III. Évad 38. rész 07/10 L

.:: Leila Szemszöge ::.

Nagyon jó volt ez a négy nap felelősségek nélkül. Megint olyan volt mintha az első randinkat éltünk volna újra. Nem kellett azon aggódnunk, mi lesz a mi kis szőke hercegünkkel. Mennyivel jobb úgy egymásnak esnünk, hogy nem kellett attól félnünk, mit kell mondanunk ha ránk nyit. Ki is használtuk ez a négy napot. Talán összesen tizenkét órát lehetünk ruhába. Ebből meg nyolc volt az út.
– Mikor fogunk legközelebb ilyen vad estéket csapni? – állította meg a kocsit Zoe háza előtt.
– Előbb keresünk valakit aki figyelni fog Leora és benne vagyok.
– Szerinted Zoe elvállalja újra?
– Erre szerintem senki nem tudja választ. De Amy meg Liam is itthon van, bár nem tudom rájuk tudnánk-e beszélni, hogy vigyázzanak Leora. Addig biztos, hogy elvállalják míg meg nem születik a gyerekük.
– Szerintem lányuk lesz.
– Tuti nem, fiú.
– Húsz fontot rá, hogy igazam lesz.
– Benne vagyok – ráztam meg a kezem.
Kiszálltunk a kocsiból, nem vesztegettük az időnket arra, hogy kopogjunk, elvégre itt laktam pár napig, és csak nem fognak pucéran a kanapén fetrengeni, tudják mikor érkezünk meg.
– Megjöttem – csaptam be az ajtót.
– ANYA – rohant felém Leo, majd teljes erejével lefejelte a combomat. Lehet, hogy be fog lilulni. 
– Gyere ide apróság – vette fel Niall és a derekára ültette.
– Nem akarod elvinni a másikat is? – jött oda Louis.
– Milyen másikat.
– Azt a sátánt ott. Megosztott egy képet ahogy alszok. Elvette a telefonom, mert ezt meg akarta osztani azokkal akik annyira oda vannak értem. Hiába vettük ez minden kütyüjét, de még is sikerült megosztani egy képet. Most meg lehet kimagyarázni, hogy mit is keres itt egy kölyök. Ha valaki megtudja hogy a szomszéda vagyok, akkor semmi esélyem a nyugodt életre. Ezért akartam azt az egy év szünet, hogy végre kicsit élvezzem az életet. Zoeval összeakartam házasodni, de ha megtudják, akkor semmi esély. 
– Nem lehet ilyen rossz.
– Akkor vidd el magaddal, nézzük meg mit fog kezdeni veled. Niall a kedvence a bandából. Harryt konkrétan megkötözték a barátnőjével. Szerencsétlen úgy kellett kiszabadítani. Naivak voltunk és azt hitük, hogy csak beszélgetnek. Lehetetlen volt őket elviselni. Rájuk zártuk az ajtót.
– Nézd a jó oldalát már csak három napit kell vele kibírni, utána foglalkozhatsz a saját dolgoddal – próbáltam bele egy kis lelket önteni.
– Bele fogok őszülni.
– Van festék, nem kell ez miatt aggódnod, de magadra hagylak. Zoe hol van?
– Fent fürdik, szóljak neki?
– Nem kell majd felmegyek. 
– Rendben, addig össze pakolom Leo cuccait.
Felfutottam a lépcsőn, és egy kopogás után benyitottam a szoba ajtaján. 
– Bemegyek – nyitottam be az ajtón és utána be is húztam magam után.
– Tudod megvárhattál volna amíg végzek – nézett rám a kádból.
– Persze nem akarok tábort verni az ajtód előtt. Te meg a végzek. Louis még nem unta meg, hogy lehetetlen téged kiimádkozni a kádból.
– Beszokott mellém ülni, szóval ezzel ő is jól járt, bár olyankor vége annak, hogy csak itt fekszek és áztatom magam.
– Kösz, de kímélj meg a részletektől.
– Nem is akartam elmondani, bár ha nagyon érdekel bele vezetlek a piszkos hálószobai részletekbe, vagy is fürdőszobaiba.
– Nem érdekel, csak gondoltam szólok megmentelek egy gyerektől. 
– Leo-val nem volt semmi baj, a másikkal sokkal rosszabb. Ha azt nem nézzük, hogy mániája telefonokat ellopni, mert játszani akar.
– Remélem nem engedted neki.
– Hogy legyek én a kedves keresztanya, ha megtiltom neki, de ne félj anyuka egy óránál többet nem játszott.
– Most meg nevelhetem ki belőle.
– Volt elég bajom, alig tudtam kirúgni Barbi barátnőjét. 
– Hallottam hírét. Mit fogsz csinálni, majd a saját gyerekeiddel?
– Nekem ilyen pokol fajzatok nem kellenek. 
– Louis tud róla?
– Adtam már párszor a tudtára, de meg van győződve róla, hogy meg tudja változtatni a véleményem. Amúgy meg ha annyira gyereket akar, majd oda adom neki ő nevelgesse.
– Megnézlek én amikor lesz gyereked.
– Nem hogy örülnél hogy én mindig rá fogok érni vigyázni a kölyökre ha egy kicsit kettesbe akartok lenne.
– Ne bonyolódjunk bele a részletekbe, de köszönöm, hogy vigyáztál rá, ha tudom hogy neked kell sátánra is vigyáznod nem varrom a nyakadba.
– Louis a hibás, ha ő nem hat a lelkiismeretemre akkor nem vállaltam volna el.
– Gondolom ez miatt már össze is vesztetek.
– Nem is egyszer.
– További szép napot, viszem el a kölyköt meg a macskát.
– Szia.
A lépcsőn tartottam lefelé, mikor Neji jött felém nyávogva. Felkaptam a kezembe, mire azonnal
dorombolni kezdett. Felmászott a nyakamba, a farka meg az orromat piszkálta, mire tüsszentettem egyet. Karmai megkapaszkodott a ruháimba, így nem esett le. Niall lent várt Leo cuccaival és Leoval a nyakába. Betettük a cuccokat a kocsiba, levakartam Barbit Niallról és végre eltudtunk indulni haza. Jó volt ezt a négy nap kettesbe, de hiányzott az én kicsi fiam, meg persze az egyetlen macskám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése