II. Évad 38. rész 07/01 L

.:: Zoe szemszöge ::.

Ahogy kezdtem magamhoz térni nyújtózkodtam. Közben bevertem a kezem, valamibe.
 Kurva életbe  morogtam.
Elkezdtem tapogatózni. Az ágy végét kerestem, de akár merre nyúlkáltam, hogy megtaláltam az éjjeli szekrényt sehol sem volt. Addig-addig ügyeskedtem amíg a földön nem kötöttem ki, először seggre ültem le, majd el is dőltem. Hátam nagyon bevágtam, remélem azért belilulni nem fog.
 Rohadj meg  mérgelődtem.
Nem érdekelt semmi, de tényleg. Megfogtam és lehúztam a paplant, meg valamit a fejem alá. Ahogy megtapogattam a földet akkor tudatosult benne, hogy nem tudtam hol voltam. Az én szobámba szőnyeg van. Nem parketta.
Nagy nehézségek árán, de kinyitottam a szeme. Egy teljesen idegen szobába voltam. Most vagy elraboltak, vagy amíg aludtam teljesen átalakították a szobámat. Egyik sem túl jó dolog.
 Végre, hogy felkeltél  jött oda Lucifer.
 Hol vagyok?
 Ezt hagyta neked az urad  adott oda egy agyon csipkedett lapot, amit nagyon nehéz volt kiolvasni.
"Csak én raboltalak el, nem volt szívem felkelteni. Hotelben vagyunk, ha a cuccodat keresed szekrénybe tettem őket. Várom már az estét. Csók XxX Louis."
Felültem, majd előtúrtam a köntösöm és felfedező útra indultam. Összesen ötször vágtam ba a jobb lábam kisujját, de csak a jobbot. Egyszer felakadtam a kilincsbe, így az oldalamon tuti lila folt lesz. Jól indul, szét verem magam.
– Megjöttetek? – hallottam meg Leila hangját.
– El sem mentem – nyitottam be az első szobába, ami üres volt. Végig mentem az összesen, mire megtaláltam Leilat, ahogy pizsamában a kerek hasán pihenteti a kezét, is úgy ült a fotelbe, hogy közbe tudja nézni az ölében lévő laptopot.
– Nem mentél el?
– Nem, aludtam – vontam meg a vállam.
– Kezdesz ellustulni – mondta miközben félre tette a gépet.
– Mindig is lusta voltam – óvatosan ültem le, mert még mindig sajgott a hátsó felem.
– Ennyire azért nem.
– Soha nem keltem hétnél hamarabb. Négy hónapja hatkor kelek.
– Jaj te szegény.
– Igen. Mikor mentek el?
– Vagy három órája vagy valami hasonló. Hamarosan jönnek. Mit csináltok este?
– Alszok? – kérdeztem vissza.
– Szerintem meg nem. Mást hallottam Louistól.
– Ugyan mit? – könyököltem a térdemre, majd az állam a kezemre tettem és teljes figyelmem Leilanak szenteltem.
– Mikor valakivel telefonált... – Ahogy kimondta a tablettát vagy valami hasonló szót az agyam kattogott. – Zoe itt vagy? – lóbálta a kezét a szemem előtt.
– Igen, csak eszembe jutott valami.
– Mi?
– Hogy azok akik fogamzásgótlót szednek több mint kétszeresére nő a....
– Állj. Lehet, hogy az utolsó vizsgát statisztikából volt, de most már visszakapcsolhatnál, sima üzemmódba.
– Megpróbálom.
– Megjöttünk – kiabálták a lányok.
Felsegítettem Leilat, majd kimentünk a nappaliba. Szerencsére hoztak kaját, ilyenkor annyira szeretem, hogy előre gondolkodnak.
– Felébredtél? – csodálkoztak a többiek.
– Igen.
Louis oda jött és ahogy a kezét az oldalamra tettem én felszisszentem. Ahogy a hátamra tette a kezét ott már nem bírtam vissza tartani. Főleg, hogy itt szorított magához.
– AÚÚÚÚ! – léptem hátrébb.
Louis szemében rémület volt míg a többiek meg értetlenül néztek rám.
 Bevertem a kezem a falba. Seggre ültem, majd a hátamra estem. Felakadtam a kilincsbe és a kis lábam ujját elintéztem – ahogy mondtam a többiek úgy nevetek.
Elfogyasztottunk a vacsoránkat, majd mindenki vissza vonult a szobájába. Adtam Lucifernek is kaját, majd bementem Louis után a fürdőbe. Megúsztam egyetlen egy lila folttal, az oldalamon. Felvettem Louistól "kölcsön kért" pólót, majd egy bugyit.
Szobába sötétség uralkodott. Azt a minimális fényt csak a Tv szolgáltatta amin híradó ment. Éppen egy megtalált holttestről volt szó. Majd a közlekedési balesetek jöttek. Mindig csak a rossz híreket
mondták be. Az emberek figyelmét ez kelti fel. Meg persze az, hogy melyik sztár éppen mit csinál.
Befeküdtem Louis mellé. Első dolga volt, hogy a hajam kibontsa.
Az egyik keze végig vándorol a combom belső felén.
Felkönyököltem, majd adtam egy apró csókot a szájára. Ő sokkal többre vágyott.
Minden egyes csókja után csak jobban szeretem. Már ha lehet fokozni. A tökéletes pillanatot kopogás zavarta meg.
 Zoe? – mondta egy hang, majd kopogást hallottam újra.
 Igen – ültem fel.
 Ki tudnál jönni pár perce? – ismertem fel Richard hangját.
Adtam Louisnak egy gyors csókot, majd kimentem.
 Mit szeretnél? – kérdeztem miközben becsuktam az ajtót.
 Menjünk ki – mutatott a folyosóra.
Ahogy ott álltunk zavartnak tűnt. Mintha ha bajba lenne.
 Van egy ajánlatom.
 Hallgatlak – szenteltem neki a figyelmem.

4 megjegyzés:

  1. Sok sikert hozza! Remelem sikerul!! :3 Egy kalappal! ;)
    Ajjmaaar. Richard elrontotta a pillanatot. :(
    Nagyon jooo! Kivancsi vagyok az ajanlatra. :3
    Varom a koviit! :3 puszi! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert és gyógyulj meg minél hamarabb :)
    JÓ a részt gonosz Richard nem szeretjük

    VálaszTörlés
  3. Szia!:D
    Hajrá a vizsgához és pacsi, én is beteg vagyok!:D
    A rész, izgalmas lett, de főleg a vége!:D vajon Richard mit akarhat? Lejárt az ideje és Zoé-n keresztül akar vissza sóvárogni?:D Izgatottan várom a folytatást,
    Rose X

    VálaszTörlés
  4. Szurkolok. Hamar a kövit.
    Pussz.:*Helen*
    Am.:Bocs, hogy így írok, de nem otthon vagyok és nem tudok bejelentkezni.

    VálaszTörlés