II. Évad 37. rész 06/01 L

.:: Louis szemszöge ::.

 Hotelbe találkozunk  mondta Richard, majd utunkra engedett minket.
Mindenki külön kocsival ment a csajokért. Ahogy oda értem Zoe házához Grace nyitott ajtót.
 Harry?
 Majd jön. Zoe?
 Alszik  sóhajtott.  Sehogy sem bírom felkelteni.
 Hagy aludjon.
 Akkor, hogy megyünk?
тoмlinson ωαy'
@Zoe_Goldenwin Ideje felkelni.
 Majd ha indulunk, akkor felkeltem  legyintettem.
Beléptem a szobájába. Minden ablak tárva nyitva volt. Tényleg mélyen aludhatott.
Becsukogattam őket, mert elégi borult volt az idő.
Nem volt szívem megzavarni az álmát. Úgy is mindig panaszkodik, hogy nem tud aludni.
Készítettem róla egy képet, majd feltettem Twitterre. Rengetegen írtak hozzá.
Összeszedtem Zoe bőröndjeit, majd levittem a kocsiba őket. Liamba és Harry ütköztem akik éppen a kocsiba pakoltak be.
 Bezártok?  kérdezte Grace.
 Persze  csaptam le a csomagtatot.
Beszálltak a kocsiba, majd elhajtottak. Lucifer meg a cuccait betettem az első ülésre, a hátsóra meg párnákat tettem.
Felmentem Zoeért, óvatosan felemeltem. Hihetetlen hogy nem ébredt fel amikor bevertem véletlenül a lábát az ajtóba. Csak megfordult.
Ahogy betettem a kocsiba magához ölelte a pokrócot és szuszogott tovább. Nem tudtam mennyire gáz, de ilyenkor féltékeny voltam egy rongy darabra. Ha megtudja, hogy így hívtam élete nem tudom hányadik szerelmét akkor nekem végem.
Megnéztem még egyszer, hogy nem maradt valami bent, majd bezártam.
Szálloda kint volt a külvárosban, szerencsére elég eldugott helyen. Mivel a házunkat kinyomozták ezért minden cuccunkat ide hozattuk. Richard majd keres egy másik helyet.
Lementem a föld alatti garázsba. Kijöttek segíteni a szállodában dolgozó bőrönd hordok, vagy kik. Felkaptam Zoe aki csak nyöszörgött egyet.
Lakosztályban öt külön szoba volt. Mivel mi voltunk az utolsók így a legtávolabbit kaptuk. Ahogy beléptünk a bőröndös csávók letették a cuccot és már mentek is.
 Zoe mért is van pizsamába?  kérdezte Grace.
 Meg mondjuk úgy miért alszik?  kérdezte az ura.
 Shhhh alszik  suttogtam.
Letettem az ágyra, majd betakartam. Lucifer oda furakodott a kezéhez, mire megemelte, hogy alá beférjen. Írtam neki egy papírt, majd magára hagytam.
 Miért nem ébresztetted fal?  kérdezte Niall.
 Nem volt szívem  vontam meg a vállam.
 Hős szerelmes  forgatta a szemét.
 Mondja az apuka. Leila?  néztem körül.
 Bent a szobába.
 Indulás  jött be Richard.
Feltápászkodtunk, majd mind az öten gépiesen egyszerre indultunk meg.
 Várjatok. Kettő hiányzik  nézett végig rajtunk.
 Zoe alszik. Leila meg bent fekszik és olvas.
 Már is bealudt?  csodálkozott Richard.
 Fel sem kelt.  mondta Liam.  Louis kézben hozta.
 Soha nem hittem Rochernak.
 Az ki?  kérdeztük egyszerre.
 Nagyapja.
Lányok is jöttek velünk. Lou megcsinálta hajunkat. Utálom. Fél órát bajlódok vele, erre neki nem tetszik és hasonlóan megcsinálta.
Megettük a szokásos gumicukor adagunkat, Zayn elszaladt fogat mosni. Ahogy vissza ért.
 Hajrá  mondtuk egyszerre, majd kimentünk a színpadra.
Nagy sikítás kiabálás fogadott minket.

2 megjegyzés: