II. Évad 35. rész 03/04 L

.:: Zoe szemszöge ::.

 Ebből elég  mondtam a velem szemben ülőnek.
 Szerintem is  állt fel.
 Elhiszem, hogy nem jó neked ez, de nekem sem. Egyszerűen nem ismerek rád. Még New Yorkban jöttem rá, hogy miért is vagy ismerős. Nem azért mert a tévében szerepeltél  ráztam meg a fejem.  Mi lett veled? Régen nem ilyen voltál. Mindig azt nézted, hogy másiknak mi a jó. Most meg azt nézed, hogy neked mi a jó.  Böktem meg a mutató ujjammal a mellkasát.  Ki akarod tenni Niall a bandából. Miért? Fogad el. Mindenki így szerető őket. Külön-külön is sikeresek lennének. De együtt sokkal többre tudják venni. Fogad el, hogy Leila terhes. Szerinted én örülök neki?  mutattam magamra.  Egy kicsit sem. Fiatal még ahhoz, hogy belefulladjon a szaros pelenkákba. De nem mutatom ki. Miért mert tiszteletben tartom a döntését. Fogad el, hogy Amy teljesen megváltozott. Elfogadom, hogy Soffy most csak az iskolájával van elfoglalva. Fogad el, hogy Graceből néha, sőt szinte mindig előtör az őrült rajongói énje. Fogad el engem is, mint a legmakacsabb  mutattam saját magamra újra.  Most mi is benne vagyunk a fiúk életébe. Nem tudom meddig leszünk. Lehet, hogy ez csak egy rövid szerelem. Lehet, hogy tovább tart, nem tudom. De azzal, hogy folyamatosan vitatkozunk, nem teszünk egyetlen egy lépést sem előre. Mindjárt nyár. Fiúk turnéra mennek, és ragaszkodnak hozzá hogy mi is velük tartsunk. Ássuk el a csata bárdot, ami nem is tudom, hogy mi idézett elő.
 Hol az a kislány aki régen a térdemig ért?  mutatta a magasságot.  Hol az a kislány aki azért sír, mert nem oda ültették az asztalhoz mint ahova ő elképzelte? Most egy éles nyelvű sokkal makacsabb nő áll előttem  mutatott rám, mire büszkén kihúztam magam.  Amikor kicsi voltál, mindenki azt hitte, hogy majd otthon élsz, olvasol egész végig. Meg néha kámforrá válsz, majd visszajössz. Erre minden fogadást felrúgsz és mész a saját fejed után. Kiderült, hogy nem is voltál végig olyan esetlen. De mindent titokba csináltál. Média előtt nincs titok, ízekre fog szed. Tudom, hogy rád a kedvesség nem hat. Azt hittem, hogy ha elüldözlek akkor megvédelek. De te megint mindent fordítva csináltál. Megváltoztál. Először nem ismertem rád. Majd hirtelen beugrott. De amint látom a sírást lecserélted, kiabálásra. Akkor is makacs voltál, de most már sokkal rosszabb vagy.
Hé!  löktem meg.
Kitárta a karját, hogy öleljen meg. Szorosan szorítottam magamhoz a nagyapám testvérét. Anyai ágon.
 Attól még nem örülök, hogy együtt vagy Louissal  suttogta a fülembe, hogy senki ne hallja.
 Csodálkoztam volna. De kénytelen leszel elfogadni  veregettem meg a vállát.
 Amúgy meg le a kalappal előtted. Szépen kivédted a médiát.
 Köszi.
 Szeretlek anya  mondta a rádiós.  Szóval akkor Zoe most rokonságba vagy a fiúk menedzserével?
 Igen.
 Ti tudtátok?  fordult feléjük. Ők nem mondtak semmi csak tátott szájjal néztek minket.  Szóval nem. De akkor végérvényesen is vége a vitának?
 A vitának vége. Amíg valami hülyeséget nem csinált  mondta Richard.
 Ez hülyeségnek számít  mentem oda Louis mellé.
Még szerencse, hogy a szélén ült. Először adtam neki egy apró csókot az ajkára, majd hosszasan megcsókoltam.
 Igen az  mondta Richard sóhajtva.
Fiúk és Leila, meg az rádiós ipse is döbbenten nézett. Sőt Leilanak még a szája is tátva volt.
 És most jön az, hogy megköszönöm anyámnak, hogy rossza helyre adta be a jelentkezésemet. Szóval akkor hallgassuk a szaftos részleteket. Mióta is vagytok együtt?  könyökölt fel a rádiós.
 Úgy egy hete, talán kettő  válaszolt Louis.
 Hogy jöttetek össze. Rengeteg találgatás megy, hogy mi is van köztetek. Juj ne kíméljetek, Ez olyan izgi  tapsikolt.
 Szépen  válaszoltam tömören, miközben oda húztam egy széket.
 Ne már! Valami izgi vagy legalább valami piszkos részleteket mondjátok el.
 Nincs se izgi se piszkos részlet.
 De izgi van   vágta rá Harry.
 Hallgatlak  kúszott közelebb Mason.
 Szívesen elmondanám, de ha kinyitom a számat, akkor egyszerre 10 akarnának megölni. Vagy lehet, hogy többen.
 Többen  vágtuk rá gondolkodás nélkül.
 Szavatos storyk nélkül hagyjátok a hallgatókat. Ez nem járja.
 Nincsenek szaftos storyk. Csak egy pár  húzta a hallgatok agyát Louis.
 Egyetlen egyet  könyörgött Mason.  Csak egy rövidet.
 Szeretem  mondta Louis.
 Én is  mondtam.
 Szaftosabbat?  pislogott mint egy kiskutya.
 Nálam nem vállnak be a kiskutya szemek  mondtam nevetve.
 Mindenkiknél beválik a kiskutya szem  makacsolta meg magát.
 Nála? Soha  értett egyet Zayn.
 Jó akkor próbálkozok másnál  fordult Leila felé.  Hallgatlak. Milyen szaftos storyd van Nialllal.
 Van egy pár, de az titok is marad  kacsintott.
 Tudják miért örülök, hogy Zoe is lejött?  könyökölt fel Richard.
 Nem  vágta rá mindenki.
 A műsor időnek vége. Minden kedves rajongónak szép napot kívánok. A fenyegetéseket Twitterre várom. Az első betelefonáló feltehet egy kérdést. Sőt válaszolni is fogunk rá, majd választhat egy dalt, amivel a reggeli műsort zárjuk  mondtam a mikrofonba. Mindegyik vonal éget. Rangom megnyomta egy gombot.  Te vagy a szerencsés. Hogy hívnak? Halljuk a kérdést.
 Ashley vagyok. Hallgatok, hogy jöttetek össze. Részletesen.
 Egy bulin megfogtam magam és haza mente. Louis utánam jött  kezdtem bele.
 Mivel külön megkértek rá, hogy ne menjek utána, ezért csak azért is utána mentem. Megmondtam, hogy nem a semmiért kajtatok hat hónapja  folytatta az uram.
 Mivel részletesen kérted ezért megmondom, hogy a kedvenc müzli tálamat törtem szét amikor megláttam fél komásan Louis ahogy az asztalnál reggelizik. Milyen számot kérsz?
 Legyen az She's Not Afraid.
 Az egyik személyes kedvencem. További szép napot.
 Hamarosan jelentkezünk  mondták a fiúk egyszerre.  Köszönünk mindent. Szeretjük a rajongóinkat.
Benyomta Mason a számot, majd kikapcsolta a mikrofonokat.
 Gratulálok nektek. De ha legközelebb jöttök, akkor Zoet ne hozzátok.
 Nem is megyek el. Itt maradok egész héten  dőltem hátra.
 Haha, nagyon vicces.
Levettünk magunkról a fül hallgatót, majd mindenki a fejére húzott valamit. Felvettük a napszemüvegeinket. Irány ki a tömeg. Öngyilkossági kísérlet is meg van a mai napra.
Louis haza kísért. Ahogy beléptünk az ajtón vártam a legrosszabbra.
 Azt ígérted, hogy nincs több titok  esett nekem.
 Hogy mondjam el?
 Akárhogy, nem élő adásban akarom megtudni, hogy mi van veled, de az főleg nem hogy rokonja vagy a menedzserünknek.
 Bocs Louis miközben kiabáltam vele és elment a hangom akkor jutott eszembe, hogy rokonok vagyunk, de nem foglalkoztam vele, mert nem érdekelt.
 Emlékszel Hillsideben mit ígértél? Szavadat, hogy nincs több titok. Akkor nem voltál néma. Elmondhattad volna, de nem tetted. Szerinted mennyire esik szarul, hogy nem mondod el? Azt hittem megbízol bennem annyira, hogy elmondasz mindent.
 Sajnálom, de ha hiszed ha nem nekem szelektív a memóriám. Csak a düh miatt vágtam a a fejéhez. Amúgy eszembe se jutott volna.
 Amúgy elmondtad volna valamikor?
 Egyszer biztos.
 De miért hazudtál?
 Mikor?
 Amikor azt mondtad, hogy nincs több titkod.
 Mert nem titok.
 Akkor miért nem mondtad?  tette csípőjére a kezét.
 Soha nem kérdezted.
 Fúúú  fogta a fejét.
 Ennyire nem fájhatott  mondtam neki.
 De  ült le a kanapéra.
 Tényleg sajnálom  mondtam miközben leültem mellé.
 Csak azt mond meg miért nem osztottad meg velem. Nem bízol bennem?
 De bízok. Csak elfelejtek dolgokat pl. nevek vagy személyekkel milyen rokoni kapcsolatban vagyok. Fogad el a barátnődnek van a legrosszabb memóriája. Már ha még az vagyok
 Mindig is az maradsz.
 Tényleg?
 Halál komoly  bólogatott –, legközelebb mond el. Nem akarom, hogy egy titok közénk álljon.
 Jó  bólintottam, mire belehúzott az ölébe.
Kaptam tőle egy hosszas csókot, majd szétváltak útjaink. Én mentem tanulni ő meg ment énekelni.

4 megjegyzés:

  1. Örülök hogy zoe leila előtt mondta el, hogy nem örül a kicsinek. Pont ilyet várnak el egy felkért keresztanyától... gratulálok

    VálaszTörlés
  2. De jó lett volna ha tényleg dupla részt hozol. :3
    Nagyon jóóó! Erre nagyon nem számítottam. A rokona? o.O Szeretem amikor Zoe dühös és egyszer csak kitör belőle minden. Akkor sok minden derül ki amire kíváncsi vagyok. :3
    Várom a köviiiiiit!! :3
    Puszi! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! Ez egy csodás fordulat! Te egy művészlélek vagy! Várom a köviit! <3 *.*

    VálaszTörlés