I. Évad 99. rész 02/14 L

.:: Grace szemszöge ::.

Leila és Zoe vitája még teljesen nem oldódott meg. Mind a kettővel egyet értek, de egyiket sem tartom jónak.
Végül egy később négyszem közt "megbeszélik"-kel lezárták. Fiúk kitalálták, hogy ünnepeljük meg, hogy végre mindenki makk egészséges, ezért elmentünk egy közeli szórakozó helyre.
Harry és Louis valamit nagyon magyaráztak miközben ott haladtunk el mellettük.
 Mit mondtam mit csinálj?  kérdezte Harry.
 Jó, majd buli után   hagyta ott Louis
Nem foglalkoztunk velük hanem tovább mentünk. Láttuk, hogy Zoe egyedül ül a bárpultnál és a felesek issza.
 Neked szabadna alkoholt innod?  kérdeztem tőle.
 Nem tudom  vonta meg a vállát, majd vissza fordult.
Pislogtam, hogy ennyire nem érdeki, hogy mi történik vele. Még soha nem láttam ilyennek.
Harry ott termett mellettem és felkért táncolni.
 Mit beszéltél Louissal?  kérdeztem tőle.
 Semmi különöset  legyintett, majd visszatette a kezét a csípőmre.
Még egy ideig táncoltunk. Mikor elfáradtunk oda ültünk Zoehoz aki előre nézett a semmibe, közben meg a haját piszkálta. Arra fordítottam a fejem, hogy tudni akartam mit nézett, de csak egy üveg piát láttam.
 Mi az Zoe? Letörtnek tűnsz  ült le mellé Harry.
 Nem is  rázta meg a fejét, de nem nézett ránk.
 Akkor mi nyomja a lelked?
 Gondolkozok  ivott bele a poharába.
 Min?  kérdeztem.
 Az életen, meg azon, hogy mit basztam el idáig. Túl sok mindent  sóhajtott fel.
 Mond el hátha tudunk segíteni  ajánlottam fel, közben megérkezett Leill, meg Limy párosunk is.
 Vissza tudjátok tekerni az időt?
 Nem.
 Akkor nem tudtok segíteni.
 Nem lehet olyan nagy baj, hogy ne tud megoldani  mondta Leila.
 Hatalmas bajban vagyok. Mind lelkileg meg testileg.
Innentől nem szólalt meg csak az italát itta és a fejéből nézett ki. Louis meg Zaffy párosunk is megérkezett.
 Mi van vele?  kérdezte Zayn.
 Nem mondja csak annyit, hogy hatalmas bajba van és nem tudja megoldani  válaszolt Harry.
Zoe kiitta a pohara tartalmát, majd letette az asztalra.
 Sziasztok  ennyit mondott és megindult komótosan és extra lassan.
 Menjünk utána?  kérdezte Soffy.
 Szerintem hagyjuk magára  mondta Harry.
 Én utána megyek  állt fel Louis.
 Ne menj. Csak rontasz a helyzeten. Ha megoldódik a gondja visszajön  mondta Leila.
Louis levágta magát a székre és rendelt egy italt. Egy kortya lehúzta.
 Szerintetek mi lehet a baja?  tette fel a kérdést Soffy.
 Fogalmam sincs  rázta meg a fejét Harry.
 Ki tudja?  néztem körbe.
 Louis?  fordult felé egy emberként mindenki.
 Nem tudom. Azért akartam utána menni és megtudni, hogy mi is a gond  akadt ki.
 Nyugi Louis!  csitítgatta Harry.
 Te könnyen beszélsz  támadta le.
 Louis mi a baj?  kérdezte tőle Leila.
 Az a baj, hogy Zoe nincs itt. Olyan jó alakultak a dolgok közöttünk. Mindent megtettem, hogy a kedvében járjak. Ma akartam elmondani neki, hogy valójában mit is érzek iránta. Erre elment, mielőtt megragadhattam volna az alkalmat. Pedig a műtét előtt már el is hittem, hogy egy pár vagyunk. Erre elfelejtett mindent. Mindent!  akadt ki teljesen.
 Nyugi Louis. Vissza megyünk Zoe házához és beszélsz vele  ajánlotta Leila.
 Jó  már fel is állt, kiitta az utolsó kortyot, a poharat oda csapta a pultra és indulásra készen állt.
Leila és Liam Zoehoz szállított minket. Zárt ajtók és sötétség fogadott minket. Ahogy beléptünk a házba olyan érzetem volt, hogy soha senki nem lakott itt. Többségbe ha nyílik az ajtó a macska rohant ide, hogy megsimogassák, vagy Lucifer üdvözölt minket. Zoe hajnali egyig vagy tovább fent szokott lenni és égeti a villanyokat. Most még egy lámpa sem égett. Nem üdvözölt minket senki. Csend volt, furcsa volt ezt az egész.
Leila azonnal elővette a telefonját és tárcsázta a számot. Hatszor egymás után megpróbálta de semmi. Louis is hívta, én is. Mindenki minimum hatszor. De mindig csak a hangposta kapcsolt be.
 El sem hiszem, hogy csak szó nélkül lelép. Ilyet sem csinált még. Annyit mindig mondott, hogy elmegy, majd jön, de most még megszólalni sem tud. A pia elvette az eszét  akadt ki Leila.
 Nyugi, kincsem. Nem tesz jót nektek, hogy aggódtok  simogatta a hasát Niall.
 Kerítsd elő valahonnan Zoet.
 Hívjuk fel Dan vagy Peggie, hogy ott van  adta az ötletet Louis.
 Nem ért oda. Nyolc óra az út. Mivel még nem tud vezetni ezért csak vonattal vagy busszal mehetett. Azoknak a csotrogányoknak meg kel kilenc óra.
 Jó akkor várjunk. Mást nem tehetünk. Ha szerencsénk van jelentkezik  sóhajtott fel Harry.
 Miért hallgattam rátok  motyogta magában Louis.
 Pihenjünk le. Senkinek nem tesz jót, hogy ha itt marad és várja a csodát  mondta Liam.
 Jó  sóhajtott fel Leila.
Liam haza vitte Zaffy páros. Leila meg felajánlotta, hogy elvisz minket, de Harry nemet mondott. Harry tudta, hogy ha egy kicsit a friss levegőn vagyok akkor megnyugszok. Elvitt a kedvenc helyemre. Imádom London éjszakai oldalát, főleg, hogy ha a szerelmem karjai közt lehettek.
Felkönyököltem a korlátra és csodáltam a tájat.
Még sokáig csodálkoztam London éjszakai életében, közben Harry mellkasának dőltem. A kapcsolatunkon gondolkoztam. Ahogy egyre jobban megismertem úgy szerettem bele még jobban. Találkozás előtt csak rajongás éreztem iránta, de ahogy megmutatta, hogy ki is az igaz Harold Edward Styles bele szerettem.
Amekkora szerencsénk volt eleredt az eső. Harry megfogta a kezem és futottunk utána behúzódtunk
egy busz megálló alá.
 Min gondolkozol?  kérdezte mert látta, hogy figyelem az eső cseppeket.
 Még soha nem csókolóztam esőben.
 Én sem  húzott ki az esőbe.
Nem lehet szavakkal önteni, hogy mennyire jól csókol.
Mivel már eláztunk ezért kézen fogva indultunk meg.
Csendben sétáltunk csak az eső kopogást lehetett hallani. Megérkeztünk egy házhoz, Harry egy kulcsot húzott elő a farzsebéből és kitárta előttem az ajtót.
 Zuhanyozz le, mert megfázol  mondta Harry miközben arrébb csapta a haját.
 Menj be nyugodtam, majd mindjárt viszek valami száraz ruhát  mondta és már köddé is vált.
Bementem a fürdőben megszabadultam az ázott ruháimtól. Beléptem a zuhanyzóba. Jól esett a bőrömnek a meleg víz. Hirtelen megcsapott a hideg szél amitől libabőrös lettem.
 Jöhetek én is?  kérdezte Harry a függöny mögül.
 Gyere  léptem arrébb, hogy be tudjon férni.
A szemével végig mérte a testem és folyamatosan mosolygott.
Megfordított és megmosta a hátam meg a hasam a melleimnél elég sok időt töltött. Mikor tiszta hab voltam, elvettem tőle a tusfürdőt és én is alaposan megmostam. Fürdés közben elcsattant néhány csók de semmi több nem volt. Mikor végeztünk felvettem a Harry által hozott ruhákat, ő egy bokszerrel takarta csak magát. Megfogta a kezem és elvezetett a szobájáig.
 Jó éjt kicsi lány  hozta ránk a takarót.
 Jó éjt neked is  mondtam mosolyogva.
Az ölelő karjai között aludtam el. Néha még mindig nem hittem el, hogy valóban jártunk. Sokat köszönhetek a vörös tincsű barátnőmnek aki több tervet is kieszelt, hogy szakítsak Jakevel, meg még többet hogy Haylornak végleg vége legyen. Mindenkivel jó tett és közben magát kihagyta. Direkt vagy véletlenül? Ezt nem tudom, de ha vissza jön megkérdem tőle. 

2 megjegyzés: