogy milyen profi táncos. Megjelent az exe. Valakit szeret ezért nem jött össze a táncpartnerével. Amikor New Yorkba a szilveszteri buli után összeszedtem a bátorságom, hogy bevalljam neki az érzelmeimet. Elment a hangja. A tévé össze boronált minket, amit nem nézett jó szemmel. Vissza tértünk Londonba, nem beszélhetett négy hétig. Kibírta, nagy nehezen. Majd felkapott a pletyka, hogy Leila terhes. Mindenki faggatott minket, csak ő nem beszélhetett. Egyes feltételezések szerint az alkoholtól, a másik szerint meg az énekléstől. Nem tudták biztosan. Egy hónapig a némát játszotta. Végig ott voltam vele. Amikor vissza jött a hangja belázasodott. Mint kiderült a hangszálát meg kellett műteni. Az nap este lefeküdtünk, másnap megműtötték. Egy hét némaság várt rá. Ott és akkor kiderült, hogy egy polip vagy valamit hasonló kinövés volt a hangszálán, felépült. Ünnepeljük meg. Ma tartottuk volna az ünnepet, csak hát az ünnepelt a buli közepén lelépett. Bármit akartam keresztebe húzza a számításaim. Amikor Hillsideben voltunk elfelejtettem, hogy mennyi gondunk volt. Vagy amikor New Yorkban kettesbe voltunk. Azokban a pillanatokban, éreztem, hogy nem csak barátság van közöttünk. Amikor ápoltam, ott voltam vele. Akkor azt hittem, hogy egy pár vagyunk. De soha nem volt bátorságom megkérdezni. Most amikor összeszedtem eltűnik. Még viccnek is rossz, nem hogy átélni. Senki nem tudja hol van. A telefont nem veszi fel.
Annyira ideges voltam, hogy beültem a kocsiba és megindultam. Nem tudtam hova csak mentem. Egyszer elhagytam a házakat, dombok és völgyek vették át a helyüket. Egyre sötétebb lett és a végén már nem láttam semmit. Csak az útra figyeltem, közben a gondolataimba Zoeval töltött percek játszódtak le a fejembe. Egész este vezettem, amikor hajnalodott, leálltam, egy kicsit pihenni. Ahogy kiszálltam a kocsiból megpillantottam egy táblát azonnal egy kedves pillanat ugrott be.

 Nincs kedved segíteni?  kezdett el ficánkolni.
 Legyen.
 Megköszönöm  fújta ki a haját a szeméből.
 Talán ha megnyugszol akkor könnyebb lenne.
Nagyából letekertem róla, de eldőlt így kezdhetem elölről az egészet.
 Kapaszkodj belém, mert nem kezdem újra  fogtam meg a kézét, hogy ne ölelje meg újra a földet.
 Köszi  mondta meg megfogta a vállam. Felemelte a lábát, majd elvesztette az egyensúlyát és rám borult, én nem voltam felkészülve, így vele borultam.
 Nem az én hibám  mondta miközben arrébb vitte a kezével az égőt, hogy lásson. Pont bele nézett a szembe. Rabul ejtett a barna szempára."

Elővettem a telefonom és tárcsáztam a számot. Nem lehet, az hogy valami baja esik. Miért nem veszi fel.
Kicsöng, kicsöng, kicsöng. Remélem felveszi, mert ha nem olyan hisztit fogok csapni amit még ő is megirigyel.
 Helló  köszönt bele Lucifer.
 Lucifer, hol van Zoe?
 Alszik.
 Melyik városba? 
 Domboldalon. 
 Hol? 
 Itt.
 Konkrétabban?
 Ágyba.
 Hillside vagytok:
 Nem házba, de gyere mert szeret.
 Zoe?
 Igen, te vagy akit szeret. Rég óta.
 Megyek  tettem le a telefont.
Beszálltam a kocsiba, majd irány Hillside. Ha még sincs ott, akkor meg valahogy kinyomozom. Ha igaz amit Lucifer mond akkor nem adom fel. De ha nem igaz, akkor is megszerzem, Ő az enyém. CSAK az enyém. Bele pusztulnék a tudatba, hogy valaki mást ölelhet vagy csókolhat.
Ahogy megérkeztem a házhoz. Azonnal bekopogtam, remélem fent lesz valaki, hogy ki tudja nekem nyitni az ajtót, nem akarom betörni.
 Jó reggelt  köszöntem Dannak.
 Neked is. Louis?  kérdezett vissza álmosan, de annyira kinyitotta a szemét, hogy látszódjon rajta az értetlenség.
 Igen. Zoe ott van?

 Londonba kellene lennie.
 Ott nincs. Őt keresem. Gondoltam haza jött.
 Peggie haza jött Zoe?  kiabált Dan miközben beengedett engem is.
 Hogy jött volna már haza. Londonba van.
 Pedig Londonba tuti nincs  mondtam.
 Louis?  kerekedett el Peggie szeme.
 Igen.
 Mit keresel itt?
 Zoet.
 ZOE SAMANTHA GOLDENWIN.
 Már megint mit tettem?  hallottam a választ.
 Gyere le.
 Alszok.
 Mikor jött haza, hogy miért nem keltett fel?  tette fel sorban a kérdéseket Dan.
 Majd válaszol rá, gyere Louis, kérsz kávét.
 Megköszönném.
Leültünk az asztalhoz. Az egyik asztalfőhöz én ültem és Dan a szemben lévőt foglalta el. Peggie megfőzte a kávét.
 Louis véletlenül nem tudod miért jött haza?  kérdezte aggódva Peggie.
 Feltettünk neki egy kérdést és elviharzott. Nem akart rá válaszolni.
 Milyen kérdést?
 Hogy mi nyomja a lelkét.
 Óóó szóval pasizott  gondolkozott hangosan Peggie.
Egyszer csak Zoe jelent meg a lépcsőn egy melltartóba meg bugyiba. Köntös volt rajta csak nem volt bekötve, így szabad belátást biztosított. Mély levegő. Mély levegő. Nem szabad letámadni. Dan így sem bír. Nem adunk neki még több okot.

12 megjegyzés:

  1. Jujujujuujujujujujujjuuuuuuuu..... Nem fogom kibirni szerdaigggg imadlak patrikkkk:))))xoxo, Zsoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak négy nap az nem sok én, hogy élem túl. Minden nap nulladikom lesz. Sőt még vasárnap is korán kell kellem

      Törlés
  2. SZIAAAAAA!:DDD
    WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ÚRISTEN ÚRISTEN ÚRISTEN!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDD ISTENEM!!!!!!!!!! Húh nagyon jó lett!:DDDDDDDDDDDD Én se fogom kibírni szerdáig!!!
    Rose X

    VálaszTörlés
  3. Imádom!!!!! És nagyon várom a következő részt. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örömmel tölt el, hogy tetszik a rész. Remélem a következő is tetszeni fog ;)

      Törlés
  4. Meow! Fantörpikus rész lett! Imádom és várom a következő részt!

    VálaszTörlés
  5. meglepi nálunk: http://aplacewheredreamscametrue.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  6. Szia még egyszer!xD
    1. Wáóóó fejléc it's perfect!!:DD
    2. Dííj!:DD http://pancellany.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés