I. Évad 55. rész 11/25 L

.:: Zayn szemszöge ::.
(+18)

Tegnapi fotózás nem sikerült valami jól, de legalább így felszabadult egy napom.
Azt zerveztem, hogy Soffyt meglepem, majd azzal, hogy elé megyek az iskolához és onnan elviszem egy különleges helyre. Ott nem lát meg minket senki. Sem rajongó, sem paparazzo. Így is összeboronáltak Selena Gomezzel. Jobb ha ő ameddig csak lehet kimarad ebből a bolondok házából. Leila is elég jól belekeveredett. Zoe meg, hát sajnálom az újság írót aki hozzá mer szólni. Úgy csavarja a szavakat, meg kezd el másról mesélni, hogy a beszélgető partnere azt sem tudja, hogy nő vagy férfi. Ez a jobbik változat. Amikor igazán ideges csak mosolyog a kamerába, majd hirtelen megfordul és elmegy. Idegére megy a sajtónak. Így őt már nem is kérdezik. Leilan elég sokat csámcsognak. Ő kedves és udvarias velük. Válaszolni is szokott a kérdésekre amiket szépen kiforgatnak. Liamen is előszeretettel zaklassák amióta "szingli". Még engem is szoktak kérdezgetni Perrie felől. Még nem szálltak le a témáról.
Ilyen gondolatok futottak végig a fejembe miközben a tükör előtt csináltam a hajam.
 Elmenetem, majd jövök  szóltam be a nappaliban fetrengőknek.
 Szia  kiabáltak.
Bepattantam a kocsiba és meg sem álltam Soffy iskolájáig. Leparkoltam a kapuban, így láttam a kocsiból anélkül, hogy ki kellet volna szállnom. Figyeltem a bejáratott. Amikor észrevettem a összehasonlíthatatlan szőke hajkoronát kiakartam szállni a kocsiból, de hirtelen befordult egy kis utcába.
Vajon hova megy? Nem is arra lakik. Meg még több száz hasonló kérdést feltettem magamnak miközben beindítottam a kocsit és követtem. Egész végig a nyomában voltam addig amíg egy tánc stúdiónál nem állt meg.
Leállítottam a kocsit majd oda sétáltam a hátam mögé. Kezem óvatosan a derekára fontam. Nagyot ugrott  a felemtől.
 Mit titkoltál idáig?  suttogtam a fülébe.
 Te tudod, hogy mennyre megijedtem ilyet többet soha nem csinálj  fordult velem szembe. Nem válaszoltam, csak megcsókoltam.  Mennem kell mert így is késésbe vagyok – szakadt el az ajkaimtól.
 Jó, megyek veled.
 Ne, mert meglátnak.
 Így nem fognak  tettem fel a sapkát meg a napszemüveget.
Megforgatta a szemét majd megindult befele. Szorosan mögötte mentem. A kezem végig a derekán volt. Amikor egy ajtóhoz értünk megtorpan majd felém fordult.
 Várj meg bent a terembe  mondta.
 Nem mehetek veled, segítek átöltözni.
 Nem, többen vagyunk bent, szóval menj el  mutatott az ajtó felé.
Besétáltam az ajtón és láttam ahogy egy barna hajó lány gyakorolt. Ezek szerint az én szépségem is balettozik. Akkor ezért olyan hajlékony. Milyen titkok ki nem derülnek az idő előre haladtával.
Leilanak csodás hangja volt és alig járt szeptember óta gitározni, de már rá lehetne fogni, hogy egy éve tanulja. Amy kiderült, hogy hasbeszélő. Nem hittünk neki. Pedig még egy olyan röhejes bábuja is volt. Hangja neki is szép. Grace rúdtáncos meg van hangja az énekléshez. Amikor ez bejelentett Louis és Harry Zoera pillanatot, aki csak bólintott egyet. Mivel nem értettünk semmit belőle ezért elmagyarázták, hogy Zoe látta őt táncolni és sokkolta a látvány, hogy milyen ügyes. Zoera rátérve ő még nem mutatta meg miben tehetséges. Mikor megkértük, hogy mutassa meg ezt válaszolta:
 Nincs, tehetségem a semmit nem tudom meg mutatni. Várjatok a lustálkodás az tehetség, mert ahhoz nagyon értek.
Akárhogyan akartuk rávenni, hogy énekeljen, táncolja vagy csináljon bármit. „Soha”-val lerendezte. Még mindig mennek a fogadások, hogy mivel tudjuk rávenni, hogy fitogtassa tudását.
Soffy meg mint kiderült, balettozik, meg a hangja sem semmi.
Mivel végig a földet néztem egyszer csak két kecse láb forgott előttem. Bárhol felismerem ezeket a csodás lábakat.
 Biztos nem léphetünk meg?  kérdeztem miközben az ölembe húztam.
 Nem  puszilta meg a szám és már be is állt a többiekhez.
Elismerem végig háttal volt nekem és hát a szemem végig egy ponton volt. Formás feneke van, nagyon jó alakja van.
El sem lehet mondani, hogy mennyire akartam. Fellélegeztem, amikor vége lett a próbának.
 Siess, kint várlak  suttogtam a fülébe.
Kimentem és neki támaszkodtam a kocsinak és onnan figyeltem Soffy mikor jelen meg. Amikor megpillantottam, már nyitottam az ajtót.
Beszálltam és azonnal letámadtam az ajkait.
 Lassíts Malik  tolt el magától.
 Nem tudod elképzelni mennyire akarlak  suttogtam a fülébe, majd megharaptam a fülcimpáját.
Felnevetett, majd visszalökött a vezető ülésbe.
Amint vissza lökött már indítottam is a kocsit.
Egész úton szóval tartott vagy ő mesélt valamit. Mikor megérkeztünk kinyitottam neki az ajtókat. Amint a házba beléptem már zártam is be az ajtót, közben kiléptem a cipőmből.
Neki nyomtam az ajtónak, majd letámadtam az ajakit. Egy kicsit eltolt magától és megindult a konyha felé. Követtem és figyeltem ahogy önt magának egy pohár gyümölcs levet. Amint letette a poharat, már a háta mögött teremtem. A kezem a nadrágjába akasztottam és a nyakát elleptem csókokkal. Hirtelen megfordítottam hogy szembe legyen velem. Miközben az ajkait faltam felkaptam és felültettem a pultra. Bele markolt a hajamba, mire felnyögtem.
Egy pillanat volt amikor a szánk szét vált. Ez a röpke idő alatt levettem az ő meg a saját pólómat.
A lábait a derekam köré fonta. Belemarkoltam a fenekébe, így biztosan fogtam miközben felemeltem. Megindultam a szoba felé. Közben kigombolta a nadrágom amit én a lépcsőn hagytam el. Ahogy beértünk a szobába letettem és leszedtem róla a nadrágot. Hirtelen a falnak nyomott. Beletúrt a hajamba, közben én kibújtattam a melltartójából és messze dobtam. Lelöktem az ágyra, majd fölé tornyosultam  Végig csókoltam a hasa és a nyaka közötti részt. Amikor a bugyijához értem kínzó lassúsággal húztam le. Majd apró puszit nyomtan az érzékeny területére, mire egy aprót nyögött. Hirtelen fordított a helyzetünkön és lovagló ülésbe ült a derekamon. Ezzel akart kínozni, ami sikerült is. Miközben végig csókolgatta a tetoválásaim ezután bele markolt a férfiasságomba, majd elkezdett a bokszeren keresztül simogatni. Minden érintésére felnyögtem. Végre megszabadított a fölösleges ruha darabtól.
Magam alá fordítottam, majd kivettem a fiókból egy óvszert, és felgörgettem. Bele markolt a hajamba és lehúzott magához egy csókra. Csók közben bele hatoltam, mire felnyögött. Vártam egy kicsit, majd elkezdtem mozogni benne. Először lassan, majd fokozatosan gyorsítottam.
 Za...yn  nyögte a nevem ami még jobban beindított.
Nem kellett sok és elment. Pár másodperc múlva követtem őt. Löktem rajta pár levezetőt, majd kihúztam belőle és leszedtem az óvszert, majd kidobtam.
Felvettem a bokszerem, addigra ő felhúzta a pólómat, meg a bugyiját. Befeküdtem az ágyba, majd magam mellé húztam és elkezdtem birizgálni a haját.
 Szeretlek  csókoltam meg érzékien.
 Én jobban  puszilta meg az orrom.

4 megjegyzés: