II. Évad 13. rész 02/18 D

.:: Zoe Szemszöge ::.

 Ébred Zoe megjöttünk  állította le a kocsit, és elkezdett bökdösni.
Kinyújtottam a lábam és egy botba akadt meg.  Louis!  hajoltam le érte.
 Igen?
 Mit keres a kocsidba egy bot?  emeltem fel. Ahogy jobban szemügyre vettem fognyomok voltak rajta, meg nagyon ismerős volt.
 Én nem tettem be, Te?
 Nem  szállta ki.
 Akkor ki?  jött utánam.
 Van egy sejtésem  nyitottam ki a csomagtartót.
Ha Louis nem fog meg akkor biztos, hogy seggre ülök.
 Hogy kerül ide?  nézte a fűben hempergő Mollyt akinek Hillsideben kellene lennie.
 Nem tudom  ráztam meg fejem.
Amúgy nem hülye, konkréten elhozta a vizes, kajás tálját a pórázát, hámját, meg a játékát, sőt még a pokrócát is betette.
 Egyáltalán mikor pakolt be?
 Akkor, amikor te bevittél. A csomagtartót nem tudtam lecsukni. Míg aludtunk. Simán bepakolt  csatoltam fel a pórázát.
Mollyra felmászott Whisky, meg Lucifer és így mentünk az ajtóhoz.
 Még mindig nem hiszem el, hogy bepakolt magánka  nevetett Louis miközben csöngetett.
 Nekem is furcsa.
Kinyílt az ajtó ás Louis anyukája azonnal megölelt minket. A fiát körbe csókolgatta. Jaynek még a könnyei is hullatok az örömtől, hogy viszont láthatja fiát.
 Most már igazán elmondhatod, hogy miért kellett nekem kimagyaráznom téged  mondta Jay miközben beterelt minket a házba.
 Azért, mert...  kezdett bele és elmesélte a bulitól a mai napig.
 Nem semmi kis story  mondta Jay.
 Nem  értettem vele egyet.
Segítettem meg teríteni a vacsorához.
 Az apraja nép?  kérdezte Louis miközben leült mellém.
 A barátaiknál vannak.
 Nem hogy holnap iskola  nézett értetlenül Louis.
 De  válaszoltam.
 Csak nem mennek  mondta Jay.
 Miért nem mennek?  nézett furcsán Louis.
 Mert nem tudják, hogy ma jössz haza. Gondoltam legyen nekik meglepetés.
Jay rávette Louist, hogy mosogassanak el, engem meg a nappaliba invitált egy bögre teával, ő is ivott.
 Louis mindent elmesélt és valamit nem értek  törte meg a csendet.
 Mennyire mindent?  néztem.
 Nagyon mindent  mosolygott.  Olyan jól megvoltatok miért nem jöttetek hamarabb össze?
 Ez mind az én hibám. Túl makacs voltam.
 Csak egy kicsit. Kellett neki, hogy küzdjön valakiért. Hat hónap. Megharcolt érted.
 Az nem kifejezés  ült le mellém Louis, majd adott az arcomra egy cuppanós puszit.

4 megjegyzés: