I. Évad 48. rész 10/21 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

Reggel arra keltem, hogy a nap az arcomba sütött. Forgolódtam, de mindegy volt, bárhogy fordultam, hogy ne süssön a szemembe az a rohadt nap. Még a takarót is a fejemre húztam, de nem ért semmit. Amikor ki akartam mászni az ágyból, egy lábba akadtam, megnéztem, hogy ki a végtag tulajdonosa. Harry a párnáját ölelgette meg csókolgatta. Nem ébresztettem fel az ifjú párt. Óvatosan kimásztam, mivel a lábával lefogott. Szerencsére, nem ébredt fel így tudott tovább romantikázni az új barátnőjével. Mondjuk, egy kicsit sápadt, majd kiteszi a napra. Bebugyoláltam az ifjú párt.
Ahogy kiléptem a szobából láttam, hogy minden ajtó tárva nyitva. Lassan megindultam az első felé.
Soffy terült szét az ágyon, Zayn meg az ágy sarkában kuporgott. Zaffy furcsa egy páros, de így szeretjük őket. Betakartam őket, nem szeretem volna ápoló néniset játszani.
Célba vettem a következő szobát amiben Louis szunyókált. Egy óriás plüss répát használt párnának és egy még nagyobb oroszlánt ölelt magához. Ártatlan kisgyerek, aki 21 éves lesz decemberbe. Oda lopakodtam, és beterítettem egy pokróccal, ami a földön hevert.
 Ne menj, maradj még  mondta miközben kapálózott. Megint beszélt álmában.
 Nyugi Eleanor vissza fog jönni  húztam jobban rá a pokrócot.
 Nem, nem kell  motyogta.  Más kell.
 Nyugi Louis és aludj  nyomtam egy puszit az arcára.
Nem válaszolt, én meg mentem tovább, hogy megnézzem a többi szobát is. A következő szoba Liam és Amy aludtak egymás felé fordulva félig rajtuk volt a takaró. Új párunk van, majd reggel mondtunk nekik egy tósztot. Éljen Limy! Normálisan betakartam őket. Nem akartam nagyon megzavarni a rózsaszín ködös álmaikat.
Következő szobában barna hajó rózsaszínke szunyókált, félig az ágyon félig a földön. Harry milyen lovagias volt fel ajánlotta a szobáját, hogy Gracenak nem kelljen a kanapén aludni, sőt még pólót is adott neki. Vajon mennyire volt részeg, hogy eltévesztette a szobát és hozzám jött be. Óvatosan visszatettem az ágyra, majd elrejtettem egy paplan alá.
Az utolsó szobában a legöregebb párunkat találtam meg. Leila Niallt párnának használja. Leill párosban nagy az összhang. Olyan mintha házasok lennének már.
Mindenki élt, mindenki aludt én meg éhen haltam. Meg is támadtam a konyhát. Csináltam magamnak egy kakaót majd a kíséretében leültem Tvt nézni.
Az értelmetlenebbnél értelmetlenebb műsort Limy párosunk zavarta, meg, ahogy kézen fogva sétáltak le a lépcsőn. Gonosz vagyok, főleg reggel. 
Leértek a lépcsőn én mögéjük mentem és a kezemet a vállaikra tettem.
 Sziasztok!  köszöntem nekik lelkesen.
Amy annyira meg ijedt, hogy ugrott egyet. Liam meg a fejét kapkodta.
 Na meséljetek, mit történt az után, hogy lefeküdtem?  álltam eléjük az italommal.
 Sok minden  vonta meg a vállát Liam.
 Azt látom, de tömörebben.
 Összejöttünk  csókolta meg Liam Amyt.
Reggeli kedvességem határtalan  Tolerálni a szingliket.
Liam a szemét forgatta majd felment. Míg vártam, hogy Amy gondolatban itt legyen addig szürcsöltem az italom.
 Kellene neked is egy barát. Mondjuk Harry? – mondta mire visszaköptem az italom és elkezdtem fulladozni.
 Most ti együtt vagytok, és azért fulladozol, vagy más van a dologba.
 Más van. Ő mást szeret nekem meg Harry csak egy barát, nem több, csak barát  hangsúlyoztam ki a "barát" szót.  De veletek mi van?  tértem a lényegre.
 Bulin összefutottunk, nem ismertük fel egymást. Majd elkezdtünk beszélgetni. Tök jól elvoltunk, végül mivel mennem kellett ezért megadtam neki a számom, hogy tudjuk tartani a kapcsolatot. Mikor ide értem a házhoz ő nyitott ajtót és amikor meglátta ki vagyok elmosolyodott, megcsókolt. Mikor mindenki ment aludt, megkérdezte, hogy megpróbáljuk-e? Igen mondtam, majd felmentünk a szobájába. Nem történt semmi, mielőtt rosszra gondolsz. Soha nem hittem, hogy találkozok vele, nem hogy még én leszek a barátnője.
 Szép a szerelem, de nem nekem való  ráztam meg a fejem.
Miközben mesélt a konyhában jutottunk ki. Csináltam egy másik italt, mivel az előzött már meg ittam. Mikor kész lettem leültem és hallgattam Amy ábrándozását arról, hogy milyen szerencséje van.
 Van valakinek fájdalomcsillapítója?  jött be Louis felöltözve az oroszlánjával.
 Konyha asztalra tettem ki  mutattam abba az irányba.
Nem kellett le tennem a kezem, mert folyamatosan szállingóztak az emberek.  Arra  mutattam. Már kezdett zsibbadni a kezem.
Mindenki ott volt Liam kivételével, aki fütyülve jött le a lépcsőn, már felöltözve.
 Vele meg mi lett?  bökött Harry a dalos pacsirta felé.
 Rám ne nézz én aludtam  tettem fel a kezem, majd folytattam az ivászatot.
 Mi lett veled barátom?  tette a kezét Louis a vállára.
 Szerelmes  vontam meg a vállam.
 Ki a szerencsétlen áldozat?  kérdezte nevetve Harry.
 Kabd be!  mutatta fel Amy a középső ujját.
 Nehéz lesz ezt befűzni Liam  veregette vállba Harry.
 Mi az, hogy ezt, van normális nevem is!  kelt ki magából Amy.
 Nem tudod lefektetni egy hét alatt, fogadjunk?  mondta Harry.
 Mit ittál este, hogy ennyire hülye vagy?
 Fogadjunk, hogy ő az egyetlen szűz a társaságunkba.
 Én szűz vagyok  mondta Leila mire kiköptem az italt.
 Csak csillagjegyben  puszilta meg Niall.
 Tudod Harry…  kezdett bele a monológjába Amy.
 Tudom, hogy így hívnak.
 Fáj ez neked?
– Nekem nem, de Liamnak igen.
 Mi bajod a szüzekkel?  tettem fel a kérdést.
 Makacsok  mondta ki egyszerűen.
 Nem is vagyok makacs.
 Höö, ne-e?  mondta valaki, de túl halkan így nem tudtam beazonosítani.
 Alapjában vagyok makacs nem másért  makacsoltam meg magam.
 Te még szűz vagy?  elkerekedett Harry szeme, majd perverz vigyorra húzta a száját.
 Nem mérleg, de amúgy igen  mondtam mire mindenki egyszerre csapta magát fejbe.
 És még én vagyok a szőke  morogta Soffy.
 Én csillagjegyről beszélek  vontam meg a vállam.
 Most inkább fogd be  mondta Soffy.
Csendben maradtam. Liam vállalta, hogy csinál reggelit, én nem kértem, mert így is minimum négy bögre kakaót megittam. Rosszul leszek a végén tőle. Mikor már láttam a pohár alját. Felmentem, hogy felhúzzam a ruhám, majd indultam haza. A cipzárral megint bajlódtam.
Hallottam, hogy nyílik az ajtó. Nem láttam, hogy ki jött be rajta mert háttal álltam. Segített felhúzni a cipzárt. Az érintéséről azonnal felismertem.
 Köszönöm  furdaltam szembe vele.
 Szívesen, már mész is?  nézett bele a szemembe.
 Igen.
 Gyere, haza viszlek.
 Köszi  mentem utána.
 Sziasztok  köszöntem be a konyhába.
 Már mész is?  kérdezte Leila.
 Igen.
 Még nem is tudod a nagy hírt.
 Ha elmondod, akkor tudom  mondtam logikusan.
 Niall felajánlotta, hogy költözünk össze  mondta miközben arrébb húzott.
 De még nem válaszoltál, mert előbb velem akartad megbeszélni.
 Pontosan, mit gondolsz róla?
 Nyugodt éjszakáim lesznek  gondolkoztam hangosan.
 Ezt igennek veszem.
 Vegyed annak, főleg, hogy annak szántam.
 Zoe jössz?  kiabált Louis.
 Persze, akkor majd jössz. Szia!  intettem és már mentem is.
Cipőmet a kezembe fogtam és az autó felé mentem. Louis kinyitotta nekem az ajtót. Becsukta utánam, majd átszaladt a vezető felőli oldalra, bepattant és már indította is a kocsit. Egész út alatt meg sem szólalt  idegesen dobolt a kormányon.
 Louis néma gyereknek anya sem érti a szavát  mondtam amikor megállt az autót.
 Te voltál bent reggel?  fordult felém.
 Igen, miért?
 Mindegy, lényegtelen.
 Akkor nem emésztenéd magad miatta.
 Mi van közted és Harry között?
 Semmi több mint barátság, és ő is jól tudja, mert neki másik csaj tetszik. Miért – néztem bele a kék íriszébe.
 Csak kérdem, mert manapság Harryvel nem beszélek már annyit.
 Értem, de megyek, szia  nyitottam ki a kocsi ajtót.
 Szia  köszönt el tőlem.
Kinyitottam a bejárati ajtót, majd hátra néztem és figyeltem ahogy a kocsi elhajt. Bementem a házba és neki dőltem az ajtónak. Nem hiszel, hogy a legnagyobb félelmem valóra válik. Hogy gyenge és sebezhető leszek.
Ki kellett valahogy vernem Louis a fejemből, vagy bele örülök. Egy forró fürdő majd segít.
Miközben célba vettem a fürdött Nejivel találkoztam akivel lepacsiztam. Hiányozni fog ez a kis ördög fajzat. A másik amelyik a Leila szobájába tekergett az nem. Meg persze Leila is hiányozni fog. De olyan jól meg vannak Nialllal, hogy az leírhatatlan. Mintha már lassan 15 éve ismernék egymást. Vagy minimum 5 éve házasok.
Felmentem és vettem egy forró fürdőt. A tervem miszerint majd nem gondolok Louisra közben. Nem hogy nem jött be hanem rosszabb lett mert folyamatosan körülötte forogtak a gondolataim. A fürdőzésemet az zavarta meg, hogy valaki elkezdett dörömbölni az ajtón. Azt hittem, hogy Leila ért haza. Felcsavartam magamra egy törölközött. Kinyitottam az ajtót és szembe találtam magam Louissal.
 Mit szeretnél Tommo?  kérdeztem miközben neki dőltem az ajtó félfának. Jobb ha megtámasztom magam nem bízok a lábaimba.
 Leila mondta, hogy szóljak neked  mondta majd utána egy nagyot nyelt.
 Jó ha nem haragszol. TAKARODJ KI A SZOBÁBÓL!  mondtam kedvesen az elejét, majd a végét kiabálva.
Kiment a szobából, miközben röhögött. Felvettem valami egyszerű ruhát, ami a bézs színű volt, minden egyes darabja. A hajam felkötöttem és megindultam Leila szobájába ami három lépésre volt a sajátomtól. Ő az ágyon ült és a plafont bámulta.
 Biztos, hogy elmehetek?  fordult felém.
 Igen, nem vagyok már gyerek. Mikor mész?  ültem le mellé.
 Még nem tudom, valamikor előbb mindenféleképpen akartam veled beszélni  sóhajtott.
 Min gondolkozó?  támaszkodtam neki az ajtó félfának.
 Hogy jól döntöttem-e? Nem túl korai, hogy ha össze költözünk, akkor kiderül minden apró hibánk. Lehet, hogy nem fogja majd lehajtani a WC ülőkét nem teszi vissza a fogkrémre a kupakot. Az alsógatyái szanaszét lesznek. Akár még a csillárról is lógnak. Meg még ki tudja?
 Ugye tudod, hogy ez hülyeség?  ültem le mellé.
 Talán, de te mit fogsz csinálni egyedül.
 Azt amit idáig. Alszok. Vissza térve rátok. Undorítóan jól kijöttök egymással, nem fogtok ilyen apró dolgok miatt szakítani  mondtam ki amit gondoltam.
Nem reagált semmit csak elnevetett magát. Még beszélgetünk egy kicsit, majd mind a ketten álomra hajtottunk a fejünk. Nem tudtam azonnal elaludni a rengetek kavargó gondolattól a fejembe, a legtöbben Louis szerepelt. Jó pár óra forgolódás után csak sikerült. 

2 megjegyzés: