I. Évad 47. rész 10/21 L

.:: Zoe Szemszöge ::.

 Foglaljuk össze a bajainkat. Beleestél a barátnőmbe, én meg a legjobb barátodba  mondtam röviden és tömören. 
 Igen bele estem azokba a rózsaszín fürtökbe, amik most már barnák  mondta nagy sóhajjal.
 Nekem meg a répa imádó csavarta el a fejem.
 Szerencsétlenek vagyunk mind a ketten.
 Nem én sokkal, össze hoztam a volt barátnőjével  mutattam rájuk.
 Igen, tényleg szerencsétlenebb vagy.
 Ezt már tudom. Jössz táncolni?  tettem fel a kérdést amelyet már a buliba érkezésemkor megakartam kérdezni.
 Igen.
 Mennyire tudsz táncolni?  kérdeztem tőle már a táncparkett közepén.
 Nem vagyok verseny táncos.
Felajánlotta a kezét amit elfogadtam. Már nagyon rég táncoltam és magamnak is nehéz bevallani, de hiányzott. Az az adrenalin ami a vérembe volt ilyenkor felpörgetett. Harry is csodálkozott a mozdulataimon. Pedig nem csináltam semmi különöset.
 Harry nem láttad Zoet?  jött oda Soffy és Zayn.
 Igen, miért?  rázta meg a fejét.
 Mert én sehol sem találom. Ha látod, szólj nem tudjuk elérni telefonom aggódok érte.
 Persze, Soffy de élvezd a bulit, szerintem tuti itt van csak jól rejtőzködik  mosolygott.
 Remélem igazad van, hányra is beszéltük meg találkát?  kérdezte Zayn.
 Éjfél  válaszoltam, mire oda kapták a fejüket.
 Rendben, remélem addigra meglesz.
 Nyugi élvezd a bulit  tette szét a kezét Harry.
 Nehéz ha valaki hiányzik  mondta Soffy.
 Amint látom Harry te élvezed.
 Milyen ruhában jött a ti elveszett emberkétek?  kérdeztem egy kicsit elváltoztatott hangom.
 Sötét kék, olyan várású, mint az a narancs  mutatott Soffy Leilara.
 Mélyvörös csíkok voltak a hajában? Mert ha igen akkor őt a bárpultnál láttam nem olyan rég – válaszoltam. 
 Igen. Meg is nézem hátha ott van  ment el Soffy és húzta magával Zaynt.
Előkerestem a telefonom és bepötyögtem Soffy számát. Első kicsöngésre felvette.
 Hol a picsába vagy minden felkutatunk utánad.
 A bulin, láttalak titeket.
 Mi miért nem láttunk?
 Nem tudom nem figyeltettek, de leteszlek, mert a partneremet nem akarom megvárakoztatni.
 Jó ne feled élfélre, legyél a fiúknál.
 Nyugi nem feledem. Szia  tettem le a telefont.
Megnéztem menni az idő és kikerekedett a szemem.
 Mi a baj?  nézett Harry rám.
 Fél óra és éjfél.
 Akkor menjünk  fogta meg a kezem és kiverekedtünk a tömegen.
Harry leintett egy taxit bediktálta a címet és már száguldottunk is. Amint megérkeztünk én már szálltam is ki. Mire beértem már cipő nem volt rajtam. Be dobtam a cipős szekrénybe, mire fel értem a lépcsőn a maszkot meg a hajam is szét szedtem. Levettem a ruhám felakasztottam. Vissza vettem a másikat, mivel nem értem el a cipzárt ezért nem szenvedtem vele hanem lementem úgy, hogy nem volt felhúzva. Cipőmet a kezembe kaptam a maszkot meg felhúztam a homlokomra.
 Felhúzod?  álltam háttal Harrynek.
 Persze.
Kirázott a hideg és liba bőrös lettem amikor a hideg ujjaival hozzá ért a rohanástól felhevült bőrömhöz. Amint felhúzta megnéztem mennyi az idő. Még van 15 percünk oda érni. Mivel a nagy rohangálásba megszomjaztam. Töltöttem magamnak egy pohár vizet, Harrynek meg felkínáltam a sütit.
 Ez isteni  nyalta le tejszín habot a szájról.
 Köszönöm, de jobb ha indulunk, mert soha nem érünk oda.
 Csak még egyet  tömte be a szájába.
Végre megindultunk. Mivel volt 5 percünk oda érni és a fúik 7 percre laktak tőlünk gyalog, ezért nem fogtunk taxit.
 Szerinted van esélyem Gracenél?  kérdezte hirtelen.
 Amint nem lesz barátja mond el mit érzel  veregettem meg a vállát.
 Köszi, neked meg sok szerencsét Louishoz.
 Ugyan, én szerencsétlen vagyok a szerelemhez, ezt már rég beláttam.
 Üdvözöllek a klubba  nyújtotta a kezét, amit én nevetve ráztam meg.
Röhögve érkeztünk meg. Az ajtónak kellett támaszkodnom, vagy különbem elestem volna. Harry már a földön volt a sok nevetéstől. Nem tudom min kezdtünk el nevetni. Egyszerűen csak jött.
Komoly arcot erőltetem magamra, majd rá néztem Harryre és megint ki tört belőlem a nevetés. Túl sokat ittunk a bulin vagy azon nevetünk, hogy szerencsétlenek vagyunk a szerelemhez.
Nem tudtam mióta röhöghetek az ajtónak dőlve, de már kezdett elfogyni a levegőm. Kezemmel ütögettem az ajtót. A hátam neki támasztottam, hátha abba tudom hagyni, de nem ment, mert megint meg láttam Harryt.
Nem láttam sokáig, mert bedőltem a házba. Amikor földet értem tovább röhögtem.
 Mi olyan vicces?  hajolt fölém Louis.
 Szerencsétlen vagyok  röhögtem tovább.
Louis kiment és besegítette Harryt majd engem is a földről. Betessékelt minket a kanapéra. Mikor Harryvel találkozott a tekintetünk egyszerre nevetünk el magunkat.
 Ezeknek meg mi a baja?  jött be Zayn.
 Nem tudom így találtam rájuk  vonta meg a vállát Louis majd elkezdett nevetni, szerintem rajtunk.
Amikor meghallottam, hogy röhögött még jobban fulladoztam.
Vettem egy mély levegőt, fel álltam a földről, leporoltam magam és úgy tettem mint ha mi sem történt volna. Belül még minidig röhögtem, de tüdőm levegőt akart így abba kellett hagynom a nevetést.
Mire megnyugodtam mindenki ott volt.
 Drága Zoe, hol a francba voltál?  kérdezte Grace.
 Köszi jó volt a buli  válaszoltam a fel nem tett kérdésre.
 Nem hiszem, hogy a bulin voltál nem látott senki  támadott le Soffy.
 De látta az a csaj, aki Harryvel táncolt  szólalt meg Zayn.
 Na látjátok nem tűntem el, csak ti nem vettettek észre.
 Én is láttam, sőt beszéltem vele  hagyta abba Harry a röhögést.
 Furcsa vagy nekem te lány  nézett szúrósan Grace.
 Jól tudok rejtőzködni.
 Nem hiszek neked, tuti nem voltál ott a bulin  mondta Leila.
 Ott voltam vagy különben honnan tudnám, hogy Amy és Liam egész végig beszélgettek, meg rengeteget röhögtek. Harry táncolt egy vörös ruhás csajjal. Soffy Zaynt vonszolta maga után, közben engem keresett. Grace meg egy idegennel táncolt. Niall meg alig találta meg Leilat. Hogy El egy fekete testhez simuló ruhát viselt, tényleg amúgy hol van? Igazatok van nem voltam ott a bulin.
 Haza ment, mert holnap utazik New Yorkba  válaszolt Louis.
 Hogy nem láttunk a bulin?  kérdezte Liam.
 Köszi. De végre abba lehetne hagyni a faggatásomat?  kérdeztem.
 Jó, akkor, ha végre mindenki itt van. Várjunk egyáltalán minek jöttünk ide?  kérdezte Amy.
 Nem tudom  vonta meg a vállát Louis.
 Ha már itt vagyunk akkor ki kér?  emelte fel az üvegét Grace.
 Kihagyom  mondtam, Leilaval egyszerre.
Mindenki egy emberként fordult felém. Komolyan nem hiszik, hogy megváltoztam, lehet hogy én sem hiszem ezt magamról, de azért ők adhattak volna egy kis támogatást.
 Fárad vagyok, meg már ittam, inkább lefekszek  mondtam az igazat erre Soffy oda jött és a kezét a homlokomra tette.  Nem vagyok beteg, csak nem akarok másnapos lenni  ismét a valóságot mondtam nekik.
 Hát jó  nézett furán Amy.
 Jó éjt nekem  mondtam, mire megindultam a vendég szoba felé. Harry követett. Fel sem tűnt a a többieknek, hogy Leila is nemet mondott. Ő soha nem mond nemet a piára. Valami volt. De mi?
 Ügyesen kivágtad magad  dicsért meg.
 Köszi, kérhetek egy pólót?  fordultam felé.
 Persze  bement a szobájába és egy Ramoneses pólóval tért vissza.
 Köszi, jó ivászatot.
 Szívesen neked meg szép álmokat.
 Köszi  mondtam és már el is ment.
Lezuhanyoztam, felvettem a fehérneműmet meg Harry pólóját. Befészkeltem magam az ágyba. Mi lehet Leilaval? Nem rá vallt, hogy kihagyja a piát. Mondjuk rám se, de én nem akarok még egy olyan élményt mint múltkor. Kavargó gondolatokkal a fejembe nyomott el az álom.

2 megjegyzés:

  1. áááááááh imááádom a blogoood!!! :DDD Siess kövivel és addig nézz be ide! ;) http://furcsaa.blogspot.hu/2013/05/1-dij.html <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a díjat:D Kövi rész már kész van:)

      Törlés