II. Évad 84.rész 03/10 L

.:: Amy Szemszöge ::.

– Mi lesz a válasz?  kérdezte miközben a hajam simogatta.
 Legyen igen  adtam egy csókot neki.
 Milyen jó lesz minden estét így zárni.
 Álmodik a sztárocska  pöckölte meg az orrát.
 Hé, ez fáj  fogta meg.
 Ne legyél telhetetlen.
 Sajnálom, de ilyen vagyok. Szeretem a szexet, főleg veled  markolt bele a fenekembe.
 Én is szeretem, de attól még nem lesz minden este.
 Pedig igazán meggondolhatnád. Reggeli vagy esti körök, néhány gyors menet, vagy lassú. Mikor mihez van kedved.
 Ne is gondolj ilyenekre.
 De gondolok.
Megforgattam a szemem, majd felültem az ágyon. Felvettem a ruháimat a földről, majd magam elé fogtam és bementem a fürdőbe. Megengedtem vizet a kádba, levettem az egyik polcról egy adag fürdősót, bele öntöttem a vízbe, mire lilára színezte. Bele ereszkedtem a forró lilás folyadékba.
 Beszállhatok?  ült oda a szélére Li.
Felültem, mire beszállt mögém. A hátam neki döntöttem a mellkasának és átölelte a derekam, majd egy csókot adott a hajamba.
 Mikor szeded ki belőle ezeket a csikókat?  forgatta az ujjai között az egyik tincsem.
 Tegnap tudtam rávenni Zoet, hogy fesse be. Szóval még egy ideig ilyen marad. De nem tetszik?
 De, csak a sima barna sokkal jobban áll.
 Csak az a baj, hogy ilyen színt lehetetlen kapni.
 Sötétebbre kell befesteni, mert itt a nyár kiszíja a színét és olyan lesz mint az igazi.
 Honnan tudsz ilyeneket?
 Niall festeti a haját, meg Lou is szokta mondani.
 Olyanokról beszéltek, hogy milyen az ideális hajfesték.
 Igen abból következett, hogy milyen a jó csaj.
 Ezt már hamarabb elhiszem.
 Mit feltételezel rólunk, hogy mit csinálunk míg turnézunk?
 Énekeltek?
 Nem hanem a szabadidőbe?
 Ja, meccsre mentek, dalt írtok, csajoztok, részegedtek meg fociztok.
 A turné buszon?
 Aludtuk.
 Napi átlag 1 órát jobb napokon 2 alszunk, de akkor is a hotelbe, a buszon beszélgetünk.
 De miről?
 Azokról, amikről nem szabad tudnod.
 Ne már kérlek  fordultam meg, majd feltérdeltem, hogy a szemébe tudjak nézni.
 Nem, van olyan amit ti sem mondotok meg. Szóval így igazságos, hogy erről nem tudtok.
 Mi érdekel?
 Sok minden. - ült fel így egy magasok voltunk.
 Elmondom, ha te is elmondod, hogy miről beszélgettek.
 Nem, bár érdekel pár dolog.
 Mi érdekelnek? 
 Nem fogok bedőlni neki  vágta rá azonnal.
Duzzogva elfordultam, mire felnevetett. Megfürödtem, majd kiszálltam a kádból, magam köré csavartam egy törülközőt. Megkerestem a bőröndömbe a fogkefémet. Mikor meglett beálltam a tükör elé. Figyeltem ahogy Li kimászik a kádból, a nyakára tette törülközőt, majd be állt mellé.
 Nincs kedved megborotválkozni?  kérdeztem miközben megfogtam a fogkefémet és felé böktem.
 Mert?  ráncolta a szemöldökét.
 Szúrsz  böktem meg a fogkefe végével az arcát - Az sokkal jobb ha puha az arcod.
 Talán  fúrta bele az arcát a nyakamba, eredményeképpen felsikoltottam.
 Még egyszer ilyet ne csinálj  böktem meg a mellkasát.
 Jó megborotválkozok  sóhajtott fel.
 Köszönöm  adtam egy puszit az arcára.
Végre be tudtam fejezni a fogmosást, később kimentem a szobába. Ott magamra vettem egy pólót, majd felhúztam egy bugyit.
 Mindenki!  kiáltotta Harry.
Liam pillanatok alatt kijött borosta mentem arccal, a derekára volt egy törököző csavarva. Azonnal ment kifelé. Fogalmam sincs, hogy mi történik, de a mindenkibe én is bele tartozok, ezért én is vele tartottam.
 Szóval?  ült le az asztalra Li, majd a térdére könyökölt.
Niall és Zayn a fotelekben foglaltak helyet. Harry meg a kanapén terült szét.
 Szakítottatok?  kérdezte Liam.
 Nem  rázta meg a a fejét Louis mire meg is szédült.
 Megbocsátasz neki ha ő jön ide?  kérdezte Harry.
 Azonnal  kezdett el bólogatni.
 Elmész hozzá, hogy bocsánatot kérj?  hajolt közelebb Niall.
 Soha  rázta megint a fejét.
 Mi miatt vesztetek össze?  tette fel a kérdését Zayn.
 Hátba szúrt, az én életem hátba szúrt, szövetkezett ellenem. Meg támadott  fogta a fejét.
 Mit csinált?  kérdeztem én is.
 Segéd lett.
 Mit mondtál neki, hogy elment?  kérdezte Niall izgatottan.
 Hazug  suttogta erőtlenül.
Louis teljesen kidőlt. Harry megfogta a lábát, majd behúzta a szobájába.
 Összegezzünk!  csapta össze a kezét Zayn.
 Miért nem kérdezzük meg Richardot, hogy mi volt ez a segéd lett?  kérdeztem.
 Mert nem válaszol, Zoe nem mondta?
 A házban tilos az One Directionról beszélni, vagy bármihez, amihez közötök van.
 Bekeményített  bólogatott elhúzott szájjal Zayn.
 Igen, beszélgess vele úgy, hogy ha nem figyelsz és olyat kérdezel tőle, amit nem tetszik neki hozzád vág valamit. Addig nem akkora baj, amíg nem a konyhába van késsel a kezében.
 Ilyenkor nem mondj semmit  esett kétségbe Liam.
 Nem is szoktam.
 Mindkettőnek agyára ment a vita  sóhajtott Niall.
 Igen inkább arra kell gondolnunk, hogy miként hozhatjuk újra össze őket. Nem fogok ilyen elmeháborodottal együtt élni. Még régen azt tartottam rossznak, hogy szó nélkül lelépett Louishoz. Ez sokkal rosszabb.
 Jó majd kitalálunk valamit  simogatta a szakállát Zayn.
Szét széledett a kis csapat. Mindenki ment a saját szobájába, hogy nyugovóra térjen. Liam behúzott a közös szobánkba, majd az ágyra lökött. Fölém mászott és adott egy hosszas csókot.
 Szép álmokat  gördült le rólam.
 Neked is  fúrtam bele az arcom a nyakába.
 Az lesz, mert itt vagy  adott egy csókot a nyakamra.
Hatalmas levakarhatatlan mosollyal az arcon aludtam el. Az álmom meg maga volt a mesék meséje az én hercegemmel.

2 megjegyzés: