I. Évad 54. rész 10/25 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Amint beléptünk a házban mindenki ott volt aki számított, nagyon jól esett, hogy fontos vagyok nekik, és ahogy megtudták, hogy jövünk már ide is értek, hiába volt korán.
 Meséljetek mi van?  támadott le Leila.
 Jobban van, de haza zavartak, hogy menjek iskolába  mondtam röhögve.
 Apádra vall.
 Apáról ne is beszéljünk. "Haragszom rád"-ot játszunk  mondtam.
 Miért?  kérdezte Soffy.
 Altatót kevert az italába  mondta Louis.
 Miért?  kérdezte Amy.
 Mert makacs mint az anya  mondta  Leila.
 Igen pontosan ezért  mondtam.
Többiek még beszélgettek és azon gondolkoztam, hogy felhívom apát és telefonon keresztül folytatjuk a vitánkat. Amúgy a viták szinte minden naposak a mi a családunkban. A legkisebb semmin is össze tudtunk veszni.
 Tényleg mit mondtak a hajadra?  kérdezte Leila.
 Rosszabbra számítottam  vontam meg a vállam.  Tényleg Lucifer hol van?
 Bezártam a helyére.
 Ne is emlegesd az állatokat  mondta Louis.
 Az előtt nem volt bajod az állatokkal  motyogta Soffy.
 Csak tudod vannak olyan helyzetek amikor egy pillanat alatt meg lehet utálni őket  elevenítette fel Louis a nem is olyan régi emlékeket.
 Mit csináltak a szerencsétlen állatok, hogy utalod őket?
 Az állatok a hibásak.
 Én már bocsánatot kértem, meg véletlen volt.
 Kétszer egy más után?  kérdezte.
 Igazad van te is vételtelenül csináltad mi?  böktem meg.
 Mondtam, hogy véletlen volt.
 Persze és még el is hiszem  vágtam hozzá a cipőmet.
 Meséljek csak.
Elmondtam nekik. Hogy gabalyodtunk össze. A csókot megint kihagytam, de egy pillanatra Louisra néztem, ő is egy kicsit elvörösödött. Apa, mit értett félre, természetes megpróbáltuk szóról szóra vissza adni neki, több kevesebb sikerrel. Röhögtek a szerencsétlenkedésünkön végig. Mondtam azt is, hogy milyen csellel vettek rá, hogy haza menjek. Louis is mesélt. A fiúk együtt éreztek vele. Ott hagytam őket meg a fájó pontjaikat.
Felmentem és bementem a szobába. Ahogy beléptem Lucifer úgy fordult el a másik irányba. Kinyitottam a ketrecet, de nem jött ki belőle. Rosszabb, mint egy hisztis kis lány. Gyilkos pillantásokat lövellt felém.
 Rendben, pedig hoztam neked valamit  indultam meg kifele.
 Mit?  kérdezte mire oda fordultam hozzá.
 Lent van, de te nem akarsz kijönni, szóval majd meg eszem én  vontam meg a vállam, és mentem tovább.
Amúgy tényleg hoztam neki a kedvenc csemegéjéből, ami nem tudom mi, de én nem eszek belőle.
Nem kellett messze mennem hamarosan a vállamra szállt.
Lent a többiek még tartották a mese estét. Nem inkább éjszakát, mert konkrétan éjfél volt. Kiöntöttem a kaját Lucifernek majd a konyhában hagytam. Öntöttem ki magamnak egy pohár vizet, majd visszamentem a nappaliba. Neki támaszkodtam az ajtófélfának és hallgattam a beszélgetést.
 Ennyi minden történt veletek két nap alatt?  kerekedett ki Grace szeme.
 Igen, de veletek mi volt?  kérdezte Louis.
 Richard leszedte a fejünket mert elmentél. Sőt van ennél rosszabb is  mondta szomorúan Harry.
 Mi?  sétáltam közelebb.
 Menedzserünk rávette Harryt, hogy randizzon Taylorral  mondta Liam.
 Ez elég rossz  húztam el a számat és kortyoltam bele az italomba.
 Várj a legrosszabb, hogy Taylor azt hiszi, hogy szerelmes vagyok belé  motyogta én meg kiköptem az italt.
 TE?  kerekedett ki hatalmasra a szemem.
 Igen  húzta el a száját.
 Ez így nagyon nem jó, akkor nem kell csinálnom semmit?  kérdeztem.
 Nem tudom, én azt mondom, hogy csináld, meg akarom szerezni  jelentette ki határozottan.
 Én azt a bökkenőt elintézem, de mi lesz a másikkal?
 Valaki beavatna minket is?  kérdezte Grace.
 Nem  vágtam rá.
 Megoldom amint megcsináltad, én is  mondta, mire bólintottam egyet.
 Nincs kedvetek elmagyarázni az iménti társalgást?  kíváncsiskodott Louis.
 Nincs – zárta le a témát Harry.
 Térjünk vissza Taylorra, mi lesz vele?  kérdezte Grace.
 Richard azt mondta, hogy ne dobjam, mert jót tesz a hírnevünknek, de rühellem a csajt.
 Egyszer élném, meg, hogy nem a pénz élteti hanem az, hogy mi a jó nektek  morogtam magamba.
Még beszélgettünk úgy hajnali ötig. Mivel mindenki fáradt volt ezért úgy ahogy voltunk a kanapén aludtunk el.

Nem érzem a nyakam. Kell nekem ülve aludni. Kinyitottam a szemem, láttam, hogy még mindenki aludt. Nem kellett sok idő és sorban kezdtek el éledezni.
Mindenkinek fájt valamije. Harry nem érezte a lábát. Louisnak is nyaka fájdult meg. Leilanak meg a seggének volt sok az üléstől. Niallnak a keze zsibbadtak el. Liam a hátát nem érezte. Grace, Soffy Amy meg deréktól lefelé bénultak le. Zayn meg panaszkodott, hogy elfeküdte a haját. Mikor meg hallottam lefejeltem az ülőgarnitúra háttámláját.
Nyöszörögve, de felkeltünk. Paul jött a fiúkért, mert fotózásra kellett menniük. Mi meg maradtunk és betettünk egy filmet és elkezdtük nézni. Majd még egyet, és még egyet ezután besötétedett.
Lányok haza mentek. Mi Leilaval felvánszorogtunk a lépcsőn. Én betotyogtam a fürdőbe, majd onnan az ágyba és már aludtam is, csodálom hogy volt erőm egy zuhanyra.

2 megjegyzés:

  1. Jaj de jó!!:D Utálom taylort!!!!:@@@ Szegény Harryt nagyon sajnálom remélem hamar szét mennek a boszival! Várom a kövit!!!:D

    VálaszTörlés