II. Évad 36. rész 05/31 L

.:: Zoe Szemszöge ::.
~ Június 31.~

Neji
A négy hónapom úgy tudnám jellemezni, hogy magolás. Vizsgák voltak. KRESZbe is bele kezdtem. Négy hónap kemény tanulás után végre lezárhatom erre az évre. Az iskolába minden vizsgát megcsináltam ami kell. KRESZ meg az elsősegély meg lett. Szeptembertől meg kezdek vezetni. Leilanak kevesebből kellet vizsgáznia. Ilyenkor éreztem azt hogy én is terhes akarok lenni. Az orvos azt mondta neki, hogy lehetőleg ne mozogjon. Más szóval. Egész nap fekszik, alszik. Egyetlen aki vele volt az Neji. Ha tudtunk akkor átmegyünk. Volt már olyan is, hogy Harry aludt nála, nehogy valami baja legyen, mivel Niall Írországba ment esküvőre. Mindenki szeme rajta.
Nagy pór kavart, hogy Louis és én járunk. Az iskolába elégi nagy vihart volt. Akkorát, hogy engem ki is rúgtak a szurkoló csapatból. Pont a kupa előtt. Hát egyedül kellett Rihannaoussal szenvedniük. Én örültem neki. Grace nem, mert egyedül marad a dívák között.
Grace vele mi történt a négy hónap alatt? Minden és ezzel asszem mindent elmondtam.
Kaptam egy új lakó társat. Mivel annyira összeveszett az anyjával. Természetes Harryn, hogy az anyja kinyitott az ajtót és mondta, hogy lehet távozni.
Leila volt szobájában így ő tengeti a minden napokat. Ami nem is lenne baj, ha nem kapná el az anyai ösztön. Kb mindig. Néha jó, hogy anyáskodó, de valamikor nem. Ha nem nézzük, hogy nem hagyott aludni akkor minden jó. Volt pár emlékezetes hajnalom.
" Jó reggel Zoe  nyitott be az ajtómon.
 Kifelé.
 De hát már hat óra. Mire elkészült lesz hét, majd utána eszünk és mehetünk a suliba.
 Kifelé. Alszok  dobtam meg valamivel, asszem telefon volt."
" Jó reggelt  húzta le a paplant.
 Kifelé.
 Tegnap is ezt mondtad nem vagy valami eredeti.
 Alszok.
 Gyerünk kelj fel. Mindjárt dél és még nincs kész az ebéd, segíteni kéne benne.
 Rendelj pizzat  morogtam."
" Jó reggelt  nyitotta ki az ablakom.
 Csukd be. Vámpír vagyok nem bírom a napot.
 Max lusta. Szóval kelj. Ma lesz a vizsga.
 Igen délután.
 Nem akarod átnézni?
 Hajnali háromig tanultam. Egyetlen amit akarok az a pihe-puha ágyamba tölteni a délelőtt."
 Kelj.
 Hol marad a jó reggelt?
 Lent van Louis.
Azonnal felugrottam és Louis helyet egy hegynyi mosatlan edényt találtam.
 Szivacs ott van a pulton."
" Jó reggelt.
 Meghaltam. Holnap újra éledek.
 Jó megmondom Louisnak.
Szemöldököm ráncolva mentem le. Közben figyeltem, hogy ha felmosót szivacsot vagy parfist látok vissza tudja menni.
 Nappali  kiabált utána. Louis egy kicsit megváltozott, mert porszívó alakja van."
" Louis lent vár  rontott be a szobámba.
 Nem hiszek neked.
 Pedig igaz.
Elővettem a telefonom, majd beütöttem a számát.
 Szia hol vagy?
 A konyhátokba.
Ahogy ki mondta már dobtam is el a telefont, majd indultam meg lefelé. Amikor megláttam, szorosan öleltem.
 Azért levegőt vehet?  kérdezte.
 Hiányoztál  motyogtam a mellkasába.
 Te is nekem  adott a fejemre egy puszit."
" Figyelj Zoe. Mollyval kellene valamit csinálni hullajtja a szőrét. Az aszmám miatt nem jó, meg a bútort is tönkre teszi.
 Jó megfürdetem, de aludhatok?
 Nem, mert Lucifernek is hullik a tolla, meg Whiskynek is.
 Jó  keltem ki az ágyból."
"Átmentem Leilahoz és a fotelig jutottam. Ott össze húztam magam a lehető legkisebbre, majd álomra hajtottam a fejem. Kb 20 percig. Telefonom csörgött.
 Itt hagytad a levest  mondta Grace.
 Megyek  sóhajtottam."
Grace megkeseríti az alvásomat. Többségbe áthívom Louist, mert akkor nem jött be. Vagy én megyek el. Jó is lenne, csak neki sincs ideje mindig. Vagy én fulladtam bele a tanulni valóba, vagy ő a munkájába. Négy hónap alatt két kezemen meg tudtam számolni, hogy hányszor látta 10 percnél tovább. Amikor meg már zombi üzemmódban voltam, akkor meg bemegyek a mozi terembe. Hátra dőltem egy széken. Bekapcsoltam egy filmet és próbáltam aludni. Többségbe meg az iskolába pihentem ki a fáradalmaimat. Nem egyszer volt, hogy mikor felkeltem már másik óra volt. Betudták, hogy vizsga időszak volt ezért vagyok ilyen fáradt a sok tanulástól.
Amy teljesen jól viselte a korai kelést. Nem tudtam miből voltak, de engem kikészített. Az anyjával nem rendeződött helyzet. Rosszabbodni nem rosszabbodott.
Soffy mindenkinél többet tanult, mert csak. Vagyis ez volt az indoka. Az elején ezt mondta. Most, hogy végzett mindennel kiderült, hogy ezért hajtott ennyire, hogy a gyakornoki hónap után jöhessen velünk. Egy hónapos "munka" előtt volt neki egy hét pihenője. Volt egy balett bemutatója amire mindenki elment. Valami csodás volt, ha nem néztük a harisnyás pasikat, az nagyon zavaró volt.
Június hónap húzós lesz neki. Végig segíteni kell az orvosnak.
Molly meg a kölyköt. 
Molly és Lusy
Lucky
Luckybe valami ördög veszett el. Minden szét szedett meg rágott. Sárosan mászkált. Nem tudtam ki az apja, de biztos, hogy rá hasonlít.
Lusy meg az anyjára ütött. Nyugodt szófogadó. Nem csinált semmi hülyeséget.
Mivel ők meg Whisky nem jön velünk turnéra, így anyáéknál töltötték azt a négy hónapot. Lucifer meg vissza szökött. Szóval ő jött velünk. Neji meg Leila szüleinél tanyázott majd.
Fiúk. Ők meg teljen erőbedobással forgattak, fotózásokra, interjúkra jártak, gyakoroltak. Szabad perceikben aludtak meg ettek.
Négy nehéz hónap után végre jött a "szabadság". Bár, hogy mi lesz azt még nem tudni. Másnap már indultunk is. Hála istennek délután. Végre aludhatok.

4 megjegyzés:

  1. Zoe!:D
    Hú, jó sok minden történ 4 hónap alatt!:D Szegény Zoe-t úgy sajnálom Grace miatt! Várom a folytatást, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a 'szabadság' alatt!:D
    Rose X

    VálaszTörlés
  2. Imádom hamar a kövit.
    Pussz.:*Helen*

    VálaszTörlés