I. Évad 16. rész 09/02 L

.:: Leila Szemszöge ::.
(+18)

– Akkor mi most megyünk – mondtam a kanapén fetrengőknek, és megfogtam Niall kezét.
– Rendben, sziasztok – köszönt Harry, Liam és Zayn egyszerre.
Beültünk a kocsi és megindultunk hozzánk. Hamar haza értünk, ilyenkor örülök, hogy közel laktunk, soha nem gondoltam volna, hogy egyszer csak pár utcára lakok majd a pasitól.
– Mit csináljunk? – kérdeztem tőle miközben bementem a konyhába.
– Üssünk össze valamit, mert éhen halok.
– Te mikor nem? Úgy jó lesz, hogy te csinálod én meg nézem? – kérdeztem tőle, majd fel ültem az egyik székre és az össze kulcsolt kezeimre támasztottam a fejem.
– Nekem nem tetszik a terv.
– De nekem nagyon is.
– Van egy sokkal jobb ötletem.
– Na, ki vele.
– Segítesz.
– Attól függ, hogy mit csinálunk?
– Pizza.
– Hát nem is tudom.
– Lécci – kezdte le csókolgatni a nyakam, nagyon jól tudta, hogy ez a gyenge pontom. Annak ellenére, hogy szinte még egy hete sem vagyunk együtt kiismerte a gyenge pontjaim. 
– Rendben. - adtam meg magam, mire kaptam egy csókolt.
Elkezdtük csinálni a tésztát. Rajtunk több volt a liszt, mint ami a tésztába kellet volna tenni. Az egészet Niall kezdte azzal, hogy lisztes kézzel beletúrt a hajamba, amit nem hagyhattam így egy kisebb liszt csata alakult ki. Mire a csatának vége lett a konyha úgy nézet ki mintha nyitva hagytuk volna az ablakot, amikor esik a hó.
– Szeptember már esik a hó – röhögtem, ahogy körbe néztem. 
Erre a kijelentésemre Niall hanyatt vágta magát és úgy kezdet el röhögni. Mire abba hagyta a röhögést elkezdett liszt angyalokat csinálni.
– Jössz liszt angyalt csinálni? – kérdezte a konyha padlón fekve.
– Most kihagyom – mondtam mire felállt.
– Akkor meg folytassuk a kaját.
– Gyere, lisztes manóm.
– Amúgy ki fog takarítani?
– Becsukjuk az ajtót és bízunk benne, hogy Zoe nem fog egy hamar bejönni.
– Azért kezdjük el, majd ha kész lesz a kaja – hajolt a hűtőbe, hogy megnézze, mi volt benne.
– Mi lesz rajta? – néztem át a válla fölött.
– Ami a hűtőbe van.
– Én nem kérek rá macska konzervet, de ha te akarsz enni csak nyugodtan.
– Köszi, de kihagyom.
Kivetünk a  hűtő tartalmának körülbelül a felét, rádobáltunk mindent a pizzára és betettük sütni.
– Asszem és lezuhanyozok – néztem végig magamon. Pizza szószos volt a kezem a homlokom és felsőm is meg persze lisztes is voltam. Rajta pedig meg, hát... szintén folyt a trutyi.
– Mehetek veled? – nézett rám.
– Nem – vágtam rá gyorsan, majd felmentem az emeletre. Ruháimat beledobáltam a szennyes tartóba és beálltam a forró víz alá. Kivettem a gumit a hajamból és elkezdtem mosakodni. Hirtelen megcsapott a hideg és Niall állt előttem meztelenül.
– Örülök, hogy tudod mit jelent a nem.
– Spóroljunk a vízzel, zuhanyozzunk együtt.
Meg se várta mit mondok, azonnal belépet mellém a zuhany alá.
A kezére nyomott egy kis tusfürdőt és elkezdte a hátamat mosni, majd áttért a hasamra és közben folyamatosan puszilgatta, szívta, harapdálta a nyakam. A hasamról áttért a melleimre amire külön figyelmet szentelt. Mikor nyakik hab voltam megfordultam és lekezdtem őt kínozni. A hasától szép lassan le az  ágyékáig simogattam végig a habos kezemmel. Felfigyeltem  hogy alul a férfiasságának, is nagyon tetszett neki amit csináltam. Áttértem a hátára onnan szép lassan haladtam lefele, majd bele markoltam a seggébe, mire egy öblös nyögés hagyta el a száját. Lemostuk magunkról a habot, menni akartam ki, amikor Niall a derekamnál fogva vissza húzott.
– Hova mész szépségem?  suttogta a fülembe.
Időt nem hagyott, hogy válaszoljak, meg nem is tudtam volna, mert a szájával betapasztotta az enyémet.
Bele markolt a seggembe, mire belenyögtem a csókunkba. A combom belső részét kezdte el a kezével simogatni, de a szánk nem vállt el.
A combomnál fogva felkapott és neki tolt a zuhany kabin falának. A lábaimat a dereka köré fontam és beletúrtam a hajába. Belém hatolt mire felnyögtem. Közben a nyakam vagy éppen a szám csókolgatta. A tökéletes pillanat egy idegesítő sipákolás, vagy inkább vinnyogás, irritáló hang zavarta meg és éget szagot is lehetett érezni.
– Mi ez a hang? – állt meg.
– Nem tudom, nézzük meg.
Megindultunk meztelenül a hang irányába ami a konyhából jött. Benyitottunk és láttuk, hogy a sütőből füst szállt ki. azonnal ugrottam oda, hogy  ki tudjam kapcsolni.
– Hát ebből nem eszünk – vettem ki a megégett pizzát, ami inkább egy tepsi faszénre emlékeztetett.
– Nem baj, majd rendelünk – nyitotta ki az összes ablakot Niall.
– Majd, de valamit abba hagytunk – kacsintottam. 
– Akkor miért vagyunk itt? –  markoltam meg a kezem és elkezdett húzni. Felmentünk a szobámba és befejeztük amit a fürdőbe elkezdtünk.
– Akkor rendelünk pizzát? – kérdeztem miközben a hajamat simogatta.
– Igen, ettől megéheztem.
– Mikor nem vagy éhes? – rajzoltam köröket a hasára.
– Ritka alkalmak – húzódott ki alólam és a szét dobáld ruhái között elkezdte keresni a telefonját. Mikor megtalálta tárcsázta a pizzériát, leadta a rendelést a címet és vissza dőlt mellém.
– Fel kellene kelni, mert valakinek át kell venni a pizzát.
– Rendben – keltünk fel.
Felvett egy boxert, én egy fekete melltartót meg egy tangát felkaptam egy köntöst is mivel hűvös volt, és lementünk a nappaliba.
A futár nagyot nézet amikor Niall boxertben nyitott ajtót és fizettet. Főleg azért, mert csaj volt és nem kicsit volt zavarba. Az este további részében jól elvoltunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése