II. Évad 87. rész 03/21 L-H

.:: Zoe Szemszöge ::.

Mivel Edward egy hétig békén hagyott, Amy meg iskola, munka és ágy között szalonozott. Így nem mentem el sehova, csak a szobámban olvastam vagy a tévét bámultam. De már kénytelen voltam kimozdulni a búvó helyemről.
 Holnap jövök  mondtam miközben felvettem a táskámat a vállamra.
 Szólták nekik, hogy mész?
 Tudnak róla, mert hamarosan lejár a szerződés, hosszabbítani kell.
 Attól én még felhívnám őket. Lehet hogy nincs otthon senki.
 Nekem az lenne a legjobb. Nem akarok vele találkozni. Túl sok a közös múltunk.
 Fel a fejjel, majd ha kell beolvasok beki.
 Ettől nem kell féltened. Lucky  kiáltottam mire pórázzal a szájában oda jött.
 Maradni  szólalt meg Lucifer.
 Majd Amy figyel rád  simogattam meg a buksiját.
Amy kezére felszállt, majd bevitte a helyére. Luckynak kinyitottam az ajtót, az ablakot egy kicsit lehúztam, így kitudott rajta nézni. Ahogy elindultunk  azonnal kidugta a fejét. A hátsó kocsi ablaki tiszta nyál volt, ahogy lobogott a nyelve meg a füle. Nem tartotta kint sokáig a fejét, vissza fordult felém és folyamatosan a reggeli forrócsokimmal szemezett.
 Eszedbe se jusson  vettem el onnan, majd meg ittam a keveset ami benne volt.
8 órás út alatt megálltam tankolni, Lucky miatt, hogy egy kicsit mozogjon, meg nehogy a kárpitot tegye tönkre. Meg persze elmentem egy Startbuks mellett ezért bementem kávéért, mert már kimerültem a vezetés alatt. Így lett kilencórás az út.
Leparkoltam a ház előtt, csak egy kicsit görbén, majd ott maradtam és vártam.
Kinyílt az ajtó, apa jött ki rajta, de szerencsére nem vett észre – pedig elég görbén álltam, hogy feltűnő legyen , így nem kellett vele találkoznom. Kiszálltam a kocsiból, Lucky meg az ablakon ugrott ki. A ház ajtajához érve kopogás nélkül rontottam be.
Anya a kezét törölgetve jött ki a konyhából  Mit hagytál itthon?  kérdezte fel sem nézve.
 Büszkeségem valahol elhagytam, a jó modoromat, meg az életkedvemet is  mondtam, mire azonnal felnézett.
 Zoe?  csillogtak a szemei.
 Olyan rossz  öleltem meg.
 Mi kincsem?
 Nem tudom mi van?
 Gyere igyál egy kis teát, és közben meséld el  tette a kezét a hátamra.
 Apa mikor jön?  tettem fel a legfontosabb kérdést.
 Este. Elment, mert a szerződésen kell valamit módosítani.
 Mit akart vele csinálni?  ráncoltam a szemöldököm.
 Holnap kell meghosszabbítani. Holnap éjféltől már nem érvényes. Módosítani akarja, hogy elvágja a kereseted, így kisajtolja belőled hogy haza gyere.
 Hivatalba kell menni a papírokért, majd öregapámhoz hogy alá írja?  kérdeztem, mire csak bólintott.  Mindjárt jövök.
Beszálltam a kocsiba Lucky megint az ablakot vette igénybe, hogy beüljön a kocsiba. Hillside kicsi város, mi a legszélén laktunk, a hivatal meg a másik végébe volt. Végig mentem az egész városon, így már mindenki tudta, hogy haza jött a sztár exe, ami valójában igaz is meg nem is, mert még nem szakítottunk hivatalosan, de 6 vagy akárhány hónap után nem hiszem hogy minden rendbe jönne. Magamból kiindulva tuti, hogy vitatkoznék vele.
Fék csikorgatva álltam meg a városháza előtt, profi sorfőt megirigyelnél. Azonnal kiugrottam, Luckynak meg intettem, hogy maradjon a helyén.
 Jó napot  köszöntem a titkárnak.
 Jó napot, miben segíthetek?
 Szerződés meghosszabbításhoz szükséges papírok kellenek.
 Azonnal hozom  ment el hátra.
Megkaptam a papírokat, majd megindultam öregapám felé. Végig mentem a falu elnézést város másik felén, szóval most már tuti, hogy megjött a Goldenwin lány.
Csöngetés nélkül törtem be öregapámhoz. Végig jártam az egész kertet, de sehol nem találtam. Remélem, hogy otthon volt és nem csak elfelejtette bezárni az ajtót. Bementem a házba és ott találtam ahogy apámmal beszélgetett.
 Szia lányom  jött oda papa, majd megölelt.
 Szia papa hogy vagy?  erőltettem magamra egy mosolyt közben fél szemmel Dant figyeltem.
 Jól aranyom, mi szél hozott erre?
 Meg kell hosszabbítani a szerződés.
 Nem is tudom  vakarta a fejét.
 Mi lesz veled ha nem lesz meg a havi jövedelmed?  szólt közbe Dan.
 Szóval papa megtennéd, hogy alá írod?
 Nem tudnál munkával megélni, ott hagynád mint a táncot, vagy a díj ugratást. Vagy kirúgnának mint az iskolából. Nem tudnál semmit sem végig csinálni.
Vettem egy mély levegőt, majd vissza nyeltem amit mondani akartam.
 Hol a papír?  kérdezte papa.
 Itt  vettem elő a kabát zsebemből.
Oda adtam neki, mire aláírta a nevét, közben meg apa teljesen megsemmisült.
 Köszönöm  adtam egy puszit az arcára.
 Szívesen aranyom.
 Köszönöm még egyszer, de megyek.
 Pápá.
Integettem majd becsaptam magma utánam az ajtót. Beszálltam a kocsiba és kifújtam a bent tartott levegőt.
 Túl éltem  sóhajtottam.
Lucky rám nézett félre billentett fejjel. Elég ostobán festet.
Otthon tea várt a nappaliba, megfogtam egy bögrét, majd leültem anya mellé. Elmeséltem neki az egész történetet. Gratulált a sikeres végzettségemhez és annyit mondott Louissal kapcsolatba, hogy ne csináljak semmi hülyeséget, mert még nem szakítottunk. Összeszedtem az itt maradt cuccaimat. Bepakoltam a kocsi hátuljába.
 Molly?  kérdeztem, mert feltűnt, hogy nem legyeskedik körülöttem.
 Kint van a két ezüst fenyő között.
Összeráncolt a homlokkal mentem ki. Ott nem láttam semmit, csak egy friss föld részt. Leültem török ülésbe, majd csak bámultam ki fejemből.
 Most már nincs senkim  mondta Luckynak aki elkezdett bökdösni.
Felugrottam, közben meg kattant bennem egy kapcsoló. Öt hónapig sírtam az a fasz után, aki hazugnak hívott. Itt a búcsú ideje, végleg.
Kattant már bennem ez a kapcsoló, amikor kitöltöttem a jelentkezési lapomat. Azóta nem is kattant vissza, most is csak rosszabb lesz.
 Anya  kiabáltam.
 Igen.
 Elviszem a maradék cuccom, ja meg 6 hónap után rájöttem, hogy végleg vége Louis mindennek. Azóta, hogy össze vesztünk nem is beszéltünk. Szóval végleg vége számomra. Az iskolát meg végleg ott hagyom, nem kezdem jövőre újra. Úgy sem leszek könyvelő.
 Csak ne bánj meg semmit.
 Már túl sok mindent megbántam.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jooo es gyorsan kovit!!!! Imadom!!!! Es Boldog uj evet!!!!!!! <3

    VálaszTörlés