I. Évad 44. rész 10/11 L

.:: Zoe szemszöge ::.

Jelmezem a hetem egy szóval. Semmit nem történt és hülye vagyok a matekhoz. Pénteken megbeszéltük, hogy fiúk és a lányok át jönnek hozzánk másnap.
Mivel szombat van ez a nap egyenlő, hogy Castle.
Volt még bőségesem időm, hogy megcsináljam a popcornt. Két tállal jöttem ki. Levágtam magam a Tv elé és figyeltem a reklámot, hogy még véletlenül sem maradjak le semmiről. Minden másodperc számít.
 Mit nézünk?  ült le mellém Niall.
 Shh, mindjárt kezdődik.
 Milyen nap van?  kérdezte Leila.
 Szombat, de miért kérded?  ült le mellém Louis.
 Mert hamarosan kezdődik az ingyen cirkusz  dörzsölte a kezét.
Igen ő már látta, hogy mit történik, velem a mikor sorozatot nézek.
Nem volt időm válaszolni, mert kezdődött a következő rész.
Ilyenkor olyan vagyok mint egy süket néma, aki ha valaki megszólal ott helyben megöli.

.:: Leila szemszög ::.

Ez lején elviselhetetlen volt a sorozat függősége. Volt olyan hogy harmincszor hívtam, de nem vette fel, mert még nincs meg a gyilkos. Hiába beszéltünk, hozzá válaszkép motyog valamit, vagy a rosszabbik esetben meg sem szólalt, esetleg valamit hozzánk vágott.
Most már én is vártam a következő részt, mert rengeteget tudtam rajta röhögni, ahogy a Tvt szidta meg dobálja kajával a gyilkost. Ingyen kabaré, most sem volt másképp. Oda súgtam a fiúknak, hogy halkan csináljanak pattogatott kukoricát, mert az jó lesz, két okból először is nekik ez még új másodszor meg éved záró és ott szokott a legjobban kiakadni. Értetlenül néztek rám. Eltátogtam nekik, hogy ha megszólalnak végük.
 Mit mondasz nem értem?  kérdezte Harry és a következő pillanatban egy párna repült a képének.
 Én szóltam  mondtam és reflexszerűen hajoltam el a párnától. Volt pár év tapasztalatom.
 Mit fogunk csinálni?  kérdezte Liam és megkapta a büntetését, amiért megszólalt.
 Csináljatok popcornt és majd meglátjátok  bújtam el a párna elől.
Egy aprót bólintottak, majd mind az öten kimentek. A lányok leültek a kanapára és figyelték, ahogy Zoe tömi magába a popcornt.
 Mindig ilyen?  suttogva kérdezte Amy.
 Nem most sokkal rosszabb, mert évad zéró rész van  suttogtam a fülébe.
Szerencsénkre nem hallotta meg, hogy beszélgetünk. Visszaértek a fiúk három nagy tál kukoricával. Szétosztották és mindenki leült és figyelte a Tvt. Én Zoet néztem, hisz ő adta a műsort.
 Hát, Hát  mutogatott a kezével a reklámra.  Mit képzel magáról, pont akkor amikor, megtudom, hogy csalja az asszonyt vagy nem, ez felháborító  dobott egy marok kukoricát a TVnek.
Mindenkinek kikerekedett a szeme és a káromkodó Zoet nézte, én meg csak röhögtem a fejeken vagy éppen Zoe beszólásán. Nem minden napi látvány, hogy valaki vitatkozik a meteorológussal.
 Nem érdekelnek, a felhők az érdekel ki ölte meg az áldozatot  Mindegy hány fok lesz holnap úgy is bent leszek  sürgette a kezével a Tvt.
Mindenki röhögött, Zoe meg vérben forgó szemekkel dobált minket párnával, mert kezdődik a nyomozás.
 Nem az a gyilkos, hanem az asszony  magyarázta Zoe és közben kukoricával dobálta aki szerinte a gyilkos.
Mondjuk mindig eltalálta, mert annyi krimit nézett, hogy már nagy a tapasztalata volt benne. Csodáltam is hogy nem rendőr akart lenni, mert mindig is vonzotta a vér meg a gyilkolosdí. Még gyilkosnak is elmehetne, mert nagyon jól tud dolgokat titkolni.
 Igazam lett igazam lett  ugrott fel és az ölében lévő kukorica a földre esett.
 Miben?  kérdeztem mert elgondolkoztam.
 Tu-tu-tu-tudtam. Mo-mo-mo-mondtam  ismételgette miközben még mindig mutogatott.
 Mi volt benne?  fordultam az én szerelmem felé.
 A koma lefektette a rendőrnőt  tömte magába a popcornt. – Lefektette  ugrándozott.
 Ilyenkor jól van?  kérdezte Grace.
 Kell pár perc és újra önmagam lesz. De ha nem akarsz várni tudom, hogy kell vissza hozni, de nem tudom meg mered-e tenni?  kérdeztem tőle.
 Bármit csak na kelljen ezt hallgatnom.
Oda hajoltam hozzá és a fülébe suttogtam mit kell csinálnia ha leakarja állítani meg mik a következményei. Nyelt egyet de bele ment.
Kiment a konyhába és egy vödör hideg vízzel tért vissza. Mindenki felé kapta a fejét kivétel Zoe ő azzal volt elfoglalva, hogy ismételgesse magát. Mikor a fején landolt a víz vett egy mély levegőt és az elkövetője felé fordult.
 Halott vagy. - rázta ki a hajából a vizet ezzel is időt adva Grace-nek, hogy fusson.
Szerencsére időben kapcsolt és megindult amilyen gyorsan csak a kicsi lábai bírták. Zoe nyugodtam felkötötte a haját és kiment a konyhába  mikor vissza jött egy serpenyő volt nála. Azzal a kezében indult meg a menekülő Grace után. Mi csak röhögtünk rajta.
Kimentünk és figyeltük ahogy Zoe kergeti Gracet és közben kiabált:
 Véget, imádkozz, hogy eltévesszem!  mondta majd eldobta a serpenyőt. Grace-nek hatalmas szerencséje volt mert mellé ment, de nem sokkal, súrolta a fejét.
 Nem kellene megállítani?  kérdezte Soffy.
 De majd Grace amikor kanyarodik be akkor fiúk lefogják  mondtam a tervet.
 Rendben  mondta magabiztosan Zayn.
 Elbírtok vele?  kérdezte Amy.
 Igen  húzta ki magát Niall.
 Nem  vágtam rá.
 Jön! – kiállott Soffy majd arrébb ugrott.
Fiúk alig bírtak lefogni a Zoet. Öt fiú kontra egy lány aki gyilkolni tudna a szemével. Pár percig bírtak lefogni majd meglógott mielőtt elment fej be vágta őket a fegyverével.
Grace közben a szobámba zárkózott be, ezt onnan tudom, hogy Zoe ott dörömböl és kiabálta, hogy nyissa ki.
 Ez fájt  fogta a fejét mind az öt jó madár.
 Én mondtam, hogy nem birtok vele  nevettem rajtok.
Oda mentem Niallhoz és adtam egy puszit a fejére ahol a serpenyő koppant.
Tartalmasan telt az este Zoe megunta, de amikor látta, hogy Grace kiakart jönni felé dobott valamit.
Végül kiengedte, de előtte képen törölte egy párnával. Mindenki megnyugodott, és előkerültek a piák.
Zoe mint ha démont látna akkorára tágultak ki a szemei.
 Kérsz?  nyújtottam fel az üveget.
 Nem  rázta a fejét közben hátrált.
 Beteg vagy?  tettem a kezem a homlokára.
 Nem, csak a múltkorit még nem hevertem ki  ült le egy pohár kóla kíséretében.
 A legnagyobb piás nem iszik, milyen világban élünk  húztam meg az üvegem.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!!! Zoe egy őrült csaj!! Erre csak most jöttem rá.xd Várom már a szerdát!!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Zoe-nak rengeteg örült szókása, megszólalása van, de ettól vicces a story

      Törlés