II. Évad 72 rész 09/02 D

.:: Zoe szemszöge ::.

Szemebe sütött a nap, ezért eltakartam a kezemmel. Próbáltam vissza aludni, de sehogy sem ment. Louis végig csókolta az ujjperceim, mire elvettem a szemem elől és szemeibe néztem az álmos pillantással.
 Jó reggelt.
 Neked is hősszerelmes  mosolyodtam el.
Megforgatta a szemét, majd közelebb húzott magához, mire a fejem a mellkasára tettem.
 Tudod milyen jól nézel ki kócosan meg meztelenül  suttogta Louis a fülembe.
Felmutattam neki a középső ujjam, majd elfordultam, hogy tudjak aludni.
 Nem, te kapod be  mondta mosolyogva, mire összeráncolta a szemöldököm.
Magam elé fogtam a takarót, majd megindulta a fürdő felé.
 Várj, Zoe nem úgy gondoltam  szólt utánam, de én gyorsan bevágtam az ajtót.
Vettem egy gyors zuhanyt, majd magamra csavartam a törölközött és úgy mentem ki. Kerestem magamnak ruhát, majd nem foglalkozva Louissal vissza mentem és felöltöztem. Felkötöttem a hajam majd lementem a konyhába.
 Jó reggelt  köszöntem Jaynak és a lányoknak.
 Neked is  mosolyogtak.
Louis battyogott lefelé, majd leült mellém. Mikor át akart ölelni kicsit megrúgtam a lábszárát.
 Baj van a paradicsomba?  kérdezte Charlotte.
 Igen  sóhajtott fel Louis, majd teljes figyelmét a reggelijének akarta szentelni. Csak akarta.
 Mit csináltál már megint?  kérdezte tőle Jay.
 Nagy volt a szája  válaszoltam helyette.
A reggeli további része csendben telt. Segítettem elpakolni Jaynak, majd a lányok elköszöntek, mert kezdődik nekik az iskola. Éppen indultam felfelé, mikor meghallottam Jay és Louis hangját
 Mit csináltál szerencsétlen?  kérdezte ki anyja a fiát.
 Semmit.
 Ajánlom, hogy vágódj fel és kérjél tőle bocsánatot.
Vissza mentem a szobájába, majd lefeküdtem az ágyra és a telefonommal szórakoztam, mát több napja próbáltam kijátszani az egyik pályát. Lassan nyílt ki az ajtó, majd Louis dugta le rajta a fejét. Leült az ágyamra, majd békejobbként oda nyújtott egy csoki kelyhet.
 Sajnálom  mondta kiskutya szemekkel.
Elvettem a kelyhet, majd adtam az arcára egy puszit.
 Még mindig haragszok  suttogtam a fülébe.
 Tudom, és sajnálom nem gondolkoztam.
 Farkaddal gondolkoztál.
 Igen  hajtotta le a fejét.
Megettem a csoki kelyhet, majd az asztalra tettem.
 Feküdj le  mondtam Louisnak mire megcsillant a szeme.  Nem az amire gondolsz.
Felhúztam a pólóját, majd elővettem a krémet és belemasszíroztam a sérüléseibe. Mikor végeztem megindultam kifelé.
 Mennyire haragszol rám?  szólt utánam.
 Tízes skálán.
 Igen.
 Nyolc.
Lementem a nappaliba, majd bekapcsoltam a tévét. Lucky ott várt, hogy valaki végre észre vegye. Tegnap jó volt neki, mert lányok folyamatosan vele voltak elfoglalva. Meg persze Lucifer is körbe dédelgették. Belemászott az ölembe, majd onnan figyelte a színes képernyőt. Semmi értelmes nem ment a Tvben, de jobb mint a semmi. Louis kukucskált be a nappaliba, majd lassan bejött.
 Mondtam már, hogy nagyon sajnálom?  nézett rám hatalmas szemekkel.
 Igen  fordultam felé.
 Leülhetek?
 Igen.
Leült mellél. Én a tévét néztem ő meg rám meresztette hatalmas szemeit.
 Leütlek Tomlinson  morogtam.
 De te...  kezdett bele a védőbeszédébe.
 Ha azt mered mondani, hogy én vagyok a hibás, akkor én kimegyek az ajtón, de vissza nem jövök.
 Te... semmi  legyintett.
 Ügyes fiú  adtam a neki egy puszit.
Elkezdte rebegtetni a szempilláit, mire inkább próbáltam nem rá figyelni.
 Tényleg sajnálom  tette rá a kezét a combomra.
Felé fordultam és megadtam magam. Rádőltem a mellkasára, mire belecsókolt a hajamba, majd belefúrta az orrát.
 Mindent sajnálok csibém  puszilt bele a hajamba.

1 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész lett *-* Louis nagyon aranyos ahogy sajnálja :) hamar kövit *-*

    VálaszTörlés