II. Évad 99. rész 06/09 L

.:: Amy Szemszöge ::.

– Van egy tökéletes ötletem – mondta Liam, ezzel megtörve az olyan kellemes csendet.
– Mi az? – fordultunk felé egy emberként.
– Menjünk el a szórakozni.
– Hova mennénk? – kérdezte Harry.
– Funky Budhha.
– Tőlem mehetünk – mondta Niall.
– Én is benne vagyok – értett vele egyet Perrie.
– Én megyek az asszony után – mondta mosolyogva Zayn.
– Nem maradok itthon egyedül, meg amúgy is régen voltam csajjal – mondta Harry, mire megforgattam a szemem.
– Amy? – ölelte át a vállam Liam.
– Megyek – adtam az arcára egy puszit.
– Akkor indultatunk is – kelt fel.
– Így? – nézett végig magán Harry.
– Nem, vegyél fel egy pólót – mondta Perrie.
Perrie meg Zayn el ment a közös házukhoz és mondták, hogy majd a buliba találkozunk. Többiek is szét széledtek, hogy fel vegyenek valami normálisabb ruhát. Én is bezárkóztam a fürdőbe.
– Amy nyisd ki. - dörömbölt Liam.
– Tudsz várni?
– Nem, nyisd ki, lécci – verte a fejét az ajtóba.
Elzártam a vizet, majd magamra csavartam egy törölközőt és kinyitottam ajtót. Adott a fejemre egy puszit, majd ledobálta a ruháit és beállt a zuhany alá. Megszárítottam a hajam, majd megmostam a fogam. Mire mindennel kész lettem addigra Liam is ki jött a zuhany alól.
Magára hagytam, majd elmentem felöltözni. Egy kényelmes egybe ruhát vettem fel ami a combom közepéig ért. Tettem fel egy kis sminket.
– Kész vagy?  kérdezte Liam.
– Igen.
– Akkor induljunk – fogta meg a kezem.
Hívtunk egy taxit. Liam lediktálta a címet, majd neki dőltem, és figyeltem a vak sötét London ami felett hatalmas felhők voltak. Amik villámokat szórtak.
– Biztos, hogy menni akarunk? – kérdeztem miközben az égre mutattam.
– Beszélek a többiekkel – mondta miközben elővette a telefonját.
Pötyögött a telefonjával, majd felnézett rám.
– Vissza vinne minket? – kérdezte, mire a taxis bólintott, majd az első helyen megfordult.
Liam kifizette, majd megfogta a kezem és bevezetett a házhoz. Levettük a cipőnket, majd vissza mentünk a szobánkba. Levettem a ruhámat, majd befeküdtem az ágyba.
– Csak aludni akarsz? – mászott oda hozzám és végig csókolta a nyakam.
– Igen.
– Ne akarj – csókolt meg.
– Nem akarok – túrtam bele a hajába.

6 megjegyzés:

  1. " - Csak aludni akarsz? - mászott oda hozzám és végig csókolta a nyakam.
    - Igen.
    - Ne akarj. - csókolt meg.
    - Nem akarok. - túrtam bele a hajába."
    A perverzségek határtalanok ebbe a blogba, de amúgy ettől függetlenül nagyon tetszett ez a rész.:)) Az egyetlen kapcsolat így a végére ami csak erősödött az Amy és Liam kapcsolat hisz már Leila és Niall kapcsolat már nem éppen tökéletes hisz jaaj.:( És akkor Harry és Gracie is a lefolyóba.:/ Zoffy is eltűnt.:( És az a két hülye is mármint Zoe meg Louis akik makacsok és nem veszik észre a dolgokat.:P
    Eltudod hinni, hogy a következő rész lesz a 2.évad utolsó része? Mert én nem tudom elhinni hisz annyi minden történt a 2.évadba, hogy az hihetetlen, de még vár ránk meglepetés a 3.évadba.:)) Annyi mindent változtak a szereplők az 1.évadhoz képest, hogy az bámulatos és a 3.évadba talán okosabbak is lesznek.:D
    És akkor most már epekedve várom, hogy itt legyen a 2.évad 100.része úristen csak tedd már fel.:)))*---*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Perverzségről nem tehetek. Hanem az írók akiknek elolvastam a könyvét, az ő hibájuk mindent. Ember vagyok, még emberibb leszek ha mást hibáztatok.
      Úgy akartam az egész történetet megírni, hogy Limy párosunk az egyetlen úgy mond ,,normális" az egész történetbe.
      És el tudom hinni, hogy vége lesz a 2. évadnak, már több hónapja el tudom hinni. Nem volt időm búcsúztatni a második évadot, hisz valami korszakalkotót kell kitalálni a harmadikba.

      Törlés
  2. Ez olyan cuki volt, hogy arra nincs szó... Mindjárt itt a vég.. Hüpp hüpp, most elérzékenyültem, de szerencsére nem a legvége, csak a 2.évad vége. Ezt most jól megaszontam... :D szegények, lefújták a bulit, és mehettek vissza... Búúú, de mindegy, talaltak jobb elfoglaltságot... XD

    Ölel Tami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én a szót amit használnák rájuk az hogy Liam kanos. :)
      Nem kell sírni lesz harmadik és abba jobban tudom talán húzni az idegetek. :)

      Törlés
  3. 2. évad utolsó előtti rész.. még mindig nehezen tudom felfogni. Nekem az egyik kedvenc párom Amy és Liam (persze Zoe és Louis után ;) ). Izgatottan várom az utolsó részt, és azt, hogy beleugorjunk a 3. évadba

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem ezt a párost, bár a legjobban talán valamilyen csoda folytán Zoe ás Louis páros volt a kedvencem, de most hogy nincsenek együtt keresek egy fasza pasit Zoe mellé, és majd ők lesznek a kedvenc párosom. Lehet hogy egy orvost.... az jó lenne.

      Törlés