I. Évad 22. rész 09/04 L

.:: Leila szemszöge ::.

– Üvegezzünk  fejeztem be a mondatot amint Zoe elkezdett.
– Benne vagyok  mondták kórusban a fiúk.
– Nekem ez nem tetszik, de benne vagyok  ráncolta a szemöldökét Amy.
– Meg bánom, de egyszer élünk  vágta le magát Grace a földre.
Niall bement a konyhába, hogy szerezzen egy üveget. Leültünk a szőnyegre, mindenki hozott magának egy párnát, hogy kényelmes legyen miközben a másikat szívatjuk. Tőlem jobbra: Niall, Liam, Amy, Grace, Harry, Louis, Zoe, Zayn és Soffy.
– Vetkőzőst vagy ivósat?  kérdezte Harry.
– Vetkőzős  mondták a fiúk egyszerre.
– Ivós  pontosan velük egy időben mi lányok is.
– Akkor mi lesz?  kérdezte Zoe.
– Vetkőzős  vágták rá azonnal a fiúk.
– Rendben  adtam meg magam.
Oda hajoltam és pörgettem. Liam-nál állt meg.
– Felelsz vagy mersz? – kérdeztem.
– Felelek.
– Mitől félsz és miért? 
– Kanáltól, mert kiskoromban majdnem megfulladtam tőle  forgatott.
– Mit csináltatok amikor felmentetek ketten?  kérdezte Liam Zoe-t.
– Nem kellene megkérdezni, hogy felesz vagy mersz.
– Nem  vágta rá Harry.
– Semmi, hangsúlyozom, hogy semmi  forgatott és Niallnál állt meg.
– Felelek  vágta rá azonnal az én ír manóm.
 Bántottál már meg valakit szándékosan?
– Nem  forgatott és Harry-nél állt meg.
– Merek.
– Válasz kinek vallasz szeremet?  közölte Niall.
– Zoe az első pillanattól fogva amikor elvetted tőlem a répát tudtam, hogy te vagy az igazi kérlek légy a barátnőm  ereszkedett térdére Zoe előtt, aki pont ivott és az egész piája a padlón landolt, még szerencse, hogy nem Harryt köpte le. Louis meg kikerekedett szemekkel nézte, hogy mi történik.
– Harry van egy rossz hírem NEM!  válaszolt Zoe, amikor észhez tért a sokból, Louis meg fellélegzett. 
Mindenki röhögött majd Harry pörgettet. Louisnál állt meg.
– Felelsz vagy mersz?
– Merek.
– Mutassátok meg mit csináltatok fent  mosolygott gonoszul

.:: Zoe szemszöge ::.

Erre a kijelentésre felkaptam a fejem. Louis fel állt. A kezét nyújtotta. Felhúzott a földről.
– Majd ha kell akkor átmegyünk másik szobába  drága perverz Harry.
– Nem kell, csak ha már fáradtak vagytok  mosolyogtam gonoszul.
– Kíváncsi vagyok mi az a semmi  sürgetett Liam.
Szembe fordultam Louissal a kezeimet a nyaka köré fontam. Az ajkait azonnal rátapasztotta az enyémre. A következő pillanatban felkapott mire én a lábaimat a dereka köré fontam. Belemosolygott a csókunkba. Lefektetett a kanapéra, ami szerencsére ki volt húzva így kényelmesen elfértünk rajta. 
– Asszem mi megyünk  hallottam Harry hangát.
Fordítottam a helyzetünkön, hogy én legyek felül majd Louis kapott egy utolsó csókot, és fel álltam.
Kikerekedett szemekkel néztek.
– Ezt csináltátok?  Harry.
– Pontosan ezt, mondom, hogy nem volt semmi  válaszoltam.
Vissza ültem a helyemre Louis is jött, levágta magát mellém és forgatott. Amy-nél állt meg.
– Felesz vagy mersz?  kérdezte.
– Felelek.
– Szűz vagy? – mondta elpirultan.
– Igen  hajolt oda, hogy pörgessen. Nálam állt meg.
– Felesz vagy mersz.
– Merek, nem félek.
– Akkor ruhát ide, az utcán futva kiabáld végig, hogy szeretem az One Direction és én egy hercegnő vagyok aki unikornissal jött  mondta mire köpni nyelni nem tudtam.
Levettem a ruhám a fejéhez vágtam és kimentem az utcára.
– SZERETEM AZ ONE DIRECTION ÉS ÉN EGY HERCEGNŐ VAGYOK AKI UNIKORNISSAL JÖTT!  kiabáltam teli torokból miközben végig sétáltam az utcán, azért nem kell minden részét teljesíteni.
Az az egy szerencsém volt, hogy csak pár ember mászkált. Visszamentem a házba megkaptam a ruhámat amit vissza húztam majd forgattam Grace lett az áldozat.
– Felelsz vagy mersz? 
– Merek.
– Akkor gyere, ti addig folytassátok  keltem fel és indultam meg fel az emeletre.
Jött utánam a fürdőbe. Mivel volt hajfestékem ráadásul rózsaszín, mondjuk nem tudom minek vettem amikor rühellem ezt a szín, de pont jól jött.
– Mit akarsz csinálni? – nézett rám aggódva.
– Majd meglátod  dörzsöltem össze a kezem, mire nyelt egy nagyot. Milyen jó gonosznak lenni.
Megmostam a haját, majd felkentem rá a festéket, megvártam amíg jó nem lesz. Szépen lemostam. Megszárítottam sőt még be is fontam, a végét meg kivasaltam.
– Kész  fordítottam a tükör felé.
– Atya úr isten.
– Tetszik?  most vagy tetszik neki vagy ő is utálja a rózsaszínt.
– Nagyon jó – ennyit arról, hogy nagyon megszívatom.
– Örülök, de menjünk le  nyitottam az ajtót.
Grace-re fordult minden szempár amikor belépet a nappaliba. Liam-en egy szál boxerben ült, Niall-on meg csak nadrág volt.
Ugyan mit nem vállaltak? Lehet jobb ha nem tudom.
– Na, milyen?  ült le.
– Jó nagyon jó  mondta Leila.
– Akkor forgass  lökte meg Harry.
Meg is tette amit Hazza kért tőle és pont rajta állt meg.
– Felelsz vagy mersz?
– Merek az viccesebb.
– Tényleg akkor menj be a szobába add ki az összes ruhádat, mi eldugjuk neked 2 perced lesz megtalálni, addig felmegyünk az emeletre.
– Rendben  indult meg az emeleti szobába.
Pár perc múlva kidobta a ruháit, mi meg szépen elrejtettük  Az boxerét a csillárra tettük, a pólóját a hűtőbe, a nadrágját meg egyszerűen kanapé alá gyűrtük.
– Jöhetsz  kiabáltunk le az emeletről.
Két percig vártunk majd lementünk, megtettük a fogadásokat, hogy mennyik ruhát találja meg. Leila, Niall és Grace szerint csak a pólóját találja meg, Soffy szerint megtalálja az alsóját meg a pólóját, Zayn és Liam csak a gatyája lesz meg, Amy meg azt mondta, hogy mindent meg fog majd találni. Louis meg én a bokszerre tippeltünk. Harry csak egy boxerben állt.
– Nyertünk  pacsiztam össze Louissal.
Vissza ült mindenki a helyére, Harry meg maradt alsóban és pörgetett, Grace-n állt meg.
– Felelsz vagy mersz?
– Felelek.
– Mennyire vagy jó az ágyba?
– Kipróbáljuk.
– Ki  állt fel.
– Nem azt mondtam, hogy most  mondta, mire Harry csalódottan vissza huppant a földre.
Rajtam állt meg a pörgetés.
– Felelsz vagy mersz? 
– Felelek.
– Ki a kedvenced a bandából?
– Kevin  mondtam mire mindenki röhögésbe tört ki. Míg a többiek röhögtek kipörgettem Harry-t
– Válasz egy lányt.
– Grace  elmentem hoztam két széket.
– Ez minek?  kérdezte mindenki. A székek háttámláját egymás felé fordítottam.
– Üljetek le a háttámla felé fordulva  mondtam nekik. Míg leültek addig én szereztem két lepedőt, majd egymáshoz kötöztem őket.
– Akkor szabadultok, ha megcsókoljátok egy mást  ültem vissza és addig mi folyattuk a játékot.
– Addig pörgetek Grace helyet  hajolt az üveghez Liam. 
– Soffy, felelsz vagy mersz?
– Felelek.
– Mi volt élet legcikibb dolga?
– Valamelyik nap sétáltattam Darky-t és elrántott, én meg egy pócsójában landoltam, ráadásul a legforgalmasabb utcában, mindenki engem nézett  röhögve gondolt vissza a borzalmas napra.
– Niall felesz vagy mersz?  kérdezte szöszit.
– Merek.
– Van tejszín hab?  fordult felém.
– Van? - fordultam Leila felé.
– Egy flakont elhasználtunk.
– Akkor az elrejtett még meg van  indultam meg a konyhába.
– Parancsolj  adtam oda a tejszínhabot.
 Felkelt és Leila nyakát meg ameddig tudta összekente tejszín habbal.
– Gondolom nem kell mondani a feladatott.
– Amúgy ideje elengedni a kötözötteket  néztem hátra és láttam, hogy megy a szájon át lélegeztetés.
– Hagyjuk őket jól el vannak  mondta Liam.
– Oké, Niall mielőtt neki állsz a feladatnak forgass  lökte meg Zayn.
– Rendben. 
– Felesz vagy mersz?
– Felelek. - válaszolt Amy.
– Kit csókolnál meg a társaságból és miért?
– Liam, mert ő kedvencem  húzta le a piáját.
– Nagyon nem jó, annak ellenére, hogy vetkőzős mindenkin ruha van  szomorkodott Zayn.
– Hát ha ennyire zavar, hogy ruha van rajtad, akkor vedd le  adta ki a feladatott Amy.
Zayn megfogta a pólóját el eldobta, utána forgatott. 
– Mersz vagy mersz?  kérdezte Soffy-t.
– Nem is tudom nehéz a választás legyen merek.
– Hagyd, hogy megcsókoljalak.
Zayn hagyta magát, a telefonnal mértük az időt. 3 perc. Vajon miről maradtunk le? Nagyon össze melegedtek a pultnál, sőt mindenki, még Amy meg Liam is. 
– Amúgy mikor akartok minket elengedni?  hallottam Harry hangját.
– Jé, szabad a szája  csodálkozott Liam.
– Vicces, inkább oldozzatok el  ficánkolt Grace.
Odamentem és nagy nehezen kioldoztam őket. Utána mivel hulla fárad voltam ezért Louis ölébe dőltem és onnan figyeltem a játékot. Már régen fel ült a kanapéra, mert kényelmetlen volt neki a föld.
– Ki jön?  kérdezte Leila.
– Én  már pörgettet is Soffy.
– Mersz vagy gyáva vagy és felelsz?  kérdezte Leila-t.
– Merek.
– Akkor csónak szex a medence közepén Niallal.
– Rendben  indultak meg kifele kézen fogva.
– Te tényleg elküldted őket az egyszemélyes csónakba légyottozni?  kérdeztem hatalmasra tágult szemekkel.
– Igen, ki forgat helyette, mert szerintem most nem ér rá.
– Majd én  nyúlt az üvegé Liam.
– Harry drága, milyen volt Grace-el csókolózni?
– Fantasztikus, bánom, hogy kiszabadítótatok minket  még a válaszát sem fejezte be, de már pörgetett is.
– Soffy menj el nekem csak Zayn pólójába boltba és hozz tejszínhabot  adta ki a feladatott.
Soffy levette magáról a ruháját, felvette a pólót és megindulta.
– Ti nem jöttök?  kérdezte Amy.
– Én nem megyek nagyon fáradt vagyok  panaszkodtam
– Én meg maradok vele  kezdte le simogatni a hajam Louis.
– Rendben, majd csinálok videót. 
– Feltétlenül.
Becsuktam a szeme és élveztem, ahogy Louis óvatos mozdulatokkal simogatta a hajam. Már majdnem elaludtam amikor meghallottam egy kicsit rekedtes hangját.
– Zoe, ébren vagy? 
– Hmmm. 
– Nagyon jó a veled töltőt idő és örülnék neki, hogy ha több lenne közöttünk, mint barátság  össze folytak a szavak a fejembe. Válaszolni meg végkép nem volt erőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése