I. Évad 42. rész 09/30 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Miközben az ajtóhoz sétáltam gondolkodtam. Most már kijelenthetem, hogy bele szerettem Louisba bár mennyire is nem akartam. Már akkor megtetszett, amikor a bevásárló központba találkoztunk. Gyönyörű kék szemei azonnal elvarázsoltak, rohadjon meg az mind az ő hibája.
Vettem egy mély levegőt és benyitottam a házba. Felvettem egy esernyőt, hogy ha kell védjem magam. A cipőmet ledobtam, mert magas sarkúban nem tudtam olyan gyorsan futni.
 Megjöttem  mondtam és közben a lehetséges menekülési terveket szőttem a fejembe.
 Zoe Goldenwin, megoldom, hogy soha többet ne kelljen életedben fodrászhoz járnod! Alá írtad a halálos ítéletedet, remélem, tudod! Te kis dög, de még véletlenül sem akarod elárulni, hogy ismered őket igaz? Hogy teheted? Teljesen akarsz tenni? Egy valamit szögezünk le az elején, de Harry közelébe mész halott vagy  támadott le Grace.
A következő pillanatok összefolytak. Éreztem, hogy a keze csattan az arcomon és lerepült a szemüvegem én meg önvédelemből a lábán kettétörtem az ernyőt. Elfelejtettem, hogy fáj az arcom a döbbenettől, hogy mi történt az ernyővel. Grace a kezét fájdította meg a lábát. Mivel szoknya volt rajta láttam, hogy hatalmos foltban piros. Tuti be fog neki lilulni. Nekem meg éget az arcom ahol a kicsi keze nyomot hagyott a bőrömön.
 Akkor most mondom, hogy Harry-vel már csókolóztál  néztem le rá és közben eldobtam az ernyőt és készültem a következő összecsapásra.
Amikor ezt meghallotta sokkos állapotba került. Leült a hozzám legközelebbi székre. Leila hozott neki valamit inni nekem meg egy zacskó fagyatott borsot az arcomra.
 Amúgy meg visszatérve Harryre három ember azt hiszi, hogy járunk  jobb ha tud mindenről, meg közel voltam az ajtóhoz volt időm menekülni.
Kiköpte az italt a szagából ítélve Whisky lehetett. Felpattan a székről és ha Soffy és Amy nem fogja le tuti, hogy a torkomnak esik.
 Engedjetek el, meg akarom ölni! Milyen virágot szeretnél a sírodra?  kérdezte tőlem.
 Fehér rózsát  válaszoltam és kifutottam az ajtón, közben felvettem a cipőt, hogy ha kell, fel tudjam húzni. A kapuig futottam ott bele ütköztem Louisba.
 Hát Zoe veled meg mi lett?  kérdezte Louis.
 Menekülök  lihegtem és beleléptem a cipőmbe.
 Ki elől?  kérdezte Harry.
 Aki ki akar nyírni.
 Ugyan ki akar téged bántani?  éretlenkedett Louis.
 Ha bementek megtudjátok, de várjunk, mit kerestek itt?  jöttem rá, hogy kikkel beszélgetek.
 Jöttünk, hogy megtartsuk a szülinapodat  emelte fel a pezsgőt Niall.
 Itt max temetés lesz  néztem az ajtó felé.
 Nem baj attól, még megisszuk a piát  mondta Zayn.
 Zoe hol vagy?  kérdezte Soffy.
 Kint a kapuban  fordultam felé.
 Szia  mente oda Zaynhez és a nyakába ugrott.
 Graceval mi van?  kérdeztem amikor Soffynak szabad volt a szája.
 Most Leilaval beszél, de te jól vagy?  jött elém.
 Igen jól, de én szerintem nem megyek be a házba.
 Jobban jársz.
 Amúgy neked mondott valamit?
 Leteremtett, de te jártál a legrosszabbul  adta oda a borsót.
 Ezt gondoltam. Köszi  tettem az arcomhoz. Nagyon jól esett a bőrömnek a hideg. Újra éreztem a jobb pofikámat.
 Lemaradtunk egy csaj bunyóról?  kapkodta a fejét Harry Soffy és köztem.
 Igen elég durváról, Grace lábán Zoe széttört egy esernyőt. Be fog lilulni, meg Zoe is kapott egy csattanós pofont  mondta Soffy mire mind az öt fiú elkezdett „Húú”-zni.
 Igen, egy kicsit megjártam.
 Ha úgy nézzük, csak te jártad meg mert engem csak kérdőre volt, sőt be sem tudtam fejezni amit mondtam, mert jöttél te. Leilat meg tuti nem fogja bántani, mondjuk, nem vennék rá mérget. Amy meg csak csendben figyelte az eseményeket.
 Jobb napom nem is lehetni. Először Brad, utána ti szívatótok majd Richard és a csúcspont Grace, valami még történni fog  vettem szét a kezem.
Most történt az mint a filmekben szokott lenni, hogy amikor azt mondom, hogy ennél rosszabb nem lehet elkezdett esni az eső. Jó, ez London itt szinte mindig esik az eső, de ezt pont kellett, hogy még jobb napom legyen. A többiek beszaladtak a házba, én még kint maradtam egy kicsit. Fortyogtam magamba és szinte párolgott a fejem tetején az esőcseppek. Vettem egy mély levegőt és rájöttem, hogy katasztrofális napom volt, de úgy mindent összevetve élveztem. Nem mindenkinek volt ilyen szülinapja. Emlékezetes 19. születésnapon vagyok túl.
Mosolyt erőltettem magara és mivel már kellően szétáztam bementem a házba. Ott találtam egy kikerekedett szemű Amyt, aki a fejét köztem és a fiúk között kapkodta. Egy még mindig dühös Gracet aki nem hitt a szemének, hogy előtte állt a kedvenc bandája. Leila meg Nialllal volt. Zayn meg Soffy a kanapé ülve társalogtak. Louis meg Liam telefonon beszéltek valakikkel. Harry meg egy tál popcornt zabált. Felmentem, hogy húzzak valami száraz ruhát. Lezuhanyoztam felvettem valami egyszerű pólót nadrággal és bementem a konyhába.
 Mit csinálunk?  kérdeztem amikor leültem Louis mellé.
 Iszunk!  emelte fel Harry a pezsgőt.
 Részegedésig vagy azért valamire emlékezünk is.
 Részegedésig felejteni akarok  vonta meg a vállát Harry.
 Benne vagyok  értetett egyet Grace.
 Akkor részegedjünk  húztam meg a pezsgőt és nyújtottam Gracenak.

3 megjegyzés:

  1. Júúújjj nagyon jó:D Grace nem semmi kicsit őrült rajongóxd már várom a kövi részt!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, a rajongás belülről fakad.

      Törlés
    2. Hát Grace kicsit örült, de ő ilyen így ad egy jó elemet a történetnek

      Törlés