II. Évad 60. rész 08/19 L

.:: Louis Szemszöge ::. 

 Anya  jött be Amy.
 Mi van?  kelt fel halál komásan.
 Van itt egy fura fazon aki magával akar vinni isten tudja hova.
 Mond meg neki, hogy anyád halott  húzta a fejére a takarót.
 De itt áll az ajtóba.
 Akkor üzenem neki, hogy a kicsi húgával nem érdemes kötözködni  kelt fel, majd bement a fürdőbe és jó hangosan bevágta maga után az ajtót.
 Mi a baja apa?  kérdezte Amy, mire azonnal oda kaptam a fejem.
 Mi van?  akadtam ki.
– Mi a baja anyának?  gondolkozz, gondolkozz. Áh hagyjuk nem megyek vele semmire.
 Megjött neki  bólogattam.
 Ja akkor értem  ment ki.
Hirtelen bejött az ajtón Edward. Szinte vörös volt a feje a dühtől.
 Összepakolt már?  kérdezte.
Itt fogyott el a türelmen, kikeltem az ágyból, majd oda álltam elé.
 Nem és nem is fog  emeltem fel a hangom.
 Ki vagy te neki, egy senkije. Miért hallgatna pont rád?
 Tudod mit nem értek, minek toltad ide a segged, tökéltessen el voltunk nélküled. Igazán maradhattál volna ott ahol voltál.
 Fiúk elég  állt közénk Zoe.
 Indulhatunk?  kérdezte tőle Edward.
 Te most halál komoly azt hiszed, hogy hátra hagyom az életem, mert te az egyik napról a másikra feltűnsz?  kerekedett el a szeme.
 Ez nem élet  morogta.
 Mert a te életed mi? Valami unalmas semmit nem érő  vágtam hozzá élesen a szavakat.
 Te neked ehhez semmi közöd, szóval hozzál innen, te kis pénz sóvár....
 Kuss!  kiáltotta el magát, mire Edward kénytelen volt csendben hallgatni.  Válasz. Vagy magadtól mész ki, vagy kirugdoslak, de úgy, hogy a saját anyád nem ismer meg  dobott felé egy ördögi mosolyt.
 Nem fogom hagyni, hogy tönkre tedd az életed.
 Nem, hogy örülnél, akkor több részed lesz az öröklésből. Várj nem, mert te nem vagy a rokonom, hiába akarod velem elhitetni.
 Mit érek el azzal, hogy hazudok neked?
 Na erre inkább nem válaszolok, de kérlek menj el  mondta közben meg az ajtó felé mutogatott.
Ahogy Edward kilépet a karjaimba vetette, magát, mire elkezdtem simogatni a hátát és a hajába adtam puszikat, még lehetett érezni rajta a tojást, de annyira puha lett tőle.
 Elegem van  nyöszörögte.
 Nyugi, már elment  emeltem fel az állát két ujjammal.
 De mi van ha igaza van?
 Akkor is miért nem keresett fel hamarabb.
 Lehet, hogy csak most tudta, meg hogy van egy húga.
 Kérdezd meg Dant.
 De nem akarok velük beszélni.
Megforgattam a szemem, majd adtam neki egy gyors csókot. Vagy is nem így terveztem el, de a csengő megszólalt.
 Nyitom  morogta, majd szinte füstölgő fejjel ment el ajtót nyitni.  Te még itt vagy, tudod mit nem érdekelsz  ennyit hallottam. Magamra vettem egy melegítő nadrágot, majd úgy mentem ki. Lent a fiúkkal találtam szembe magam meg a lányokkal. Majd hirtelen megjelent az ajtóban Perrie is, mögötte meg Soffy jött meg egy számomra nem kedves emberrel.
 Sziasztok  köszöntem nekik.
 Végre felkeltél  pacsiztam le a fiúkkal.
 Te Zoenak mi a baja?  kérdezte Soffy.
 Beütött nála a ménkő, ja amúgy az a pasi aki itt rontja a levegőt. Edward  mutattam a falat támasztóra.
Hirtelen megint csengettek. Richard állt kint az ajtóba.
 Zoe?
 Nem tudom  vontam meg a vállam, majd beengedtem.
Mire vissza ültem a kanapéra, újra megszólalt a vendég jelző. Vettem egy mély levegőt, majd kinyitottam az ajtót és Dannal és Peggievel találtam szembe magam.
 Zoe?
 Nem tudom  vontam meg a vállam, majd beengedtem őket. Elégé szép kis csapat gyűlt össze a nappaliba.
 Ki tudja hol van Z?  kérdezte Leila.
 Szerintem senki  válaszolt Niall miközben átvette a fiát.
Amúgy az egész szobába érezhető volt a feszültség. Először is köztem meg Edward között, Perrie és Soffy között, Zayn és Adam között, végül Richard és Dan között. Fiúk meg alapból feszülten érezték magukat, mert volt három idegen a társaságukba és nem tudtak feloldódni, mert szinte érezhető volt, hogy itt vér fog folyni.
 Nyálas herceg, hol a húgom?  kérdezte tőlem Edward.
 Na ide figyelj, fogd meg magad és most azonnal menj el, még szépen mondom, vagy olyat teszek amit megbánok  mondtam a szavakat gondolkozás nélkül.
 Senkit nem érdekel, a véleményed...  akarta folytatni, de a feje mellett elrepült egy pohár, majd a falon szét tört.
 Kuss!  mondta Zoe.  Igaz vagy nem igaz?  fordult Dan felé.
 Igaz.
 Köszönöm  ennyit, mondott, majd megindult a konyha felé.
Gondolkozás nélkül utána mentem. Még mielőtt kitudott volna menni szorosan magamhoz öleltem hátulról, mire éreztem, hogy remegett a válla.

2 megjegyzés: