II. Évad 7. rész 02/16 H

.:: Zoe Szemszöge ::.

 Ez a ló kifehéredett?  kérdezte Louis, miközben oda vezettem mind a két hátast.
 Nem, csak vele jobban jársz  nyújtottam át Pegazus kantárját Louisnak. Én meg neki támaszkodtam a korlátnak ahova Aszték volt kikötve.
 Ha ledob?
 Nem fog.
Louis szerencsétlenkedett, hogy fel üljön, de nem sikerült neki. Nem tudta annyira átlendíteni a lábát, hogy felkerüljön a nyeregbe
 Segíthetnél?
 Meglendíted a lábad és fent vagy  mutattam meg.
 Könnyen beszélsz.
Szereztem neki egy széket, majd oda állítottam Pegazus mellé. Ha így sem fog tudni felmászni, a ló után kötöm.
 Most már tudod?
Nagy nehezen fel szállt a lóra, amit tapssal jutalmaztam. Mellé lovagoltam, és megfogtam a kantárját.
 Adok egy tippet. Ne irányítsd, mert csak eltévedsz.
 Akkor meg a feje után fog jönni.
 Nem. Aszték után fog menni. Mindig követi, szerintem oda van a kislányért – paskoltam meg a vöröses barna nyakat, mire csak megrázta magát.
Elvezettem a kedvenc helyemre. Nem túl magas pont, de tökéletes le lehet látni falura, és mivel korán volt, így nap nagyon jó megvilágítást adott az kicsit borús idő ellenére is.
 Ezt tényleg csodás  nézett körül Louis.
 Valahol még ilyenkor is van hó  indultam meg.
 Hol?
 Fent a hegyekbe.
 Elmegyünk oda?  csillogott a szeme mint egy kisfiúnak.
 Csak mert te kérted  forgattam meg a szemem.
Ha tudom, hogy Louis ennyire nyavalyog, mert hosszú lesz az út bele sem vágok. Rosszabb volt mint a Shrekben a szamár. Szinte levegőt sem vett és úgy mondta. Panaszkodott, mert kényelmetlen a nyereg. A ló alatta gyorsan meg, ezért le fog esni.
 Itt is vagyunk  álltam meg.
Pegazus is megállt, Louis meg annyira el volt foglalva, hogy panaszkodjon, hogy a hirtelen megállástól a hóban kötött ki. Nem bírtam ki nevetés nélkül, nem minden nap történik ilyen.
 Nem vicces  söpörte le magáról a havat.
 Nem beszélni hanem figyelni kellett volna.
 Még egyszer vissza nem ülök rá  fonta össze a kezét.
 Jó, akkor ülj mögém, de menjünk, mert én fázok.
 Le fogok esni.
 Ennyire béna nem lehetsz?
 De engem nem bírnak.
Felhúztam a hátam mögé. Pegazus kantárját meg Louis kezébe adtam.
Átölelte a derekam az állát meg a vállamra tett. Levette a kalapot és azzal a fején menőzött, mint egy nagy kisgyerek.
Egész út alatt csendben volt. Amikor megérkeztünk az istállóhoz Louis azonnal leszállt a lóról.
 Hogy tudsz ilyen sokáig ülni rajta. Nekem már fáj a seggem  simogatta az említett testrészét.
 A formás valagod nem bírja az utat?  szálltam le.
 Szóval szerinted formás?
 Nem mondtam ilyet  ráztam meg a fejem.
 De pontosan az előbb mondtad.
 Csak beképzeled magadnak  böktem meg a mellkasát.
 Most az előbb mondat, hogy a formás valagom nem bírja az utat.
 Igaz. Nem bírja az utat.
 Ebből nem magyarázod ki magad  tette a csípőmre a kezét.
 Nem is akartam  suttogtam a fülébe.
 Nem úgy nézet ki.
 Szia Adam  köszöntem a mellettem elhaladónak.
 Szia Zoe  intett, majd elvette tőlem mind a két ló kantárját és ment tovább.
Louis rákulcsolta az ujjait az enyémre, majd megindultunk haza.
Mint igazam lett. Anya meg apa már otthon volt mire mi haza értünk. A legjobb hogy még vacsorát is csináltak. De hiányzott már anya rántott húsa sült krumplival.
 Mikor fogtok visszamenni?  kérdezte apa.
 Még maradunk  szórtam sajtót a krumplira.
 Louis a vendég szobába be van ágyazva neked  mondta apa.
 Köszönöm  mondta, kerülve a szemkontaktus.
Apának küldtem pár gyilkos pillantást amit viszonzott. A gyilkolást anya zavarta meg, ahogy kihúzta alólam, meg apa alól is a széket.
 Nincs kedvetek esetleg megbeszélni?  nézett ránk.
Apa válaszul össze fonta a kezét, én is így tettem.
Anya meg Louis ott hagyott minket a földön. Vártam, hogy apa megszólaljon, mert én nem fogom kezdeményezni a beszélgetést. Főleg, hogy nem tudtam mi is a baja valójában azon kívül, hogy élem az éltem Londonba.

19 megjegyzés:

  1. Iszonyatosan fantörpikus :) Egyszóval IMÁDOM!

    VálaszTörlés
  2. huhúúú imádom!!!!amúgy engem sem bírnak a lovak:P!!!!siess!!!!xoxo,Zsoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem megtűrnek kövi rész ha minden jó megy szombaton jön

      Törlés
  3. Szia!:D
    I-m-á-d-o-m!!!:)) Várom a folytatást!:)
    Rose X

    VálaszTörlés
  4. MEGCSALTAK!!!!! (MOST Robin és Zoe boldog lehet) B.P. komment üres....
    Amúgy baromi jó, Robin Vilmoskára vigyáz, a répát megette?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az éjszaka alatt elfogyasztotta bár rosszabb mint egy gyerek

      Törlés
  5. hehehehehehehehehee jó befejeztem :D

    VálaszTörlés
  6. Imádom, hamar a kövit.
    Pusz: *Helen*

    VálaszTörlés