II. Évad 95. rész 06/09 V

.:: Zoe Szemszöge ::.

Ahogy átfordultam a másik oldalamra, nem találtam senkit. Az első, ami végig futott az agyamon, hogy az egészet csak álom volt.
Feltápászkodtam, majd 10 perces szenvedés és vita után, a hajamból ki tudtam szedni a maszkot. Az ágyon találtam egy papírt, amire gyöngy betűkkel volt írva egy kis üzenet.
"Felejthetetlen volt az este hercegnőm. Annyira angyalian aludtál, hogy nem volt szívem felkelteni. Remélem ennek a csodás estének, még lesz folytatása. Bátorkodtam a számodat kinézni a telefonodból, remélem nem baj. Majd hívj, vagy hívlak, de egyet megígérhetek, ha te is akarod akkor lesz folytatása, de remélem, hogy több is lesz. Egyetlen Gyönyörű Hercegnőm... William"
Feltápászkodtam, majd felvettem a köntösöm. A ruhát össze hajtottam, majd megindultam a fürdő felé. Mikor nekem vágódott az ajtó.
– Mi történt veled? – jött be Amy.
– Felkeltem, de te, hogy jöttél be?
– Nyitva volt – vonta meg a vállát. – Ki van szíva a nyakad. Lefeküdtél valakivel? Ki volt az?
– Nem kérdeztem, hogy hívják, meg amúgy is hogy jegyzek meg annyi nevet – néztem rá értetlen fejjel.
– Mi? – akadt ki és közben hatalmasra kerekedett a szeme.
– Te mondtad, hogy élvezzem az estét – vontam meg a vállam, közben meg mosolyogtam.
– De én arra gondoltam, hogy találkozol Louissal és kibékültök.
– Hát nem, de mit is keres itt? – tettem a kezem a derekamra és közben a legcsúnyább nézésem vetettem be.
– Hát őőő... hát őőő Szia – szaladt ki, majd hangosan bevágta maga után az ajtót.
Összepakoltam a cuccaimat, majd bementem a fürdőbe. Beálltam a zuhany alá, majd gondolkodtam az estén, Williamen, az életen, meg az esti hancúron, főleg azon.
Nagyon csúnyán kiszívta a nyakam, kentem rá alapozót, meg leengedtem a hajam, biztosra mentem.
Kihúztam a cuccaim, ott Amy várt lehajtott fejjel.
– Szóval mi volt ez a Louis is a bálon van miközben az egész bandának Londonba kellene lennie?
– Semmi.
– Ne akarj újra összehozni, nem fog sikerülni.
– Már rájöttem.
Nem beszéltünk, csak felszálltunk a vonatunkra. Amy meg Liam egy másik fülkébe ment Harry meg velem tartott. Leült, majd egy elkezdett integetni nekem. Ha ezzel akart kiengesztelni nagyon rosszul csinálta.
– Az ez egész bál arra ment ki, hogy újra összejöjjünk? – túrtam bele a hajamba.
– Mondhatni, de csak rontottunk. 
– Legalább már belátjátok. Amúgy Amy és Richard találta ki?
– Hogy jöttél rá? – csodálkozott
– Mert tudd valamit Richard amit ti nem, de ha tudnátok akkor minden értelmet nyerne. Nem lenne vita.
– Akkor mond el.
– De nem lehet, titoktartási szerződést nem engedi.
– Szerződés? – kerekedett el a szeme.
– Igen, egyszer majd mindent értetek.
– Ezek a Goldenwinnek – sóhajtott fel.
– Ez Mead vonás.
– Sajnálom én tévesztettem művésznő.
– Köszönöm.
Innentől nem beszélgettünk. Én a könyvem olvastam Harry meg a telefonján játszott, és nekem ez pont megfelelt. Nem akartak akkor senkivel sem beszélgetni, elég baj, hogy a barátaim így kibasztak velem.
– Magén géppel megyünk – mondta Harry miközben levette a cuccaim.
– Ti mentem – böktem rájuk.
– Menj te – vonta meg a vállát Louis.
– Menj csak én el vagyok magam.
– Hölgyeké az elsőbbség – hajolt meg, közben gúnyos vigyor volt az arcán.
– Kis sztárocska nem való a rendes járatra, mert a végén valami baja lesz.
– Legalább rólam tudják, hogy hova megyek.
– Még mielőtt megölitek egymást szálljatok fel – mondta Richard.
– Nem – vágtuk rá egyszerre.
Richard fújtatott, majd bement a reptérre, mivel mi előtte vitatkoztunk. Pár másodperc múlva vissza jött és hozzám meg Louishoz vágott egy borítékot.
– Londonba találkozunk – hagyott ott minket a többiekkel.
Louis és én ott maradtunk még a többiek megindultak. A borítékra rá volt írva, hogy pontosan hol és mikor kellett felszállnom.
Fordultam volna, hogy felvegyem a csomagom, de nem találtam sehol. Éppen kétségbe akartam esni, mikor Harry küldött egy smst, hogy nála van és majd megtalálom a házamba.
Leültem egy szabad székre, majd az órát figyeltem. Nem foglalkoztam a tőlem pár székkel ülő exemmel, akivel nem is szakítottunk hívatalosan.
Megszólalt a hangos bemondó, először olaszul utána meg angolul mondta el, hogy fel lehet szállni a gépre. Én voltam az első, aki átvilágítottak, majd felszálltam a gépre. Szerencsére a jegyem ablak mellé szólt. Átállítottam a telefont, majd hátra dőltem és vártam, hogy induljunk.
Miközben figyeltem ahogy pakolnak felfelé leült valaki mellém. Oda fordítottam a fejem, de csak annyit láttam, hogy Louis védekezően emeli fel a kezét.
"VÉGED" küldtem el az smst Richardnak, majd repülő üzem módra kapcsoltam a telefonomat.

6 megjegyzés:

  1. Bezzeg, ha belnézett volna Louis szemeibe mélyen akkor rájött volna, hogy Ő William Louis vagyis Louis William.:)
    Kis cuki rész lett és még a többiek se tudják, hogy sikerült újra Őket összehozni.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abba mi lenne a poén, ha azonnal kiderülne. Szeretem húzni az emberek agyát.

      Törlés
  2. Jó rész volt, kíváncsian várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem megfelel az alku! Es amugy nagyon jo resz lett es nagyon kivancsi vagyok hogy mi fog tortenni veluk! Udv es varom a kovit!

    VálaszTörlés
  4. Itten is vagyok...Elsősorban sok sikert az érettségi túléléséhez! Nekem mindegy, hogy mikor rakod fel a részeket, csak legyenek. Na a részről. Richard...ccc( ez ijen cüccögés, vagy mi akart lenni, remélem érted...) összezárni ezt a két makacs királyt... Rossz ötlet. A végén még a gödörásó fogja megszívni...( van az a mondás, a gödrös, amiben ásnak...nem?). Nagyon jól tudsz fogalmazni, erről a tanítósdiról, meg az örökkévalóságig veszekedhetnénk. Mégegyszer sok sikert az érettségihez.

    U.i.: A vonatokkal vigyázok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyet sem hallottam, hogy mindegy mikor csak legyen. Egyre jobban kedvellek *-* Te lettél a kedvenc olvasom és alig várom, hogy taníts.
      Nem tudom milyen gödrös ásós lyukas valamiról van szó, de még soha nem hallottam. Azt hallottam, hogy kiszól a gödör a lyukból. Meg a klasszikus aki másnak vermet ás, maga esik bele. Többi gödörről csak azt olvastam, hogy egy gazt milyen mély lyukba kell tenni.

      U.I.: Vigyáz is velük, még nem tanítottál.

      Törlés