II. Évad 61. rész 08/19 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

 Itt vagyok  suttogta Louis a fülembe.  Minden helyre fog jönni.
Megfordultam, majd a nyak köré csavartam a kezem. Közben folyamatosan a hátam simogatta.
 Nincs baj csibém  mondta, mire elengedtem.
 Ez meg honnan jött?  döntöttem meg egy kicsit a fejjem.
 Még mindig érződik rajta a tojás  fogta meg egy tincsem, majd elkezdte csavargatni.
Erre felnevettem, majd letöröltem a könnyeimet a szememről, nincs idő sajnáltatni magam. Nem fogott ki rajtam egy kis káosz, amúgy is nem rám volt jellemző, hogy az egereket itatom. Az a Zoe régen meghalt az újnak meg ezekre nincs ideje.
 Velem tartasz?  kérdeztem tőle.
 Hova?
 Egy igazi Goldenwin vitába.
 Csak ha megüthetem Edwardot.
 Majd amikor nem látják ennyien.
 Szavadon foglak  adott egy csókot.
Mikor kiléptük ott a harmadik világ háború fogadott. Nem tudtam eldönteni, hogy ki kiabál jobban. Megfogtam egy poharat, majd hozzá vágtam a konyha falához. Hirtelen mindenki csendben maradt.
 Ki miért jött?  kérdeztem.
 Holnapi nappal kapcsolatban  mondta Richard.
 Hallgatlak.
 Délben indulunk ott Lou vár minket. Majd a fiúk előre mennek, rád meg számítok  mutatott rám.
 Nem megy sehova  szólt közbe Edward.
 Hallgass a neved  mondtam neki, mire morogva vissza dőlt a falnak.
 Csak ennyit akartam és már itt sem vagyok, meg elrendeztem mindent.
 Köszi és szia.
 Mi meg csak azért jöttük, hogy megbeszéljük az esküvőt  mondta Adam.
 Milyen esküvő?  kérdezte Edward.
 Kuss!  mordultam rá.
 Menyasszony ragaszkodik a hintóhoz.
 Megpróbálom, de nem ígérek semmit.
 Köszi, mi már megyünk is  ragadta meg Soffy kezét majd kimentek.
 Mi is megyünk, mert csak lazulni jöttünk át  kelt fel Harry a kanapéról, majd utána ment mindenki.
Grace és Amy is velük tartott. Lassan mindenki kiment, majd egy ajtó csapás jelezte, hogy elmentek.
 Minek köszönhetem a látogatást?  fordultam anyámék felé.
 Tartozom egy magyarázattal  kezdett bele apa.
 Hamarabb is mondhattad volna mielőtt beállít, helyesbítek – mutattam a falat támasztóra –, beront hozzánk és magával akar vinni.
 Nem tudtam, hogy idejön.
 Legalább mond el az igazat. De még ma lehetőleg most  fontam össze a kezem a melleim alatt.
Louis leült az egyik fotelbe a lehető legmesszebb a többiektől, de velük szemebe. Apa anya mellet ült, Edward meg apa oldalán a karfán. Én leültem Louis foteljének karfájára, de a kezem nem engedtem le.
 Nem akarsz eltűnni?  kérdezte Edward Louist.
 Eszemben sincs  mondta össze szűkült szemekkel.
 Nem is tudtam, hogy a család része vagy.
 Én meg a létezésedről nem tudtam  vágott vissza, mire mind a ketten elmosolyogtunk. A kis családom többi tagjának nem tetszett annyira a beszólás.
 Viselkedjetek  morogta anya.
 Igazatok van én vagyok a hibát, mert ti titkoltátok, hogy van egy bátyám. Tiszta logikus – sóhajtottam fel.
 Majd, ha apád elmondja akkor más véleményed lesz.
 Hát nem. Ebben biztos vagyok  fordulta apa felé és vártam, hogy elkezdje.
 Minden ott kezdődött, hogy...  kezdett bele apa a történetébe.

1 megjegyzés: