I. Évad 31. rész 09/07 L

.:: Zoe szemszöge ::.

 Mehetünk?  kérdezte Louis az ajtóban állva.
 Persze  zártam be az ajtót, majd beszálltunk az autóba, de nem indította hanem felém fordult.
 Ez neked hoztam  vett elő egy kis dobozt a zsebéből.
 Ez mi?
 Csukd be a szemed és tartsd a csuklódat  adta ki az utasítást. Éreztem, hogy valamit felcsatol rá, mikor megláttam azonnal felnevettem.
– Nem adod fel ugye?  kérdeztem tőle, mert még nem törődött bele, hogy nem vagyok hajlandó meghallgatni csak azért sem a zenéjüket.
 Soha  indította be a kocsit, közben ott volt az arcán az az idétlen mosoly amit nem lehet onnan letörölni.
 Mit csinálunk majd?  kérdeztem pár perc múlva, mert zavart a csend. 
 Nem tudom, de bízom benne, hogy Harrynek még nincsen ötlete.
 Tuti, már kitalált valamit.
 Én is ettől félek, rossz bele gondolni.
Az út további része csendben telt, én gondolkoztam azon, hogy mit fogok csinálni egy hétig, ő meg gondolkozott azon amin éppen járt az esze. Hamar megérkezünk és Harry már az ajtóban várt minket.
 Megyünk bulizni  köszönt Harry.
 Minek? – csodálkoztunk rá mind ketten.
 Mert nincs barátnőm és mindenki csajozik  panaszkodott.
 Igazad van Styles én csajozni szoktam  válaszoltam.
 Jó te Louiszozol, de én mit csináljak?
 Mi az, hogy Louiszozok?  néztem értetlenül.
 Most is hozzá jöttél.
 Nem, hozzánk jött  válaszolt Louis.
 Akkor meg együtt megyünk csajozni, Z te meg majd pasizol, de menjünk már  szinte már hisztizett Harry, azt csodálom, hogy még nem toporzékolt.
 Komolyan az egy éves gyerek nem csinál így, hogy megkapja amit akar. Meg nehéz a Z után még két betűt mondani?
 Akkor át kell öltöznöm.
 Mi átöltözünk addig te itt vársz, utána hazaviszünk amíg te átöltözöl addig hívunk taxit, utána bulizunk és hozzád megyünk a fiúknak írunk egy levelet, hogy nálad vagyunk kész a terv  vázolta fel a helyzetet Harry.
 Van egy kis baj  jelentem ki.
 Mi a baj?
 Az, hogy mégsem kérdezted, hogy akarunk-e menni? – mutatott ránk idegesen Louis.
 Ja igaz, most, hogy jöttök, akkor Louis akkor menjünk készülődni  tapsolt és már fel is szaladt az emeletre.
 Ennek meg mi a baja?  kérdeztem Louistól, aki ugyan olyan értetlen fejjel nézet mint én.
 Nem tudom  vonta meg a vállát.
 Ennyire kanos lenne?  kérdeztem.
 Szerintem igen  indult meg felfele.  Gyere már.
 Akkor megszegem a göndörke tervét.
 Nem baj kell a segítség.
 Egyedül nem tudsz felöltözni?
 Nem  görbült lefele a szája.
 Szegény kisgyerek  mentem utána.
A szobájában hatalmas volt a rumli, de mondjuk mit várunk egy olyan helytől ahol csak pasik laknak és maguk után kell takarítani? Leültem az ágyra, ami az egyetlen tiszta hely volt. Ledobálta a ruháit magáról és egy szál bokszerben turkált a szekrényében. 10 perc után talált egy ruhát, felkapta magára és lementünk a nappalaiba ahol Hazza már le fel mászkált.
 Mit csináltatok idáig?  kérdezte.
 Nem találtam ruhát  válaszolt Louis.
 Persze, én meg majd elhiszem, de menjünk, mert gondolom neked nem egy perc amíg elkészülsz? – nézett rám Harry.
 Eltaláltad  értettem vele egyet.
 Fiúknak megírtad a levelet?  kérdeztem az ajtóba.
 Igen, még ti fent "öltöztetek"  rajzolt idéző jelet. Válasz képen megforgattam a szememet, Louis meg csúnyán nézett rá, majd bele könyökölt a gyomrába.
Beszálltunk a kocsiba és megindultunk vissza. Ezért kár volt el jönnöm. Hamar haza értünk a fiúk leparkoltak én meg már szálltam is ki
 Mennyi ideig tart elkészülnöd?  kérdezte Harry.
 Hazza nyugodj már meg, miért pörögsz így?  kérdezte tőle Louis, de a választ nem hallottam mert már mentem fel a szobámba öltözni.
Mivel a hajam már kész volt ezért csak átöltöztem így 20 perc múlva már lent álltam a fiúk mellett.
 Kész vagy?  kérdezte Louis.
 Igen mehetünk, de nem iszok mert múltkor nagyon megjártam  mondtam.
 Mindegy, csak induljunk  kezdett el kifele tolni Harry.
 Hazza minek kell sietni ennyire?  tettem szét a kezem, hogy az ajtóba tudjak kapaszkodni.
 Mert minél hamarabb ott leszünk annál hamarabb találok egy csajt  mondta.
 Jó csak engem hagy ki belőle  mondta Louis.
 Mi az Tommo, találtál magadnak barátnőt?  kérdezte Harry.
 Nem, ááá mindegy  legyintett majd hallottuk, hogy dudálnak így kimentünk a taxihoz. Harry lediktálta a címet és már mentünk is.
 Különben nekünk miért kell jönnünk, hogy ha csak te akarsz csajozni?  kérdezte Lou.
 Mert nem szeretek egyedül menni.
 Persze a nagy csajozó nem szeret egyedül menni  néztem rá.
 Mindegy, most már itt vagytok.
Az út további része csendben telt el. Harry az ablakon bámult ki Louis meg Hazzat piszkálta. Én meg látványosan szenvedtem. Végre megérkeztünk a buliba, vagy nem tudom hova.
Bementünk és azt hittem, hogy rosszul látok. A szemem kikerekedett amikor megláttam, hogy ki táncol, és mit a színpadon. Louis a vállamat rázta, de nem reagáltam semmire. Teljesen lefagytam. Mivel pont az ajtóban kellet a lábamnak a földbe gyökerezni így Louis felkapott és a hátára és úgy vitt az egyik asztalhoz.
 Zoe mi a baj?  kérdezte Louis.
 Egy kicsit lesokkolt amit láttam, de majd megemésztem.
 Miért mit láttál.
 Mindegy, de bízok benne, hogy csak képzelődtem  ráztam meg a fejem.
 Kérsz inni valamit?  kérdezte majd fel állt.
 Igen, valami ütőset.
 Nem azt mondtad, hogy nem iszol.
 Amit láttam azt jobb elfelejteni  vontam meg a vállamat.
Elment, hogy hozzon valami ütőset, visszatért egy színes koktéllal magának nem tudom mit de szerintem az erősebb volt. Még hozott pár kör italt, közben Harry jött, hogy szóljon el kell mennie majd nálunk találkozunk.  Egyszer csak megint megláttam a földbegyökerezésem okát. Szerencsére vagy nem szerencsémre nem vett észre, mondjuk lehet, hogy az is közre játszót, hogy Louis nyakába bújtam.
 Ki elöl menekültél?  kérdezte mikor elvettem a fejem.
 Senkit  ráztam meg a fejem és lehúztam a maradék italom.  Hozol még?  fordultam felé.
 Nem kapsz többet amíg el nem mondod mi miatt bújtál el.
 Egyezünk meg abban, hogy többet nem iszok.
 Miért nem mondod el?
 Mert bízok benne, hogy rosszul látok, de te valamibe belekezdtél a kocsiba, de nem fejezted be.
– Az, hogy Eleanorral két hete szakítottam és még nem hoztuk nyilvánosságra, majd jövő héten hétfőn, és nem szeretném ha az újságok azzal lennének tele, hogy Louis megcsalja a barátnőjét meg hasonlok  válaszolt.

2 megjegyzés: