II. Évad 76. rész 11/02 P

.:: Louis Szemszöge ::.

Reggel nyűgösen keltünk. Korán reggel kellett menni egy beszélgetős műsorra. Harry csinált reggeleit ami müzli volt. Liam nem evett belőle. Zoenak írtam egy üzenetet, hogy amint végzünk felhívom, mert már piszkosul hiányzott. Amikor megláttam a válaszát elnevettem magam.
,,Lehet, hogy neked fel kell kelned hat órakor, de legyél tisztelettel rám, a barátnődre, hogy nem keltesz fel. Most, hogy a francba fogok vissza aludni. Amúgy tudod, hogy szeretlek”
Mire elkészültem, már csak Zayn igazgatta a haját. Paul dudált egyet és már mentünk is. Beszálltunk a kocsiba. Én ültem középen mellettem Niall meg Harry foglalt helyett. Szembe Liam és Zayn. 
Amikor kiléptünk a kocsiból rengeteg rajongó őrjöngött. Oda mentünk, hogy csináljanak képet, meg adtunk autógrammot. A lányok táborának Paul vetett véget aki beterelt minket az épületbe.
Bementünk az öltözőbe ahol Lou várt minket, amint beléptünk mindenkinek egy ruhát nyomott a kezébe. Pillanatok alatt felvettünk. Ez volt a könnyebb része, most jöttek a hajak meg a sminkek amit nem értek minek kellett, de nem lehet róla lebeszélni. Mondjuk csak púder, de akkor is idegesít  hogy a fejemen volt. Nem tudtam, hogy a csajok, hogy bírták elviselni, főleg az olyanokon, akiken vagy egy kiló vakolat volt. Liam és Niall hamar kész lettek, velük nem volt gond. Utána jöttem én. Hisztiztem egy sort, hogy nem kellett semmi a fejemre, de vesztettem. A hajamat meg pillanatok alatt meg csinálta. Most jön a kemény dió. Zayn teljesen fel volt háborodva, hogy egy tincs kiállt. Meg, hogy tönkre tették a művét, amit reggel csinált. Végül sikerült megcsinálni, Lou Harry hajával bajlódott aki amint felállt a székből, megrázta a fejér és elsöpörte a szemébe logó tincseket. Ezzel így el is ment másfél óra. Még volt pár perc, hogy a műsorba mi jöjjünk, addig leültünk és felszerelték a mikróportot.
 Lányok lehet sikongatni a tévé előtt. Fiúk fogjátok be a fületeket és gyertek fel. Üdvözöljük nagy tapssal a(z) One Direnctinont  konferált fel minket Tom, a műsor vezető.
Harry befutott és úgy csinált mintha most nyerte volna meg a maratont. Zayn a haját igazgatva ment be. Niall, Liam hátán ment be. Én meg beballagtam és levágtam magam a kanapéra.
 Ez sem minden napi bevonulás volt. Nem csalódtam bennetek fiúk  foglalt helyet Tom az asztala mögött.
 Köszönjük  mondta Liam.
 Na, de most meséljetek egy kicsit a nem rég megjelent klipetekről. Meg, hogy állnak a viasz szobrok?
 A klip nézettségét csak a rajongóknak köszönhetjük. A szobrok meg készülőben vannak. Nagyon nagy megtiszteltetés, hogy rólunk is készülnek ilyen remek művek  mondta Harry.
 Láttuk, hogy mennyi munka van egy szoborral, és ámulatba ejtő, hogy mekkora a hasonlóság – mondta Zayn.
 Igen nagyon nagy, mert a szoborral kezdtem beszélgetni  mondtam mire mindenki felnevetett.
 Minden apró részletre figyelnek  élte bele magát Niall.
 Louis nagyon nyugodt vagy ma reggel, pedig nem ez jellemző rád  fordult felém a műsorvezető.
 Csak nem találom a szavakat  azt ezért még sem mondhatom, hogy gondolatban teljesen máshol vagyok.
 Ennyire lélegzet elállító vagyok?  fordult felém Harry.
 Nem  bokszoltam a vállába.
 Hé ez fáj  dörzsölte az ütés helyét.
 Persze, mert gyenge vagy nem ér sokat az edzés  cukkoltam.
 Gyenge  emelte fel a kezét és mutatta meg a bicepszét. 
 Még gyúrjál  legyintettem le.
 Fiúk vége az izom feszegetésnek, inkább meséljetek a próbákról. Rengeteg mindent hallok róla – könyökölt fel az asztalra Tom. 
 Pedig azok csak szimpla próbák  rántotta meg a vállát Liam.
 Akkor mik azok a képek amik kiszivárognak?  mutatott a képernyőre ahol elég érdekes képek voltak.
 Azok csak szünetek  mondta Zayn. Vele egy időben meg Niall kiabálta be, hogy ezek a képek csak photoshop.
 Menjünk enni  szólalt meg hirtelen Niall, mire mindenki rá nézett.
 Adás közben?  kerekedett ki Tom.
 Parancsolj  adtam oda neki egy tálat, valami sósrágcsák voltak benne.
 Köszönöm  kezdte is már enni.  Van valami más is.
 Na jó most hagyjuk abba a kajáról való beszélgetés, mert megéheztem, mert valaki müzlit csinált reggelire  nézett Liam szúrossán Harryre.
 ne beszéljünk a kajáról, mert most már én is éhes vagyok, pedig reggeliztem  panaszkodott a műsorvezető. Nem tudta mire vállalkozott.
 Mit?  kérdezte Niall.
 Gofrit.
 Van még?  kérdezte Niall.
 Komolyan mondom Louis meg én normálisak vagyunk  mutatott Zayn kettőnkre.
 Ez komoly volt?  kérdezte Liam.
 Bocs mi hárman vagyunk rendesek  javítottam ki.
Még feltettek pár kérdést, majd elköszöntünk, mentünk fotózásra. Közben találkoztunk pár rajongóval, akivel csináltunk közös képeket, a legnagyobb örömükre. Éppen végeztünk a fotózással, amikor egy ismerős alakot láttam elmenni a folyóson.
 Én már láttam valahol azt a csajt  mutattam az irányba.
 Nem tuti csak képzelődsz  veregetett vállba Harry.
 Soha.
 Szóval mára ennyi volt. Mehetünk vissza a hotelba  mondta Richard.
 Végre. Hotel tiszta jó, vízágyas  lelkesedtem.
 Neked víz ágy van bent a szobádba?  csodálkozott mindenki.
 Igen.
 Meddig maradunk?  fordulta oda Niall Richardhoz, aki csak megvonta a vállát. Eléggé hülye fejet vágtunk. Ha ő nem tudta akkor ki?
 Az asszisztens rendezte.
 Van asszisztensed?  csodálkoztunk.
 Igen.
 Szóval nem tudod, hogy meddig maradunk?  csodálkozott Liam.
 Két hétig maradtok. Egy hét munka egy hét pihenés. Mindenki idejön majd  mondta az asszinteszes.
Az asszintesnek rövidre volt vágva a haja, a válláig ért. Tépetten hullott a vállára. Magas sarkú csizma meg farmert volt rajta. Meg egy egyszerű kockás ing ami kiemelte a dekoltázsát. Mindenkire felfigyelt rá. Pasi szemmel nagyon jó nézet ki. Nem volta rajta sok smink csak éppen annyi, hogy kiemelje a szemüvegét. Vastagabb fekete kerete volt. A haját az fogta fel, hogy ne lógjon a szemébe. Annyira más, mint amiket megszoktunk. Szépen szólva kurva szexin nézet ki. Szívesen elvinném egy körre estére, sőt talán kettőre. Ha ilyen dögösen néz ki, akkor milyen lehet az ágyba, ahogy sétál a csípőjét is mozgatta. Csak egy kicsit, de eléggé, hogy be beindítsa a perverz fantáziámat.
 Valaki csípjen meg, mert tuti képzelődök. Vagy ti is látjátok?  csorgattam a nyálam a bombázóra. 
 Ha azt látod, hogy Richardnak ad át egy papír köteget akkor nem  mondta Harry, miközben nyelt egy hatalmasat.
Ezek szerintem nem csak rám volt ilyen hatással. Bár, amelyik pasi nem indult be rá, az buzi. Ilyen csaj ha, valaki előtt elmegy az is elfelejti, hogy van barátnője, legyen akárki is.
 Nem képzelődsz  mondták a többiek, miközben fészkelődtek, mert kezdett kicsi lenni rájuk is a nadrág.
 Ő az enyém  súgtam bele Harry fülébe, majd mutattam a fejemmel, hogy adja tovább. Fiúk bólintottak, hogy tudomásul vették. Jó éjszaka elé nézünk. 
 Szia  mentem oda mellé, miközben a kezem a csípőjére tettem, majd végig simítottam a fenekén, legvégén bele csíptem.

4 megjegyzés:

  1. Gyorsan koviiiiiiit!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kérlek javítsd a One Direntinont (vagy mit), következőt, várom!! :?)

    VálaszTörlés
  3. De Lounak barátnője van nem?:D akkor mért csipkedi a csaj seggét?! Nem értem:DDD

    VálaszTörlés