II. Évad 70. rész 09/01 H

.:: Louis Szemszöge ::.

Nem tudtam hány óra lehetett, mert sötét volt mindenhol, de nem is érdekelt. Zoe itt feküdt mellettem, csak csodáltam.
Ahogy a párnára omlott a haja, meg a csupasz válla kandikál ki paplan alól.
 Szia  hallottam egy dallamos hangot.
 Szia  hajoltam le, majd magamra húztam és hosszasan megcsókoltam.  Már hiányzott ez  öleltem magamhoz.
Ráfeküdt a mellkasomra, mire elkezdtem simogatni a haját.
 Haza jössz velem?  pusziltam meg a fejét.
 Igen  adott egy csókot mellkasomra, nagy nehezen felkeltünk, majd elmentem készülődni.
 Kész vagy?  kérdeztem, mire bólintott.
A kezem nyújtottam neki, majd így mentünk az esküvő helyszínére. Ahogy oda értünk az apja meg Edward azonnal ott termet előtte.
 Ha megbocsátotok  kerülte ki őket, én meg szorosan tartottam a kezét.
Leültünk az asztalhoz, mire Soffy és Adam ültek le mellénk.
 Hogy vagy?  kérdezi Soffy.
 Jól köszi  mondta Zoe, mire magamhoz húztam és adtam az arcára egy puszit.
Zoe Soffyval beszélgetett arról, hogy mikor jön majd vissza Londonba. Én meg szememmel tartottam a családját.
Az esküvő valami csodálatos volt, után meg a fotózás jött. Zoe meg Adam tényleg kitette a lelkét, hogy minden úgy sikerüljön ahogy akarták.
Nem lehet könnyű, de minden fáradságot megért.
Vissza mentünk a kiinduló helyhez. Ami a lovas tanya hatalmas füves területe volt. Itt voltak felállítva sátrak és tele voltak fehér rózsa füzérekkel.
 Hogy vagy?  ült le Peggie, Z mellé.
 Ki oldalán állsz?  kérdezte.
 Egyiken sem, mert mind a kettőt hülyeségnek tartom. Semmin acsarkodtok, mind a hárman.
 Semmin?  emelte fel a szemöldökét Zoe.
Megszorítottam a combját, mire megnyugodott.
 Igen, de ez csak az én véleményem. Amúgy meg tudom milyen érzés, de most nem ez miatt jöttem, hanem valamit szeretnék neked adni. Úgy volt, hogy utolsó nap amikor vissza mész átadjuk, de van egy olyan erős érzetem, hogy amint vége lesz mész. Szóval boldog szülinapot  nyújtott át neki egy kis dobot.
 Köszönöm  ölelte meg Zoe az anyját.
A kis dobozkában egy kocsi kulcs volt. Mikor Z meglátta azonnal megölelte az anyját. A semmiből ott termet Denis. Azt hittem, hogy megszabadultam tőle, de tévedtem.
 Hölgyem?  kérte fel Zoet egy táncra.
Rám pillantott, mire én bólintottam. Azonnal fel állt, majd megszorította a vállam és megfogta Denis kezét.
 Különben ő mit keres itt?  kérdeztem Peggiet.
 Adam bátya  vonta meg a vállát, majd elment.
Figyeltem ahogy Z és Denis elfoglalták a parkettet. Zenészek is őket figyelték, azonnal magukra vonták a figyeltem.
Valaki erősen megragadta a ruhám nyakát, majd elkezdett hátra felé húzni. Senki nem figyelt minket, így könnyen be tudott rángatni az egyik boxba.
 Figyelj szépfiú. Egyszer elmondom mit akarok. Leszállsz a húgomról örökre. Most oda mész és megmondod neki, hogy már nem szereted és elhúzol a francba  szorított neki a falnak Edward.
 Soha  mondtam határozottan, s próbáltam kiszabadulni a szorításából.
 Mit mondtál?  vágott bele a hasamba.
Belevágott még egyet a gyomorszájamba, mire hangosan felnyögtem. Ha nem szorított volna neki a falnak akkor össze estem volna. Több ütést mér még az oldalaimra, meg a gyomromra. Amikor felkészültem egy újabb ütésre, behunytam a szemem. Az ütés nem jött, de a kezem kiszabadult a szorításából. Azonnal a hasamhoz kaptam, majd a földre csúsztam. Mikor kinyitottam a szemem Adammal, Zoevel, Denissal és Soffyval találtam szembe magam. Zoe ott térdelt előttem és kétségbe esett arccal figyelt.
 Jól vagyok  nyögtem fájdalmasan.
 Tudsz járni?  kérdezte, miközben a hajába túrt idegesen.
Adam és Denis segített fel állni, majd két oldalról megtámasztottak.
 Vigyétek el a házhoz, én lerendezem Mr. Goldenwint  mondta Zoe ördögi vigyorral.
Soffynak dobta a kulcsot, majd mind a négyen megindult Goldenwin rezidencia felé.
 Piszok szerencsés vagy ugye tudod?  kérdezte Denis.
 Nem, de miért? – néztem felé.
 Táncba az a fontos, hogy mindig tud mi a lépés meg, hogy a pároddal fel vedd a szemkontaktus. Akkor tűnik csak igazán szépnek az egész. Z végig téged figyelt. Ahogy eltűntél azonnal ott hagyott mindent és megindult a keresésedre. Folyamatosan aggódott, sőt Edwardot fejbe vágta egy lapáttal – mondta, mire mosolyognom kellet.  Az elején szét akartalak szedni titeket, mert azt hittem Zoe az igazi, de ahogy néztem az aggódó arcát tudtam, hogy neki, csak te kellesz. Szóval össze ne törd s szívét, mert én is behúzok neked párat  nevetett, de tudtam, hogy komolyan gondolja.
 Régóta ismerem Z-t és tudom, hogy milyen makacs tud lenni, de ez semmi ahhoz képes, hogy mennyire szeret titkolózni. Ez a legnagyobb baja, de emiatt is az apja a hibás, mert neki semmi nem felelt meg amit csinált. Így kénytelen volt titokba, megszokta és ezért nem mond el soha semmit – mondta Adam.
 Kísérteties, hogy ti többet tudtok róla, mint én.
 Csak a megfigyelések miatt  sóhajtott fel Denis.  Sokáig nem értettem miért akar titokban táncolni. Amikor átmentem hozzájuk és az apja lehordta a táncot megérettem. De nem tudja mai napig, szóval ha lehet ez a kis beszélgetés maradjon közöttünk.
 Persze  bólintottunk rá mind a hárman.
Ahogy megérkeztünk Soffy azonnal nyitotta ki az ajtót, majd felvittek Zoe szobájába, ami inkább hasonlított egy vendég szobára. Régebben tele volt képpel, most meg frissen festett falak.
 Szóval a terv  ült le az ágyra Soffy.
 Elmegyek a kis házhoz, elhozom a cuccaitokat  csapta össze kezét Denis.
 Én meg keresem Dant és feltartom  ajánlotta fel magát Soffy.
 Én meg készítem a kocsit  mondta Adam.
Magamra hagytak a kavargó gondolataimmal. Nem hiszem, hogy voltam valaha ilyen esküvőn, de nem is akarok ilyeneken még egyszer részt venni.
 Hogy vagy?  jött be Zoe, valamivel a kezében.
 Szarul  nyögtem fel.
Oda jött az ágyhoz, majd felhúzta a pólómat, mire az arca eltorzult.
 Ennyire?
 Igen, ez hideg lesz és fájni is fog  mondta miközben elővette egy krémet.
Ahogy hozzám ért megugrottam a fájdalomtól, de a hideg jót tett neki. Miközben a krémet masszírozta bele eltűnt a fájdalom.
 Ezt vedd be  adott egy pohár vizet meg egy szem gyógyszert.
Szót fogadtam neki, mire eltűnt a fürdőbe. Pár perc múlva vissza jött, majd leült mellém az ágyra.
 Sajnálom  kezdte el simogatni a hajam.
 Nem te tehetsz róla  ültem fel, mire újra elő jött a fájdalom, ez az arcomon meg is látszott.
 Feküdj vissza  tette a kézét a mellkasomra.
 Majd akkor amikor a barátnőm belátja, hogy nem ő tehet róla.
 Jó igazad van, csak feküdj vissza  tolt vissza az ágyra. A fejemet bele tettem ez ölébe, mire lekezdte a hajam piszkálni.
 Mennyire tudsz utazni?  törte meg a békés csendet.
 Nem tudom, mennyit kellene kibírnom.
 Olyan röpke nyolc órát  ahogy kimondta felnyögtem.
 Nem lehetne kevesebb, nem Londonba mennénk hanem haza.
 Ha beszélsz anyukáddal, akkor nekem az is jó.
 De hogy megyünk?
 Adam jön le Londonba, mert ott fog tanulni. Így neki is jó, mert nem kell vonatozni. Soffynak is, mert neki sem kell. Nekünk meg nem kell megvárni míg lábra állsz.
Kocsiba felhívtam anyát, hogy meglátogatnánk olyan öt óra múlva. Az okot nem mondtam el neki. Elköszöntünk Denistől aki megígérte, hogy fedez minket. Adam meg Soffy ült elől. Z meg én hátul. Mellettem meg Lucky és Lucifer ültek. Fejem Zoe vállra dőlt, mire azonnal elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése