II. Évad 71. rész 09/01 D

.:: Louis Szemszöge ::.

Magamhoz tértem a kábaságból és a szobámba találtam magam, egyedül voltam a sötétségbe. Az éjjeli szekrényen egy pohár narancslé, meg egy szem gyógyszer fogadott. Bevettem, majd nagy nehezen feltápászkodtam az ágyról. Azonnal megnéztem a hasam és nagyon meglepett. Sokkal rosszabbra számítottam, amekkora ütéseket kaptam csoda, hogy tudtam járni. De csak annyi az egész, hogy egy foltban lila a gyomrom.
Megtámaszkodtam a falba, majd kimentem, vettem egy gyors zuhanyt. Miközben a forró víz engedtem magamra rájöttem, hogy nem tudtam, hogy kerültem fel a szobámba. Felvettem egy tiszta boxert, meg egy nadrágot és átbújtattam fejem egy pólón. Falat támasztva lebotorkáltam a lépcsőn, majd a konyha felé vettem az irányt, mert onnan hallottam hangokat.
 Én jól vagyok. Jobban aggódom Louis miatt  hallottam Zoe hangját.
 Jobban tenné, ha néha csöndben maradna  milyen kedves anyám van.
 Nem, az én hibám. Kár volt elrángatnom oda.
 Nem tudhattad előre.
 De ki tudtam volna következtetni.
Oda botorkáltam mögé, majd átöleltem.  Ne hibáztasd magad – suttogtam a fülébe.
Zoe felém fordult és mondani akart valamit, de egy szűzies csókkal elhallgattattam. Leültem a mellette lévő székre, mire anya nekem is adott egy bögre teát.
 Hogy vagy?  fordultak felém.
 Viszonylag jól. Sőt annak ellenére, hogy mekkorákat ütött nagyon jól.
 Akkor tényleg jó a krém  mondta anya.
 Igen, mikor kicsi voltam estem keltem akkor is mindig ezzel kentem be a lila foltokat. Nem fájtak, de ott maradt a nyomuk.
Nem tudom mennyi idő lehetett, de hirtelen kinyílt az ajtó, majd a lányok rontottak be rajta.
 Louis!  sikoltották, majd oda jöttek. Nem öleltek meg, csak egy egy puszit adtak az arcomra.
 Hogy vagy hősszerelmes?  kérdezte Darcy.
 Köszönöm jól  morogtam.
 Gyere hősszerelmes  nyújtotta kezét Zoe.
Morogva elfogadtam, majd a másik kezemmel a székre támaszkodtam és felálltam. Fal fogása nélkül léptem ki a konyhába. Ahogy látóhatáron kívülre értünk azonnal megkapaszkodtam a falba.
 Nem kellene a nagyfiút játszani  veregette meg Zoe a hátam.
Ahogy felértem a szobámba azonnal eldőltem az ágyon. Hátamon feküdtem és áldtam az istent, hogy ide értem. Zoe leült mellém, majd figyelte az hasamat.
 Nem annyira vészes  próbáltam megnyugtatni.
 Most nem is téged féltek hanem Edwardot.
 Miért?  keltem fel azonnal, hogy egy szintbe legyek vele.
 Félek, hogy betörtem a fejét.
 Úgy is ütődött volt. Azt hitte, hogy szétválaszthat minket.
 Soha  feküdt le.
Én is oda feküdtem mellé, majd össze kulcsoltam a kezeinket. Felnézett rám, mire a fájdalommal nem foglalkozva oda húztam magamhoz. Az ajkam azonnal letámadtam az övét. Kezével a hajam markolta, én meg az oldalán tartottam.
 Be kellene kenni  lihegte.
 Rá ér még  adtam egy gyors csókot a hívogató ajkaira.
 Nem  döntött le az ágyra, majd felvett valamit az éjjeli szekrényről.
 Mindig elrontod a mókámat  durcáztam.
 Sajnálom  hajtotta fel a pólómat, majd adott egy csókot a hasamra.
Forró csókjai után hideg krémtől megugrottam, amin csak mosolygott. Ahogy bekente folytattuk ott ahol abba hagytuk.

1 megjegyzés: