I. Évad 97. rész 02/02 L

.:: Harry szemszöge ::.

Ahogy haza vittem Gracet, vissza mentem a közös házhoz. Nem sokkal utánam Liam is megjelent. Nem tetszett nekik a ház, mert hülyén voltak a szobák elrendezései. Így végre csaptunk egy pasis estét.
 Mivel kezdünk?  kérdezte Niall miközben már félig benne volt a hűtőbe.
 Előbb egyél, nem akarom azt hallgatni, hogy éhes vagy.
 Nem tehetek róla, hogy Leila csak egészséges kajákat tart otthon.
 Rendelj  vonta meg a vállát Louis.
 Nem tudok, mert azonnal elveszi a telefont  szontyolodott el.
 Hát a terhes nők a legrosszabbak  érett vele egyet Louis.
 Tényleg Louis, mi történt veled egy hónapig míg Zoeval voltál. Csak komolyodtak a helyzetek! - böktem meg.
 Igen szorosabb lett a barátság  sóhajtott fel kínomba.
 Nem hiszem, hogy semmi más nem volt. Majdnem minden napot ott töltötted.
 Csak a fösztje miatt  cukkolta Niallt.
 De tényleg mi volt?  kérdezte Zayn.
 Mondom, hogy semmi.
 Nem hiszem, mert biztos forrásból tudom, hogy egy ágyba aludtok. Tuti, hogy nem csak aludtok.
 Volt valami.
 Na de mi?  faggatta Liam is.
 Azon kívül, hogy megtanított szájról olvasni semmi.
- | via TumblrLátszódott raja, hogy valamit eltitkol. Valami amit nem akart, hogy mi is tudjunk. Lehet, hogy már rég nem a barátságba voltak hanem sokkal több volt közöttük.
Előkerültek a piák is. Nem egyet üveg fogyott el. Liam mint mindig most is csak a kólát itta.
Egy kicsit szétment a csapat, de ez együtt töltött idő mindent helyre tett. Mindent kibeszéltünk. De Louisból nem tudtunk semmit kiszedni. Nem tudtam milyen hét pecsétes titok. Ha Louisból nem tudom kiszedni akkor megvárom, hogy Zoe tudjon beszélni és akkor megtudom mi az a titok. Ha ő sem mondja el. Akkor valami hatalmas baj lesz.
 Louis tudod miért ment el Zoe hangja?  kérdezte Zayn.
 Igen sokat kiabált, megerőltette a hangját.
 Miért kiabált volna?  nézett értettlenül Niall.
– Valami nem tetszett neki, de veletek hogy is van ez. Leila mikor szül?
 Június vagy esetleg Július. Nem tudom  ismerte be.
 Leilanak nem mondjuk meg.
 Szerencse, mert leszedné a fejem.
 Olyan mintha nős lennél  nevetett Zayn.
 Néha úgy is érzem magam. De Zayn milyen egy állat bolond barátjának lenni?
 Szeretem. Az nem érdekel, hogy ő milyen kutyákat imád. A lényeg az enyém. Liam?
 Mit mondjuk Amy annak ellenére, hogy megy ez az esküvő őrület, fölég, hogy az anyja Louissal egy idős férjet nézet ki magának. Nagyon jól kezeli a helyzet. De a legtöbb bánatát az írásba folytja. Harry?
 Az elején amikor megismertem furcsa volt, hogy majdnem elájult, amikor meglátott. Szerencsére ezt kinőtte végleg és úgy kezel mint ha nem híres ember lennék hanem egy sima fiú. Louis milyen Zoe "barátjának lenne"?  rajzoltam idéző jelet.
 Mindent elmond  vonta meg a vállát.
 Mikor vallod be neki, hogy szereted?  kérdezte Niall.
 Nem tudom.
 Ugyan Louis. Egy hónapot együtt töltöttetek. A fél ruha tárad ott van. Együtt aludtok. Mindent megbeszéltek, de azt nem tudod elmondani, hogy szereted?  közöltem vele a tényeket.
 Mert ő nem biztos, hogy úgy érez irántam  sajnálkozott.
 Egy próbáld meg ér. Meg nem kellene itt szenvedned
 Amint tud beszélni elmondom  adta be a derekát.
 Szavadon foglak  dorgáltam meg.
Az este többi részére már nem nagyon emlékszem. Egyszer megkérdezem Liamat, hogy mi történt.

2 megjegyzés: