I. Évad 11. rész 08/31 L

.:: Zoe szemszöge ::.

Több másod perce csendben ültünk a konyhába, és a saját poharainkat figyeltük. Nem nevezném annyira kínos csendnek, de azért próbáltam valami olyasmi témát találni amivel meg tudtam volna törni.
– Nézünk filmet? – szólat meg hirtelen mire felugrottam, majdnem az orromon jött vissza a kóla.
– Rendben, de mit nézünk? – tettem be a mosogatóba a poharakat.
– Horrort. 
– Benne vagyok – vettem ki chipset, majd bele öntöttem egy nagyobb tálba.
Bementünk a nappaliba én feltettem a lábaimat és vártam, hogy Louis mit fog majd választani. Nagy nehezen sikerült valamit találnia, de addigra én már megettem a chipset, sőt hoztam egy másik adagot is.
– Választottál már? – ültem le mellé, de még mindig laptop képernyőt nézte, ahol rengeteg film volt felsorolva.
– Nem.
– Szerencsétlen – dőltem hátra, majd a lábaimat feltettem a dohányzó asztalra.
– Megtaláltam mit nézünk – ugrott fel őrömében, majdnem kiverte a kezemből a krumpliszirmokat. – Ezt – fordította felém a gépet, és az Engedj be! volt rajta megnyitva.
– Soha többet nem fogsz filmet választani. - ültem le a kanapéra és vissza tettem a lábaim.
– Most miért ki kellett választani azt amit még nem láttál.
– Egyszerű egyiket sem láttam még – tártam szét a karom és vadul mutogattam közben.
– Nem mondhattad volna hamarabb – emelte fel a lábaim és az ölébe tette.
– Nem kérdezted – akartam elvenni a lábam.
– Maradhat nem zavar sőt... – nem fejezte be a mondatott, mert elkezdődött a film, de a mosolyából elég perverz dolgokat szűrtem le.
Én nagyban tömtem magam a chipset és vártam a végét, mert a könyvet olvastam, mondjuk teljesen más. Louis meg a szemét takarta. Csendben néztük tovább éppen az a rész jött amikor sósavat öntenek az egyik ember arcába, mikor valami zörgött a konyhába.
– Mi volt ez? – fordult felém.
– Nem tudod, de nem tetszik. Gyere nézzük meg! – akartam felkelni, de mivel a kezeim a lábamon voltak így nem sikerült.
– Nehogy oda menj a végén kinyírnak! – rémült meg teljesen, ijedtében meg is szorította a lábszáramat.
– Akkor maradunk és nézzük tovább – fordultam a film felé.
– Mi van ha kijön és megöl?
– Kikapcsoljuk, mert csak rosszabb lesz – nyúltam a távirányító után.
– Ne már, nézni akartam – repült fel Lucifer, mire Louis sikított egyet, biztos, hogy fel is akart még mellé ugrani, de a lábaim miatt azonnal vissza is ült a kanapéra.
– Jól vagy? – fordultam felé.
– Szívinfarktust kaptam – tette a kézét az említett testrésze főlé.
– Szegény – levettem a lábaim majd mellé húzódtam ezután átöltem.
– Én nem kapok – kérdezte Lucifer.
– Nem mert megijesztettél – motyogta Louis a vállamba, közben szaggatottan vette a levegőt.
– De kapsz – simogattam meg a feje búbját.
– Azért dicséred meg mert halálra ijesztett? – akadt ki teljesen Louis.
– Nem azért mert még nem szólta el magát.
– Óóó szóval tudja a titkodat – engedett el és folyamatosan fürkészett.
– Sajnos igen, szóval jobb ha most szépen fel viszem a helyére – ugrottam fel.
– Úgyis kiszedem belőle – dörzsölte össze a tenyerét, közben meg egy én vagyok a Louis ezért nekem mindent lehet mosoly terült el az arcán. 
– Majd meglátjuk – indultam meg felfele, madárral a kezemen.
– Nem fogom megmondani, hogy szerintem.... – kezdett volna bele, de befogtam a csőrét mielőtt elmondhatta volna a végét.
– Egyszerűbb lesz, mint gondoltam.
– Ne bízd el magad – kiabáltam vissza, már a szobámból. Behúztam magam után az ajtót és minden figyelmemet a madárra rendeltem. 
– Ha elkotyogod, hogy nem tudom kivel csókoltam, repülsz – mondtam összeszűkült szemekkel.
– Csendben leszek – kezdett el vadul bólogatni, majd be ment az új helyére. 
– Ajánlom is – mentem ki és neki mentem egy kíváncsi sztárnak, aki nem tudja, hogy hallgatózni nem illendő.
– Mióta állsz itt? – kérdeztem Louis-t aki azt ajtótoknak támaszkodott.
– Pont elég régóta, hogy halljam a beszélgetést – nézett rám teli pofás vigyorral.
– Remek, most, hogy tudod a kérdést akkor nincs kedved válaszolni rá? – ajánlottam fel egy számomra kecsegtető ajánlatot. 
– Mi nekem a hasznom belőle?
– Kedves vagy és elmondod.
– Tudod mit elmondta ha....
– Ha?
– Nem vágnál bele elmondtam volna.
– Jó mond.
– Ha eljössz velem hétfőn egy randira.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése