I. Évad 36. rész 09/20 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Medence partján ébredtem fejfájással. Felkeltem és körül néztem a házban. Harry neveket sorolt. Nem tudom miért sorolta a neveket, de lehet hogy jobb is ha nem értem. Louis a kanapén énekelt valamit. Majd megkérdem tőle, hogy reggel fél álomba mit szokott csinálni. Leila és Niall a lépcsőn aludtak el egymás ölelve. Gracet a konyhában találtam meg a padlón, mellette feküdt a lovagja. Ott nyomta el az álom. Gondolom Liam eljutott szobáig, mert nem ivott. Zayn meg Soffy kanapé mögött terültek el. Szereztem fájdalom csillapított. Még vártam egy kicsit  hogy hasson majd felmentem, hogy lezuhanyozzak. Érdekes látvánnyal találtam magam szembe.
Amy a fürdő kádban fekszik, lila hajjal, kád mellet meg a titkos hódolója horkolt. Aki számomra teljesen ismeretlen pasi volt, az arcát nem láttam, csak a barna rövid haját és a focis dzsekiét. Mik voltak itt az este? Mivel nem volt szívem felkelteni őket ezért átmentem Leila fürdőjébe. Ott meg az új kedvencével találtam magam szeme ahogy végig mászik a zuhany kabinon. Vissza vittem a helyére, de amikor végre megszabadultam a csúszó mászótól Neji szaladt ki. Kajával vissza csalogattam a szobába. Végre nyugodtan le tudtam zuhanyozni. Törölközőben csavarva mentem be a szobámba. Felvettem valami egyszerű ruhát – ami egy sötét farmerből, meg egy fekete rövid ujjú pólóból állt amin egy fehér szív volt díszítésnek, lábamra meg egy zoknit húztam, napszemüveg most sem maradhatott le, mert sütött bent a nap  és elkezdtem fent össze pakolni. Mire végeztem megéheztem ezért lementem, hogy csináljak valami kaját.
Összeütöttem egy egyszerű rántottát, csináltam hozzá egy hideg limonádét és megreggeliztem. Elpakoltam majd hozzá kezdtem a többiek reggeliének. Nekik is csináltam rántottát, meg pirítóst. Feltettem a kávét, meg a kapucsínót.  Kész lettem mindennel, megfogtam két serpenyőt és elkezdtem össze ütni őket miközben végig mentem a házon. Minden szobából komás és álmos fejek jöttek ki. Valaki még a a fejét is fogta.
 Lenyomom a torkodon a serpenyőt  kiabált Grace.
 Melyik idióta keltett fel  tápászkodott fel a lépcsőröl Niall.
 Jó reggelt  jött le felöltözve Liam.
 Neked is  mosolyogtam vissza rá.
 Melyik állat nem tud aludni?  kérdezte Zayn, miközben a haját igazgatta.
 Jó reggelt mindenki, gyógyszer a limonádé mellet reggeli az asztalon  kiabálta, közben még ütögettem a serpenyőket össze. El voltam egészen addig amíg Harry ki nem vette a kezemből.
 Elég, Értettük!  tette le a játékaimat.
Levágtam magam egy székre és néztem ahogy látványosan szenvednek.
Amúgy az a poén, hogy Gracenek meg Amynek fel sem tűnt, hogy kik ülnek az asztalnál, lehet hogy azért mert aludtak. Csenden megreggeliztek, majd a fiúk elviharoztak, mert hívták őket.
Lányok és a két udvarló levágta magát a kanapéra és nézték a Tvt közben meg panaszkodtak, hogy mennyire fáj mindenük. Én nem foglalkoztam velük hanem a fiúkat befogtam bútort pakolni. Ha már itt vannak vegyünk valami hasznukat is.
Meguntam, hogy szenvedőknek kellett a jajgatását hallgatnom, meg néznem az ingyen cirkusz. Az eleje vicces volt, de most már menekülni akartam. Kerestem egy táskát, eltettem a telefonom, pénztársa, kulcs és még pár apróságot.
 Elmentem majd ha mindenki alszik vissza jövök  kiabáltam.
Nem kaptam választ, lehet, hogy nem is hallották mindegy ha keresnek nálam a telefonom.
Starbucksban kötöttem ki. Minden asztalnál ült valaki, ezért elvitelre rendeltem egy karamellás forró csokit. Ahogy mentem ki az ajtón megakadt a szemem egy lányok, aki szomorúan nézet maga elé és szürcsölte az italát napszemüvegbe.
 Szia leülhetek?  kérdeztem mosolyogva.
 Persze.
 Milyen pasi van a dologba?  foglaltam el azt a helyet ami szembe volt vele.
 Ennyire látszik  nézet fel sokkal bánatosabban mint idáig.
 Igen egy kicsit, Zoe vagyok  mutatkoztam be.
 Én Eleanor.
Elkezdte mesélni, hogy amikor veszekedtek a barátjával akkor annyira megharagudtak egymásra, hogy azt mondták, hogy vége, szakítanak és ennek  három hete, de még nem hívta ő meg nem fogja hívni inkább szenved. Nem értem a többi nőt, ha szeretek valakit akkor azért mindent megtennék.
 Nem értelek. - mondtam neki amikor abba hagyta a mesélést.
 Miért?
 Szereted akkor meg miért nem hívod fel?
 Mert ő kezdett el vitatkozni.
 Szóval ha te kezdtél volna vitatkozni akkor felhívtad volna?
 Nem.
 Ennyire makacs ember még nem láttam, meg kellene hozzád egy szótár is  mondtam. Végre felnevetett és a végén lehet, hogy belátta, hogy nekem volt igazam. Ugyan mit beszélek nekem nincs akkora szerencsém, hogy rá tudok beszélni valakit arra, hogy nekem van igazam.
Nevetésünknek a telefonja vetett véget.
 Szia... Starbucksban... Nem is tudom... Rendben megyünk... Pontosan be akarok nektek mutatni valakit... Sziasztok  tette le a telefont.
 Van kedved vásárolni velük?  kérdezte.
 Persze.
– Szuper akkor menjünk is  álltunk fel az asztaltól és megindultunk a pláza felé.
A pláza előtt egy vattacukrot meg egy barna hajú lányt láttam. Mind a kettő arcán hatalmas mosoly volt és megölelték Elenort.
 Sziasztok, Zoe vagyok  köszöntem nekik.
 Perrie  mutatkozott be a vattacukor.
 Danielle  mondta a mellette állú göndör lány.
 Mi a titkod, mivel érted el, hogy mosolyogjon? –  kérdezte Perrie.
 Remény hal meg utoljára... mert ő a gyilkos – mondtam egy kis hatás szünettel. Mind a négyen elnevettük magunkat.
 Egy kis beszélgetés mindig segít  mondtam az igazat.
 Ebben teljes mértékben egyet értek  bólogatott Danielle.
Megindultunk a pláza felé. Majdnem minden boltba benéztünk, valahonnan három vagy több táskával máshonnan csak egyel jöttünk ki. Rengeteget nevettünk és jobban meg ismertem őket. Mikor már nem éreztük a kezeinket akkor leültünk egy közeli kávézóba. Megrendeltük az italainkat és vártuk, hogy a pincér kihozza.
 Ne mond azt, hogy nem néz ki jól  mondta nekem Dani.
 Mondom, hogy nem az én esetem  mondtam már sokadszorra.
 Nem hiszem le, hogy nem tetszenek a barna szeműek.
 Nekem csak a kék meg a zöld tetszik  egy kicsit válogatós vagyok, lehet ezért nincs most barátom, vagy mert nem akarok.
Kihozta az italunkat és miközben iszogatunk nem akadtak le a témáról, hogy nekem milyen pasi tetszik.
 Óóó!  hajtotta le a fejét Perrie, ezzel egyben csend lett.
 Mi az vattacukor?  kérdeztem.
 Bújjatok el újságírók  mondta. Mivel a lányoknak elég nagy a hírnevük ezért jobb ha én is elrejtem az arcom ha nem akarok a kamerák központjában lenni. Danielle az asztal alatt smst írt.
 Hamarosan jön a felmentő sereg egy személyben  mondta amit elolvasta az üzenetet.
Addig csodáltunk a cipőnket amíg Dani nem kapott smst hogy a hátsó ajtón menjünk ki, ott tuti nem vesznek észre. Felvettünk a táskáinkat és arcunkat takarva mentünk a kávézó pultjához. Megkértük az eladót, hogy mutassa meg a hátsó kijáratot. Hátul egy fekete Range Rover várt minket.
 Ne akadj ki  mondta Eleanor.
 Miért akadnék ki?  néztem értetlenül.
A következő pillanatban Harry szállt ki belőle.
 Hát te?  kérdezte tőlem.
 Pont én is ezt akartam kérdezni.
 Nincs idők beszélgetni, majd ha bent ülünk a kocsiba  szállt be hátra a három lány.
Hazza becsukta utánuk az ajtót, majd kinyitotta az enyémet, becsukta utánam és átszalad a másik oldalra majd bepattan a volán mögé.
 Azt hittem, hogy valami híresség ment meg minket nem egy nő csábász  mondtam miközben indította a kocsit.
 Mi az, hogy nő csábász?  kért számon.
 Mert nem az vagy?  fordultam felé.
 Honnan ismeritek egymást?  kérdezte vattacukor.
 Zoe te vagy Harry új csaja?  kérdezte Danielle.
Én fulladoztam Harry meg üveges tekintettel bámult előre, azért remélem nem karambolozunk.
 Hallgatás bele egyezés, meséljetek, hogy jöttetek össze?  kíváncsiskodott Eleanor.
 Zoe drágám mond el, hogy-hogy találkoztunk  harapta be a száját Hazza.
 Hazza bébi te sokkal jobban el tudod mondani  ha harc hát legyen harc.
 Valaki mesélje már el  hajolt előre Danielle.
 Sétáltam az utcán éppen egy kávézóból mentem haza fele, amikor nekem jött. Nála is volt kávé nálam meg forró csoki. Mind a kettő a ruhámon landolt  kezdtem el.
 Nagyon kiakadt és nem győztem bocsánatot kérni amiért ügyetlen voltam  vágott a szavamba Harry.
 Vetettem vele egy másik pólót, meg egy forró csokit.
 Miközben az italunkat fogyasztottunk el hívtam randira, de nemet mondott. Minden borult ezért mindent bevetettem. Elrángattam egy randira.
 De a szó szoros értelmében, mert a hátán cipelt be az étterembe. Még szerencse, hogy nem lett szalag cím.
 Ez volt úgy szeptember elseje környékén.
 Randi után amin kijelentettem, hogy nem járok vele, minden nap a suli elé jött egy héten keresztül.
 Egészen addig amíg meg nem adta magát.
 Ez volt kb. egy hete  fejeztem be a storyt, pont vége lett a mesének ahogy megérkeztünk a fiúk közös házához.
 Harry szívem nincs kedved engem haza vinni?  fordultam felé.
 Nincs itt még az ideje, hogy a többiek is megtudják, hogy mi van közöttünk  tartotta vissza a nevetést.
 Akkor gyaloglók  fogtam meg a kilincset, hogy kimenjek, de Hazza elkapta a kezem.
 Ne menj szívem.
 Mi bemegyünk  szálltak ki a lányok a kocsiból.
Vártunk amíg be nem lépnek a kapun, amint biztos távolságban tudtuk őket kitört belőlünk a nevetés.
 Miért kellett hazudnod?  kérdeztem tőle a szemem törölve.
 Egyszerű. Eleanor Louis exe, de nem  hiszem, hogy sokáig, mert ma siránkozott utána. Perrie meg Zayn jártak, de szakítottak. Ők tuti nem jönnek össze, mert Zayn megtalálta Soffyt. Danielle meg Liam csaja.
 Ó most már értem, de a többiekkel mi lesz?
 Semmi, mert senki sincs bent, de ha meg is tudják, majd megmondjuk az igazat persze, csak ha nem szeretnéd, hogy tényleg járjunk.
 Soha nem járnák veled, ne sértődj meg de nekem olyan vagy mint ha a bátyám lennél, aki soha nem nőt fel. Tudod Harry mivel megbízok benned elmondom neked a legnagyobb titkomat, de ígérd meg, hogy senkinek nem adod tovább.
 Nem mondom senkinek, amíg nem kapok rá engedélyt, húgi.
 Lassan két éve annak, hogy csúnyán kihasznált a volt pasim. Attól a naptól fogva csak a közeli rokonokkal beszéltem. Más pasival nem voltam hajlandó beszélni. Ha egy tanár felszólított én csak felemelt fejjel néztem és vártam, hogy mikor látja be, hogy soha nem fogok megszólalni. Az érettségin szakítanom kellett ezzel, hogy nem beszélek pasival, mert sajnos akkor nem volt szerencsém így egy pasit fogtam ki. Utána meg vissza tértem az  elvemhez, egészen addig amíg Niallal nem találkoztam a vonaton. Után jöttetek ti.
 Miért beszéltél velünk?
 Niall idegesített, Louist megsajnáltam  mondtam az igazat.
Harry oda hajolt hozzám, hogy megöleljen. Az arcomat belefúrtam a nyakába ő meg a kezével a hátamat simogatta. A régi emlék ahogy jöttek vissza úgy harcoltam a könnyekkel. Mikor megnyugodtam vettem egy mély levegőt és a jelenre koncentráltam. A múlton nem tudok változtatni, de a jelenben élek az nem teszem tűnkre a múltammal ami kísért.
 Haza vigyelek?  kérdezte, majd a két hüvelykujjával végig simított az arcomon.
 Igen.
 Jó, megkérdem a lányokat, hogy kit vigyek még. Addig maradsz?  mosolygott.
 Igen, majd hallgatom a rádiót  mondtam, mire kiszállt és elsétált a házhoz.
Bekapcsoltam a rádiót és az egyik kedvenc dalom indult el. Olly Murssal énekeltem.
 Kedves rádió hallgatok remélem tetszett a dal és most jöjjön a fiatal tehetségeinktől egy pörgős szám. Remélem szeretitek a(z) One Direction-t, további kellemes délutánt  mondta a rádiós majd elindította a zenét.
Mivel dalos pacsirta hangulatomba volta ezért a fiúkkal énekeltem. A magán koncertemet az zavarta meg, hogy a vezető felőli ajtó nyílott. Mint a jó kislány ültem és néztem ki a szélvédőn.
 Ne add az ártatlant mert lebuktál,. Amúgy nagyon jó a hangod  mondta Harry miközben beindította a kocsit.
 Köszönöm, lányok?  kérdeztem, de ezzel egy időben beszállt Perrie, meg Eleanor.
Csendben telt az út. Először Perriet utána meg Eleanort tettük ki. 
 Köszönöm Harry hogy kiönthettem a lelked neked  fogtam meg a kilincset.
 Szívesen, bármi van szólj. Ezért vannak a barátok  mondta mire oda hajoltam hozzá és megöleltem.
 Szia  intettem, miközben kiszálltam.
 Szia  kiáltott utánam.
Bementem a házba és kanapén fetrengő Leila, Niall és Louis fogadott.
 Sziasztok, hisztisek hol vannak?  utaltam a lányokra.
 Haza mentek nem sokkal utánad  válaszolt Leila.
 Értem  indultam meg a konyha felé, hogy csináljak valami kaját. Gordon mellett döntöttem, meg sütöttem hozzá krumplit. A többieket nem is kell megkérdezni, mert Leila egyik kedvenc kajája. Niall meg mindent meg eszik. Louis meg remélem szereti. Elkezdtem a hús panírozását amikor valaki bejött. Mikor megfordultam egy komor Louissal találtam magam szembe.
 Miért vagy ilyen szomorú?  kérdeztem miközben letettem a húst.
 Semmi  rázta meg a fajét.
 Persze, én meg Hófehérke vagyok, na ki vele!  tettem csípőre a kezem.
 Eleanor  sóhajtott.
 Ha még mindig szereted miért nem hívod fel?  kérdeztem tőle.
 Mert félek a vissza utasítástól  ült le egy székre.
 Hívd fel!  vágtam a fejéhez az első dolgot amit megfogtam ami jelen esetben egy kanál volt.
 Egyszer biztos felfogom hívni  adta oda röhögve a húst.
 Most, mert elmulasztod, és akkor sokkal rosszabb. 
 Mi van ha már talált magának olyan barátot aki egy kis vitatkozás után nem hagyja el.
 Soha nem tudod meg ha nem hívod fel. 
 Jól felhívom... majd  mondta a végét halkan.
 Idióta  forgattam a szeme. Elő kerestem a telefonom és rámentem a névjegyékre, kikerestem El számát és benyomtam a zöld gombot, majd oda adtam Louis-nak a telefont.
 Szia, Zoe  hallottam meg El vidám hangját.
 El?  csodálkozott Louis.
 Louis?  kérdezte a lány. Louis ezzel a lendülhettem felkelt és megindult ki az udvarra.
Folytattam a kaja elkészítését. Kész lettem mindennel, Louis oda jött és vissza adta a telefonomat.
 Gondolom nem maradsz vacsorára  mondtam miközben a tányérokat tettem a helyére.
 Igen és köszönöm  ölelt meg.
 A barátok ezért vannak, na menj szerelemes  mondtam. Több se kellet neki már viharzott is ki a házból.
 Vályúhoz  kiáltottam.
Kettőt pislogtam és Niall már az asztalnál ült és szedett magának. Teleportált, hogy ilyen gyorsan itt termet, vagy csak három órája nem evett?
Leila addigra ért le mire Niall megette a kiszedett kajájának a felét. 
Elmeséltem, hogy miközben a másnaposok elől menekültem kivel futottam össze, meg beavattam őket abba a hitbe, hogy Hazza barátnője vagyok. Együtt nevetünk rajta. Közösen elpakoltunk, mivel én hulla voltam ezért gyorsan lezuhanyoztam, megettem Lucifer és nemes egyszerűséggel bele dőltem az ágyamba.

4 megjegyzés:

  1. ne máár :OO jöjjenek már össze Louval! ne El legyen a csaja...:(( :DDD am nagyon jóóó! húúúú o.o nagyon jó!!!! :PPPP kövit gyorsan!

    VálaszTörlés