II. Évad 14. rész 02/19 D

.:: Zoe Szemszöge ::.

 LOUIS!  sikongott négy hang a szobába.
 Mi van?  kérdezte.
Engem nem vettek észre, mert a fejem volt a takaró és az ágy szélén feküdtem Mollyt párnának használva.
 Mikor jöttél haza? - a hangján lehetett hallani hogy a legfiatalabb. Szóval valamelyik az ikrek közül.
 Tegnap, de hagyatok aludni?
 Nem, gyere  jöttek oda és szó szoros értelembe kiráncigálták.
 Szóval Lucifer mit is mondtál Louisnak?  könyököltem fel.
 Az igazat  ment egy kicsit messzebb.
 Miért is?
 Mert te nem mondtad volna el soha  rázta meg magát.
 Ez igaz  legyőzött egy madár, szégyen.
Éppen kelni akartam amikor Louis jött vissza. Bedőlt az ágyba, majd magára húzott és megcsókolt.
 Jó reggelt  mosolygott.
 Neked is  könyököltem fel.
 Fel kellene öltözni és lemenni, mert a lányok nem tudják mi a meglepetésem.
 Vidd le Mollyt, én alszok.
 Nem, nem, te jössz, még anya is ragaszkodik hozzá, hogy mindenki ott legyen a reggelinél. A lányok nem értenek semmit. Azt hiszik hogy van egy új kis testvérük  ült fel.
Magamhoz öleltem hátulról és az arcom a hátába temettem, közben meg apró csókokkal borítottam a csupasz hátát.
 Miért nehezíted meg az életem?  sóhajtott fel, majd elkezdte a lábam simogatni.
Én csókolgattam a hátát meg a nyakát. Aprókat sóhajtott minden érintésem után.
 Jaj ne már megint kezditek  mérgelődött Lucifer.
 Még menekülhetsz  mondtam neki, mire kiment az ajtón.
Louist elengedtem, mire elment felöltözni. Én az ágyon maradtam és figyeltem a mozdulatait.
 Nem kellene neked is öltöznöd.
 De  nyújtózkodtam.
Nagy nehezen feltudtam kelni az ágyból, majd felvettem valami egyszerű ruhát. Ami egy fekete farmerből és a jó idő miatt egy fehér fekete kiolvashatatlan mintájú pólóból állt. Egy pulcsit a derekamra kötöttem, és készen álltam a reggelire.
 Mik mára a terveid?  kérdeztem.
 Megmutatom a várost. Persze, hogy ha neked jó.
 Nekem tetszik az ötlet  fésülködtem.
 Miért vörös?
 Mert feltűnő szín, meg az egyik kedvenc színem a vér vörös.
 Felkötöttem lófarokba, addigra Louis már lement.
 Anya nekünk mióta van macskánk  hallottam egy magas hangot ahogy mentem le a lépcsőn.
 Amióta Louis haza jött  mondta Jay.
 Louis hoztál nekünk egy macskát?  kérdezte szinte ugyan az a hang.  Mi a neve. Megtarthatjuk?
 Kérdezd a gazdáját  mondta Louis.
 Attól megtarthatjuk. Anya kérlek.
 Nem láttad, hogy mi fekszik a nappaliba?  kérdezte Jay.
 Nem miért?  kérdezte Daisy vagy Phoele.
 Jaj már megint kezdik  totyogott be előttem Lucifer.
 Jó reggelt  léptem be a nagy káoszba.
 Neked is  húzta ki Louis a mellette lévő széket.
A lányok csodálkoztak amikor leültem. A legkisebb csodálkozott a legjobban, majd ahogy figyeltem őket az öregebbek felé érve már kisebb volt a szájuk a csodálattól.
 Lányok bemutatom a barátnőmet, és a macska gazdáját, Zoet  törte meg a csendet Louis.
 Én már azt hittem hogy lesz kistestvérünk  szontyolodott el Phoele. Asszem.
Mindenki felnevetett, majd Jay az asztalra tette a reggelit.

11 megjegyzés:

  1. Imádom egyszerüen imádom. Hamar kövit.
    Pusz: *Helen*

    VálaszTörlés
  2. úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú imáááááááádlak!zseniális!légysziiiiii hosszabbat!!!!!!!!!!!!!!!!xoxo,Zsoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod kell pár rövid, hogy utána legyen egy szép hosszú

      Törlés
  3. Várom a következőt!Nagyon jó,hajrááá...;D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Sajnálom, hogy az elöző részekhez nem írtam csak 10 óra vonat utazás után most maradt időm olvasni.:(
    Na de a részek, valami fantasztikusak! Annyira jók, hogy az már hihetetlen!:D Várom a folytatást!;)
    Rosr X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem jól érezted magad a 10 órás vonat úton és nincs harag amiért nem írtál.

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Nem értem. Nem értem, hogy, hogy lehet valaki ilyen tehetséges. Immmmmádom a sztoriaidat! nagyon de nagyon várom a kövi részt. és az az utánit is. meg utána...és stb

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm a biztató szavakat. Sokat segít :D

      Törlés